quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Boner-alert! Rechtsdragend, overduidelijk.
Precies, ze willen niet dat die pijpleiding er komt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef Deprater het volgende:
Russia krijgt dan de EU energievoorziening in de houdgreep
Dat is inderdaad waar dit over gaat. De VS heeft zoveel onwettelijke acties uitgevoerd, waar Rusland en meestal de grote meerderheid van de internationale gemeenschap tegen was, hebben daarmee precedenten geschapen, en nu komt de afrekening.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:36 schreef Frutsel het volgende:
onder het mom van "we zetten de terreurregering af, er liggen vast Weapons of Mass Destruction?"... oprukken naar Tblisi?
Zou kunnen, why not...de Amerikanen doen het ook en niemand doet wat... Rusland wil ff demonstreren dat ze dat ook kunnen en een conflict niet uit de weg gaan. Welkom Meneer Medvedev..aka Putin...
En de gas/olie prijzen schieten weer naar recordhoogtes... *gaap*
Turkije heeft in 2006 Georgie beloofd met bijna 2 miljoen dollar aan militaire hulp te ondersteunen, ook Georgische militairen mochten in Turkije trainen, dit allemaal tot ongenoegen van Rusland, toen Turkije de laatste dagen contact probeerde te maken met het Kremlin ging dit maar moeizaam en werd niks bereikt, Turkije is voor meer dan de helft van zijn gasimport van Rusland afhankelijk trouwensquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:28 schreef Bartleunen het volgende:
Wat ik me nu afvraag: Hoe zou turkije zich nu voelen. Zouden ze al stilletjes de grens tussen turkije - Georgie aan het versterken zijn? Ik heb nog helemaal niets van Turkije gehoord of vergis ik mij daarin?
je bent niet de enigstequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef Karrs het volgende:
Rustig afwachten maar.
Rusland weet nu dat het westen niets gaat doen... maar zijn er ook niet zeker van dat dat zo blijft als ze heel Georgië gaan innemen (of oprukken naar de hoofdstad).
Ik zit nu al een paar dagen te denken aan het spel Operation Flashpoint, for some reason...
Ik krijg trouiwens zin om verder te gaan met resistancequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook opstandige regio`s net als moldavie beide gesteund door rusland maar die liggen aan de EU.
Overigens doet me dit steeds meer denken aan operation flashpoint 1985
"My fellow Americans, I'm pleased to tell you today that I've signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes."quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie geen domme dingen roepen.
"I am a war president" of zoiets dergelijks![]()
![]()
![]()
Kan wel zo zijn, maar ik vertrouw de russen ook voor geen cent...quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:47 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar dit over gaat. De VS heeft zoveel onwettelijke acties uitgevoerd, waar Rusland en meestal de grote meerderheid van de internationale gemeenschap tegen was, hebben daarmee precedenten geschapen, en nu komt de afrekening.
Zat er al jaren op te wachten trouwens. De hypocriete uitspraken van Rice kwamen me de oren uit.
Kan enkel hopen dat de Amerikaanse economie de defensieuitgaven (46% van het wereldtotaal) niet meer kan dragen.
t minus 4quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
"My fellow Americans, I'm pleased to tell you today that I've signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes."
Ik ga het ook maar weer eens installerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je bent niet de enigste
[..]
Ik krijg trouiwens zin om verder te gaan met resistance
"Rusland moet onmiddellijk ophouden met deze agressie. Anders zullen de gevolgen groot zijn"quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef Pumatje het volgende:
nou, op cnn is bush nog aan het vliegen.
Ik ben benieuwd wat er gezegt zal gaan worden.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/1392791.stmquote:Bush and Putin: Best of friends
He said it was time to move beyond Cold War attitudes, away from mutually assured destruction towards mutually earned respect.
"I looked the man in the eye. I found him to be very straight forward and trustworthy and we had a very good dialogue.
"I was able to get a sense of his soul.
"He's a man deeply committed to his country and the best interests of his country and I appreciate very much the frank dialogue and that's the beginning of a very constructive relationship," Mr Bush said.
zit nu alleen vast in zo`n kut levelquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar weer eens installeren.
Ik zat telkens vast dat ik leiding moest geven aan 11 soldaten en dan met 2 BMP's ofzo een weg en stad moest schoon vegen. Die weg is geen probleem maar zodra je bij de rand van die stad komt ben je fuckedquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zit nu alleen vast in zo`n kut level
parallel aan die oliepijpleiding, tot aan de Turkse grens iig., wordt er ook een spoorlijn aanlegd/verbeterd, dit ook om Rusland te omzeilen aangezien belangrijke spoorwegen naar Rusland lopen, oa. via Abchazie en Tsjetsjenie en Rusland zelf voor Georgie sinds 2006 een blokkade heeft ingesteld, dit project wordt trouwens met eigen geld betaald, alleen Georgie leent van Azerbeidzjan een bedrag voor hun deel van het trajectquote:
nope want wij hebben bijvoorbeeld wel een luchtmacht en moderne tanks die uitermate geschikt zijn voor het vlakke NL land.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Steeven het volgende:
Hypothetisch: als dit Russische leger Nederland zou binnen vallen waren de naar de tering geschoten.
Sorry was een typo, ik doelde dat Rusland geen kans had gemaakt iddquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nope want wij hebben bijvoorbeeld wel een luchtmacht en moderne tanks die uitermate geschikt zijn voor het vlakke NL land.
Overigens zou ik als NL als een gek de onderzeeers naar zo`n basis sturen en alles laten zinken wat russische ruikt.
nee ik moet nu met 8 man een vliegveld aanvallen met prut wapens en daar 5 hinds plus een experimenteel toestel vernietigen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:04 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik zat telkens vast dat ik leiding moest geven aan 11 soldaten en dan met 2 BMP's ofzo een weg en stad moest schoon vegen. Die weg is geen probleem maar zodra je bij de rand van die stad komt ben je fucked. Heb echt van alles geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |