Ja maar dat jij nu pas smaak krijgt qua wonen is een feit an sich..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik kom er vandaan hè!!!
en ik ben blij dat ik er weg ben![]()
Dan trekt Amsterdam mij meer. Bij Den Haag moet ik automatisch aan agressief volk met matten in de nek denkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn veel goede bedrijven en is op zich een best leuke stad en dicht bij het strand
Ja lul je er maar uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:39 schreef Faithy het volgende:
ik vond Nijmegen al heel tof, maar wilde met mn stomme hoofd niet meteen bij René om de hoek wonen, maar eerst 'dichterbij'
Bij mij was het 25 minuten, maar dan nog wilde ik wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:52 schreef J-heronimus het volgende:
Ja als je eenmaal het zelfstandige leven gewend ben, wil je niks anders meer denk ik.
Maar bij mij is de noodzaak ook niet zo groot, me ouderlijk huis staat 20 minuten van school af
Pfff, da's nog een aardige smak geld die je krijgt. Zomaar een 400 euro per maand, doe maar alsof het niks isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:05 schreef Dupje het volgende:
Ik krijg ook collegegeld, zorgverzekering en halve huur van mn ouders, de rest betaal ik zelf
hier 30 tot 40 minutenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij mij was het 25 minuten, maar dan nog wilde ik weg
Mja zoiets hier ook. Ik ga eens in de zoveel weken wel een keertje op bezoek. Keertje koffie drinken, bloemetje brengen, avondje Catannen ofzo, dat vindt ze leuk. Maar ondertussen baalt mijn moeder ook dat het zo stil is in huis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn moeder mist me verschrikkelijk, zegt ze elke keer als ik d'r zie. Maar ik ben dan ook zo'n lul die bijna nooit meer thuis komt bij haar. En mocht ik ooit gedwongen weer daar slapen zou ik het makkelijk een tijdje volhouden maar het feit dat ik dan niet meer in nijmegen zou wonen zou me denk ik wel snel opbreken.
waar doet ze dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff, da's nog een aardige smak geld die je krijgt. Zomaar een 400 euro per maand, doe maar alsof het niks is.
het was echt zoquote:
Moet jij niet ergens gaan vingeren of met je tieten gaan spelen ofzo?quote:
Is dat het meest briljantste waarmee je kan komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens gaan vingeren of met je tieten gaan spelen ofzo?.
meest briljantste?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is dat het meest briljantste waarmee je kan komen
misschien moet je haar daar dan maar even mee helpen als ze het niet uit zichzelf doetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens gaan vingeren of met je tieten gaan spelen ofzo?.
Tegen jou heb ik al gezegd dat je achteraan de rij moet aansluiten hoor,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn verslagen zijn af! Tas voor Pukkelpop is gepakt, inclusief veel snoep en chips enzo, en nu eten maken, dan werken tot 23:00 (en hopen dat ik eerder weg mag) en dan morgen vroeg de trein naar Hasselt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan het zo gaan vergeten met dit tentamen he![]()
Het lukt gewoon echt niet om langer dan 10 minuten geconcentreerd te blijven.. waar ik ook zit
Dat jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat zei ze expres, om de stommiteit van Mikkie te benadrukken
Kudows voor jou!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mijn verslagen zijn af! Tas voor Pukkelpop is gepakt, inclusief veel snoep en chips enzo, en nu eten maken, dan werken tot 23:00 (en hopen dat ik eerder weg mag) en dan morgen vroeg de trein naar Hasselt!
Ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is dat het meest briljantste waarmee je kan komen
Mja sorry, ik heb er al een werkdag op zitten en de fut is er een beetje uit.quote:
Hoe oud was het?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:08 schreef Houniet het volgende:
Wat kunnen oudere vrouwen toch sexy zijn [ afbeelding ].
Mha 35 denk ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:18 schreef Manu82 het volgende:
Hoe oud was het?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tegen jou heb ik al gezegd dat je achteraan de rij moet aansluiten hoor,
Eerst was Piet aan de beurt, nu Mikkie en D_K is nog voor je dus je moet nog maar even wachten met het yashiafzeiken ja
En anders tyf lekker op naar Frankrijk ofzoIk zeik je niet af meis! Ik ben een en al liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was voordat ik je gezichtje had gezien op hyvesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou vorige keer trok je ander toch een nummertje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 't gemistquote:
Met alle respect.
Agree. Tuurlijk is het sneu, maar je weet dat je een verhoogd risico loopt als je naar zo'n gebied gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:40 schreef Houniet het volgende:
Ik hoor het de hele dag al.
Wel sneu natuurlijk maargoed, er gaan wel meer mensen dood dan een zoeen kerel van rtl.
[ afbeelding ] Met alle respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |