Finale is overmogen, en Phelps doet niet meequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:52 schreef Goordon het volgende:
een vraagje wanneer is de finale van het koningsnummer..?
en zwemmen zowel PvdH en Phelps op dit nummer?
Halve finalequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:55 schreef DRenCC het volgende:
Best goede tijd inderdaad, op naar de finale
kunnen PvdH en Phelps elkaar nog tegenkomen en zo ja op welke ?..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:53 schreef DRenCC het volgende:
[..]
Finale is overmogen, en Phelps doet niet mee
phelps doet 100 vrij nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:57 schreef Goordon het volgende:
[..]
kunnen PvdH en Phelps elkaar nog tegenkomen en zo ja op welke ?..
NEe de 16 snelste volgens mijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef meelborp het volgende:
gaan de eerste 3 van de elke serie zowieso door naar de halve finale?
Het gaat om de tijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef meelborp het volgende:
Nee alleen de 16 tijdsnelstenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef meelborp het volgende:
erg slechtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef Malahide het volgende:
Wat heeft Lezak gedaan?
Waarom je moet er van gaan juichenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef Ciolekfan het volgende:
Duitsland faalt zo hard dat je er haast van zou gaan huilen![]()
Moeten die knuppels maar gewoon in Speedo's gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef Ciolekfan het volgende:
Duitsland faalt zo hard dat je er haast van zou gaan huilen![]()
Goed is het niet, maar het blijft allemaal lastig om het te zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:02 schreef wimderon het volgende:
Lezak en Magnini ook maar krapjes, 2 tienden marge maar op plek 16.
Mja, het blijven Duitsers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moeten die knuppels maar gewoon in Speedo's gaan zwemmen.
Toont eens te meer dat hij op de 200m gewoon een medaille had gepakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:55 schreef Bruce117 het volgende:
Toch nog 3e. Sterk teruggekomen op het laatste stuk.
Iemand?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef JanJanJan het volgende:
Wanneer is de halve finale?
Morgen 4 uurquote:
Die hebben echt niet rustig aan gedaan. Op dit niveau en zeker bij de 100 meter vrije slag moet je in de series ook al voluit gaan. Lezak en Magnini hadden ook niet echt veel over op de nummer 17.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef marcodej het volgende:
VDH doet wat hij moet doen, dus dat is prima. Hopen dat hij nog een klappie harder kan gaan om kans te kunnen maken op medailles, maar gezien de tijden hebben een aantal mannen voor hem relatief rustig aan gedaan dus medaille wordt erg moeilijk...
Lezak valt echt wel tegen in vergelijking met de esta.. Magnini zwom toen ook al niet bijster hard, dus die kunnen we denk ik wel doorstrepenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben echt niet rustig aan gedaan. Op dit niveau en zeker bij de 100 meter vrije slag moet je in de series ook al voluit gaan. Lezak en Magnini hadden ook niet echt veel over op de nummer 17.
Echt rustig aangedaan niet, maar kom op, als je weet dat een aantal 47.5 in de benen hebben en je zag die meesterlijk estafette gister (waarin het nog sneller ging) dan is 47.8 geen toptijd meer tegenwoordig... Ik verwacht gewoon dat die gasten dat klappie harder makkelijker maken dan VDH (hoewel ik het niet hoop natuurlijk)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben echt niet rustig aan gedaan. Op dit niveau en zeker bij de 100 meter vrije slag moet je in de series ook al voluit gaan. Lezak en Magnini hadden ook niet echt veel over op de nummer 17.
Zeer onwaarschijnlijk volgens mij. Wanneer moet Veldhuis eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:44 schreef DutchSL het volgende:
Hebben we buiten Veldhuis en een evt. wonder van Pieter eigenlijk nog wel een reeele kans op een medaille in het zwemtoernooi?
Magnini zwom in de series een split van onder de 47.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:32 schreef DRenCC het volgende:
[..]
Lezak valt echt wel tegen in vergelijking met de esta.. Magnini zwom toen ook al niet bijster hard, dus die kunnen we denk ik wel doorstrepen
Angst om vals te starten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef Pritt het volgende:
Wat heeft Nederland toch met de starts?
Praktisch elke Nederlander verliest daar een enkele tiende.
Zo zo zonde.
dat moet schoolslag zijn lijkt mij. Nu 4*200 vrij heren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Alexander Dale Oen uitgeschakeld op de 200 meter borstcrawl.
Dat is hem geraden. Hij heeft een Nederlandse medaille in het water geworpen. Misschien dat hij'm nu nog opvissen kan.quote:
Ook aardig gat met de nummer 2 Italië.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Amerika met een B team nog een ontzettend grote voorsprong
Volgens Verhaegen hebben ze juist ontzettend veel getraind op het keerpunt en hebben daar veel vooruitgang op geboekt. Niet te zien dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef Fortitudo het volgende:
nederlanders verliezen veels te veel tijd met het keerpunt
net pieter, veldhuis ook al bij de estafette
Wat betreft Magnini ben ik het er wel mee eens. Van Lezak verwacht ik nog wel het een en ander.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:32 schreef DRenCC het volgende:
[..]
Lezak valt echt wel tegen in vergelijking met de esta.. Magnini zwom toen ook al niet bijster hard, dus die kunnen we denk ik wel doorstrepen
VDH gaf zelf aan dat hij niet alles gegeven had, en er in de halve finale een tandje bij zou zetten. Hij zal niet de enige zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:29 schreef TheArt het volgende:
Inderdaad, zegt niet zo veel. Ze gaven elkaar maar weinig toe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef Mark het volgende:
VDH gaf zelf aan dat hij niet alles gegeven had, en er in de halve finale een tandje bij zou zetten. Hij zal niet de enige zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |