Hee, da's een goed ideequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb al zin in friet en laten ze ook nog allemaal lekkere frietjes met lekkere mayo zien op tv
Kapot gehamerde wijsvinger? Als in: helemaal plat, EHBO, of: niks aan de hand, beetje gevoelig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
tvp met kapot gehamerde wijsvinger enz... back tot keuken verbouwen tvp
Dat ik bij friet daarna niet meer hoef te koken, en bij melk wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Friet of melk halen, whats the difference..
Als in, met hamer spijker willen slaan, mis slaan op je vinger, en het hoekje wijsvinger wat besluit open te scheurenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kapot gehamerde wijsvinger? Als in: helemaal plat, EHBO, of: niks aan de hand, beetje gevoelig?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LastRequest het volgende:
@ CP ik ga bijna over mijn nek wat doe je
@ Mikkie ik ben wel benieuwd wat je gaat koken! Met melk vlees en groente..
Het deed eerst ok geen pijn had zoiets van gvd spijker nog krom ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik ging even op mijn eigen vinger kijken wat het dan moest zijn en toen kreeg ik ook een beetje dat effect..
Gemarineerde kip met paprika en spinazie, daar een klein gebonden sausje overheen gebaseerd op chili en tijm, en dat met rijst geserveerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:08 schreef LastRequest het volgende:
@ Mikkie ik ben wel benieuwd wat je gaat koken! Met melk vlees en groente..
Hmm ik zou daar dan overheerlijk gebakken aardappelschijfjes of partjes bij doen... Maar ben dan ook een piepermensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gemarineerde kip met paprika en spinazie, daar een klein gebonden sausje overheen gebaseerd op chili en tijm, en dat met rijst geserveerd.
Nja wij zijn pas vanaf 3 uur bezig met de keukenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen CP..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef Houniet het volgende:
Mooie vrouwen van boven de 40 [ afbeelding ]
Zo spammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is bijna zo ver dus, mijn 3 K jubileum als CP
Rondje van CP op de volgende meetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is bijna zo ver dus, mijn 3 K jubileum als CP
aantal posts: 13328 (gemiddeld 11 per dag)quote:
Nijmegen #168 TerrorPiet, hij is er nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegen #168 Waar relloze TerrorPiet ons verlaten heeft
Die laatste is matig. Dan nog liever de eerste.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nijmegen #168 TerrorPiet, hij is er niet![]()
Nijmegen #168 Ik zie ik zie wat jij niet ziet, het is TerrorPiet
Maart vs April ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
I love Samof hoe ze ook irl heet
En jij bent toch veel later geregistreerd aap
Zo af en toe, maar de laatste tijd reageer ik ineens raar op appels.. Jeukend tandvlees, jeukende keel.. Gruwelijk irritant..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef Mikkie het volgende:
Eten jullie vaak fruit? Ik zit me net te bedenken dat ik echt bijna nooit fruit eet. Ik snaai vooral. Tijd om m'n leven te beteren.
Ik vind die andere mooierquote:
Zucht, moet ik alles uitspellen? Ik april 2005 jij maart 2008quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |