quote:
Ik vind dr in de serie hotter dan op die fotoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd voor een vrouw van 46.
Is ook, maar verder is er niet bijzonder veel fotomateriaal te vinden via Google images. En zoveel moeite wilde ik nou ook weer niet doen voor een vrouw van 46quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind dr in de serie hotter dan op die foto
O.a. ook de strepen bij de kopjes zijn niet goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind dr in de serie hotter dan op die foto
Naja dat is dus als je gewoon de OP kopieerd.. Ik zal eens kijken of als je het in de bewerken stand doet het wel goed gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
O.a. ook de strepen bij de kopjes zijn niet goed.
Goed planquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pff ik ga ook tieten aanbrengen denk ik
Heldquote:
Als jij niet hoeft te rijden is er toch niks aan de hand? En trouwens, als je wel hoeft te rijden toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef LastRequest het volgende:
We gaan rond 4u rijden maar heb geen zin om nu te gaan slapen![]()
Terwijl dat dan wel zo'n goed idee is..
Hoezo jaloersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pff ik ga ook tieten aanbrengen denk ik
Leer je nog welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je gaat toch niet slapen, das toch niet gezellig voor de ander die rijdt, en sowieso zou ik het niet vertrouwen of diegene wel wakker blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |