Ah selectief lezen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah Nazi-duitsland...
Maar goed, ... bla bla
Of die dekselse Georgies hebben zich steeds weer als autonoom uitgeroepen terwijl ze bij een groter rijk horen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit lijkt alsof het altijd onderdeel was van Rusland, dit is zeker niet zo. Georgië is al eeuwen en eeuwen een eigen gebied/republiek/land geweest. Rusland heeft het telkens weer weten te annexeren.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar Rusland heeft dat toch voorkomen. En volgens mij wordt er wel degelijk gedoeld op deze beelden, terwijl dit na de inval van Rusland was.
Hmm, die festiviteiten moeten zich 's middags hebben afgespeeld, niet 's avonds...quote:By noon, news reports announced that they had immobilized much of the opposition and had taken control of South Ossetia's capital, Tskhinvali. The city came under attack by aircraft, artillery and armor, and South Ossetia officials claimed that more than 1,000 people had been killed. Still, the lightning offensive appeared to have put Georgia back in charge of the breakaway region, and made good on Saakashvili's campaign promise. The offensive touched off wild celebrations in the Georgian capital, Tbilisi. "Georgians are by nature extremely patriotic and this event has galvanized them together," David Womble, National director of WorldVision, a Christian humanitarian NGO with operations in the country, told TIME. At one point, he said, thousands and thousands of cars filled the streets of the capital, honking their horns and with their passengers waving Georgian flags. Says Womble, "It was as if Georgia had won the World Cup and was celebrating."
mwah hij heeft zich vergist, ik had ook verwacht dat er hardere taal richting rusland zou gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:38 schreef NorthernStar het volgende:
Zou Saakasvili zich niet enorm bedrogen voelen door de VS, Israel en Europa?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:46 schreef Pumatje het volgende:
Amerika is een mietje zeg, tegen 3e rangs landen lekkere spierballentaal, maar tegen Rusland gaat het Iran gebeuren voor. Fijne bondgenoot
Ik begrijp dat het allemaal niet zo makkelijk is als ik het beschrijf, maar een bondgenoot is er ook 1 in moeilijke tijden. Georgie stuurt 20% van haar gevechtstroepen naar een Amerikaans probleem, laat Amerikanen trainingen volgen op Georgisch grondgebied, en Georgie handelt op militair gebied met elkaar d.m.v wapenleveranties en instructeurs.
Daar mag wel minimaal een grotere bek van de Amerikanen voor in de plaats. Maargoed, die komen zoals altijd pas als de grootste scheit is geweest.
Laat ze alsjeblieft snel het land overrompelen, nieuwe (schaduw)regering en terug naar de orde van de dag. Als het te lang duurt kan de NAVO en de VS niet blijven doen alsof hun neus bloedt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:54 schreef Steeven het volgende:
maw: Georgische propaganda? Maar volgens mij gaf die Rus op tv net toe dat ze Gori aan het aanvallen waren.
Goh, sommigen hier ruiken hier bloed en hebben veroveringsdrangquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Laat ze alsjeblieft snel het land overrompelen, nieuwe (schaduw)regering en terug naar de orde van de dag. Als het te lang duurt kan de NAVO en de VS niet blijven doen alsof hun neus bloedt.
[...]
Sorry hoor maar dit is echt geen grote oorlog waard. En de gevolgen als Amerika zich hiermee actief gaat bemoeien zou het uit (kunnen) lopen op een nieuwe koude oorlog.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef Pumatje het volgende:
Amerika is een mietje zeg, tegen 3e rangs landen lekkere spierballentaal, maar tegen Rusland gaat het Iran gebeuren voor. Fijne bondgenoot
Ik begrijp dat het allemaal niet zo makkelijk is als ik het beschrijf, maar een bondgenoot is er ook 1 in moeilijke tijden. Georgie stuurt 20% van haar gevechtstroepen naar een Amerikaans probleem, laat Amerikanen trainingen volgen op Georgisch grondgebied, en Georgie handelt op militair gebied met elkaar d.m.v wapenleveranties en instructeurs.
Daar mag wel minimaal een grotere bek van de Amerikanen voor in de plaats. Maargoed, die komen zoals altijd pas als de grootste scheit is geweest.
Volgens de site zijn deze beelden van 08/08 en wanneer het verhaal zou kloppen lijkt het me logischer dat deze beelden van 07/08 zouden zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:57 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
[..]
Hmm, die festiviteiten moeten zich 's middags hebben afgespeeld, niet 's avonds...
Moesten ze wel in de mogelijkheid zijn om dat te doen. Ze hebben dan wel de hoofstad van Z-Ossetië veroverd na zware beschietingen, wil niet zeggen dat er verderop geen Russische troepen (en opstandelingen) zaten. En hun luchtmacht stelt niet veel voor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah hij heeft zich vergist, ik had ook verwacht dat er hardere taal richting rusland zou gaan.
Overigens snap ik nog steeds niet waarom ze in godsnaam niet de enige tunnel/weg van rusland naar georgie gebombardeerd hebben dan nhad het dagen geduurd voordat er versterkingen konden komen.
What else is new...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef Pumatje het volgende:
Mwa, beelden zijn louter aankondigt door een TV station van "democratisch" Ruslandquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Drijfzand het volgende:
Beelden uit "democratisch" Georgië, een jaar geleden:
http://www.liveleak.com/view?i=90a_1194540764
nu met 5 frogfoots Die eigenlijk origineel alleen die taak hadden, had dat toch moeten lukken)quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:06 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Moesten ze wel in de mogelijkheid zijn om dat te doen. Ze hebben dan wel de hoofstad van Z-Ossetië veroverd na zware beschietingen, wil niet zeggen dat er verderop geen Russische troepen (en opstandelingen) zaten. En hun luchtmacht stelt niet veel voor.
Kijk als 1 schaap over de dam is......! Jammer dat er geen aantallen worden genoemdquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef Steeven het volgende:
(ANSA) - Rome, August 11 - Italy is ready to send troops to South Ossetia if the European Union decides to intervene in the conflict between Georgia and Russia, Foreign Minister Franco Frattini said Monday.
Moet wel toevoegen:quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Kijk als 1 schaap over de dam is......! Jammer dat er geen aantallen worden genoemd
Oftewel: zodra er vrede is en Rusland staat toe dat internationale vredestroepen in een door Rusland gecontroleerd Zuid-Ossetie worden geplaatst, dan is Italie bereid wat troepen te leveren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef Steeven het volgende:
(ANSA) - Rome, August 11 - Italy is ready to send troops to South Ossetia if the European Union decides to intervene in the conflict between Georgia and Russia, Foreign Minister Franco Frattini said Monday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |