abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60740260
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:51 schreef LXIV het volgende:
Als ik Putin was zou ik dus nooit, nooit toegeven aan internationale druk om het rustig aan te doen. Rusland is de afgelopen jaren al helemaal in de hoek gedreven en feitelijk omsingeld door de NAVO. Als Putin nu bakzeil haalt kan hij beter de sleutels van het Kremlim meteen opsturen naar Berlijn.

Ik zou Georgië een vette les leren door het helemaal onder de voet te lopen, in Tblisi een marionettenregering te installeren en Zuid-Ossetië te annexeren en voor eeuwig Russisch te verklaren. En op nationale TV te verklaren dat iedere buitenlandse macht die zich ermee wil bemoeien zich in oorlog met Rusland mag beschouwen. Kijken wie er dan nog piept.
Dat is het feitelijk al, veel landen zijn dan geen lid van de NAVO maar wel sympathisant er van
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:46:09 #302
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_60740520
Amerika is een mietje zeg, tegen 3e rangs landen lekkere spierballentaal, maar tegen Rusland gaat het Iran gebeuren voor. Fijne bondgenoot

Ik begrijp dat het allemaal niet zo makkelijk is als ik het beschrijf, maar een bondgenoot is er ook 1 in moeilijke tijden. Georgie stuurt 20% van haar gevechtstroepen naar een Amerikaans probleem, laat Amerikanen trainingen volgen op Georgisch grondgebied, en Georgie handelt op militair gebied met elkaar d.m.v wapenleveranties en instructeurs.

Daar mag wel minimaal een grotere bek van de Amerikanen voor in de plaats. Maargoed, die komen zoals altijd pas als de grootste scheit is geweest.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')