abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60741385
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:06 schreef Denewar het volgende:

[..]

Daar is dus een mooi hoogtepuntenprogramma voor en i.p.v 6 keer iets herhalen overdag. kan dat ook heel netjes op gezette tijden. De meeste mensen werken en die begrijpen wel dat alles niet tig keer herhaald wordt en de mensen die vrij hebben genomen bijvoorbeeld, die willen live sport en goede keuzes hebben.

1 keer per 2 uur een kort overzicht
1 keer per 2 uur hoogtepunten van het nieuws
en een korte analyse bij reeele kans op goud.

Bij Judo heb je nu toch Houkes die de analyse kan doen.
Het kan ook zijn dat dit nou eenmaal het meeste geld in het laatje brengt. Waarschijnlijk kijken er meer mensen als ze tien keer het zwemmen herhalen dan wanneer ze live basketbal of handbal gaan brengen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60741474
Zwemmen is dacht ik de favoriete kijksport. Senior Nederland omarmt dat. Doorgaans wordt turnen ook niet extreem bekeken, maar met OS wel.
pi_60741515
NOS koopt toch gewoon het pakket 'Olympische Spelen' van die EBU/IBC? Als ze daar weinig van uitzenden, zijn dat relatief dure beelden en kunnen ze beter meer van de beelden uitzenden - lijkt mij.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60741545
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef okee6 het volgende:
Senior Nederland
Al die herhalingen zijn dus gewoon voor de dementen die voor de tv zitten?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60741613
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
NOS koopt toch gewoon het pakket 'Olympische Spelen' van die EBU/IBC? Als ze daar weinig van uitzenden, zijn dat relatief dure beelden en kunnen ze beter meer van de beelden uitzenden - lijkt mij.
Ze zenden ook uit wat ze kunnen, 'goedkoop' via internet. Voor tv kiezen ze voor de populaire sporten (zwemmen, atletiek, voetbal) en daarnaast die met Nederlandse deelname.
pi_60741627
quote:

[..]

Jij snapt hem
pi_60741756
Gezien het antwoord van de NOS kan ik maar 1 conclusie trekken: de NOS is er niet om de klant/kijker tevreden te stellen maar om te doen waar de NOS zin in heeft.

BBC is ook aangesloten bij het EBU/IBC maar die kunnen wel een interesant programma neerzetten waar ik als kijker me niet aan erger, ook niet als er veel geklets is. Ook de VRT is aangesloten bij die organisatie en ook zij kunnen het beter dan de NOS. Jammer dat de NOS niet hand in eigen boezem wil steken en aan een andere opzet wil gaan werken. Over 2 jaar zien we dezelfde ellende, maar dan in afgeslankte vorm, bij de Winter Spelen in in 2012 weer dezelfde grote ellende die we nu met ze meemaken.

Jammer, NOS. Gemiste kans!
pi_60741890
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ze zenden ook uit wat ze kunnen, 'goedkoop' via internet. Voor tv kiezen ze voor de populaire sporten (zwemmen, atletiek, voetbal) en daarnaast die met Nederlandse deelname.
Tja, maar de manier wáárop ze het uitzenden is gewoon slecht. Wachten op huldigingen (wielrennen) waar notabene geen Nederlander op het podium stond, wéér een herhaling uitzenden terwijl er op dat moment ergens anders live Nederlanders bezig waren.

Ik hou het lekker op de streams, hoef ik me ook niet aan het commentaar te ergeren.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:25:10 #59
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60741891
Ik heb vandaag nauwelijks gekeken en zal dat door werk helaas ook weinig kunnen doen. Maar ze maken nog immer een janboeltje drvan?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60742215
NOS geeft er zelf een grote positieve draai aan door te benadrukken wat goed gaat:
quote:
De NOS heeft tot dusver 4,8 miljoen internetstreams geleverd met beelden van de Olympische Spelen. Dat meldde een woordvoerster van de NOS maandag.
Uiteraard werden de meeste beelden opgevraagd sinds de opening van de Spelen op vrijdag, maar de site was voor die tijd ook al actief. Beelden van het eerder begonnen voetbaltoernooi waren toen onder meer beschikbaar.
De NOS is erg tevreden over dit aantal. ,,Gemiddeld hebben we 300.000 'unieke bezoekers' per dag op onze site. Zij kunnen kiezen uit het signaal van Nederland 1, maar daarnaast ook afstemmen op twaalf andere live-videokanalen waarop sporten zijn te zien die op dat moment niet rechtstreeks op tv worden uitgezonden. 'Surfers' blijken dat in groten getale te doen'', aldus de NOS-zegsvrouw. Het meest kijken de internetters tussen 10.00 en 15.30 uur.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60742272
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Falco het volgende:
Ik heb vandaag nauwelijks gekeken en zal dat door werk helaas ook weinig kunnen doen. Maar ze maken nog immer een janboeltje drvan?
Ja
pi_60742311
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef kevin6188 het volgende:
NOS geeft er zelf een grote positieve draai aan door te benadrukken wat goed gaat:
[..]

Ja, als ze zelf bijna alles met vertraging uitzenden krijgen ze wel genoeg mensen naar de streams ja
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:56:29 #63
11102 knep
Mountainfreak
pi_60743033
Matige antwoorden op die mailtjes zeg .
pi_60743548
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja, als ze zelf bijna alles met vertraging uitzenden krijgen ze wel genoeg mensen naar de streams ja
Ja, dat zeg ik.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60747274
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef NFSU2 het volgende:
Gezien het antwoord van de NOS kan ik maar 1 conclusie trekken: de NOS is er niet om de klant/kijker tevreden te stellen maar om te doen waar de NOS zin in heeft.

BBC is ook aangesloten bij het EBU/IBC maar die kunnen wel een interesant programma neerzetten waar ik als kijker me niet aan erger, ook niet als er veel geklets is. Ook de VRT is aangesloten bij die organisatie en ook zij kunnen het beter dan de NOS. Jammer dat de NOS niet hand in eigen boezem wil steken en aan een andere opzet wil gaan werken. Over 2 jaar zien we dezelfde ellende, maar dan in afgeslankte vorm, bij de Winter Spelen in in 2012 weer dezelfde grote ellende die we nu met ze meemaken.

Jammer, NOS. Gemiste kans!
Tour de Franceliefhebbers weten al langer dat de NOS niet bepaald geschikt is om grote sportevenementen te verslaan.

Ik noem: het constant vijf minuten later dan andere zenders beginnen met de uitzending, de waardeloze commentatoren, de interviews met betekenisloze Nederlanders tijdens de wedstrijd, Mart Smeets die er telkens tussendoor komt met interviews tijdens de wedstrijd, etc.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60747400
Ik kijk echt heel vaak de BBC, die gasten weten echt zoooo hoe ze sport moeten brengen. Perfecte afwisseling van live-sport, samenvattingen, leuke items. Plus dat ze uitstekende verslaggevers hebben en dat ze mensen ter plaatse hebben wat het erg leuk maakt.
pi_60755176
Stoppen ze nou met het live-kajakken en gaan ze nou zwemmen herhalen!!!
pi_60755227
quote:

[..]

Niet iedereen hangt drie weken lang de hele dag voor de televesie.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:13:53 #69
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60755246
Zo ontzettend vervelend dat ze elk uur die samenvattingen herhalen
pi_60755259
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:10 schreef wokkkel het volgende:
Stoppen ze nou met het live-kajakken en gaan ze nou zwemmen herhalen!!!
Precies, goed, de Nederlander was geweest, maar ze hielden nét op voor duidelijk werd dat Bouten in de finale zat. Als ze 5 seconden hadden gewacht
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:17:00 #71
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60755296
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:14 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Precies, goed, de Nederlander was geweest, maar ze hielden nét op voor duidelijk werd dat Bouten in de finale zat. Als ze 5 seconden hadden gewacht
Mwah, precies op dat moment stapte die vrouw de mat op, dus dat vond ik niet heel erg. Dan moet er een keuze gemaakt worden tussen óf Live judo of live kanovaren wat niet heel erg boeiend was want de Nederlander was al geweest.

Maar nu net gaan ze zwemmen van vanochtend herhalen wat ze al minstens drie keer herhaald hebben in plaats van het live kanoën
pi_60755376
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:13 schreef Jovatov het volgende:
Zo ontzettend vervelend dat ze elk uur die samenvattingen herhalen
Ja inderdaad.. Schijtzender..
pi_60755475
Ik kan de zwemfinales van vandaag inmiddels wel dromen...
pi_60755507
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:17 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Mwah, precies op dat moment stapte die vrouw de mat op, dus dat vond ik niet heel erg. Dan moet er een keuze gemaakt worden tussen óf Live judo of live kanovaren wat niet heel erg boeiend was want de Nederlander was al geweest.
Ah oké Ja in dat geval kan ik me het ook wel voorstellen. Ik klikte snel weer op de kano-stream om niks te missen.
pi_60756072
Gelukkig, ze tonen weer herhalingen. Moet natuurlijk ook wel nadat ze weer bijna 10 minuten live beelden hadden.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:50:02 #76
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60756118
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig, ze tonen weer herhalingen. Moet natuurlijk ook wel nadat ze weer bijna 10 minuten live beelden hadden.
En gelijk weer reclame hè, want die zijn altijd zo afwisselend.
pi_60756168
Het lijkt mij leuk als Phelps op doping betrapt wordt . Heeft de NOS 60 keer een doping race uitgezonden
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:53:41 #78
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60756200
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef Wilskracht het volgende:
Het lijkt mij leuk als Phelps op doping betrapt wordt . Heeft de NOS 60 keer een doping race uitgezonden
pi_60758454
NOS lijkt te luisteren, de analyse bij het judo was nu een stuk korter en er wordt sneller geschakeld tussen sporten! Nog wat minder herhalingen (van vooral het zwemmen) en het is goed...

[ Bericht 23% gewijzigd door marcodej op 12-08-2008 12:18:39 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60758608
quote:
pi_60759094
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:11 schreef marcodej het volgende:
NOS lijkt te luisteren, de analyse bij het judo was nu een stuk korter en er wordt sneller geschakeld tussen sporten! Nog wat minder herhalingen (van vooral het zwemmen) en het is goed...
Mag alleen hopen dat ze eens een keer het lef hebben om ook eens over te schakelen naar een andere sport, flink babbelen over die andere sport wanneer Nederland aan het voetballen is.
pi_60759391
quote:
Nou, tis wel de NOS-favoriet, ze zijn helemaal lyrisch van die man.
Make my day!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:45:00 #83
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60759420
Zwemmen is nu toch met vd Hoogenband?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:12:10 #84
11102 knep
Mountainfreak
pi_60760234
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Zwemmen is nu toch met vd Hoogenband?
Ze zullen het judo belangrijker hebben gevonden.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:14:35 #85
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60760295
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef knep het volgende:

[..]

Ze zullen het judo belangrijker hebben gevonden.
en terecht, dat ging om een medaille
wat moet ik hier nu neerzetten?
  ESF Reporter dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:15:08 #86
87554 Cee
Welluk?
pi_60760311
Ik vind het nu al stukken beter dan het drama van zaterdag. Maar, het kan nog beter. Te veel, te lang reclame. Te veel nieuwsflitsen, alhoewel die breaking news van vandaag wel vermeld diende te worden. Die reclame zal wel het geld in het laatje moeten brengen om een zender een halve dag in te kunnen ruimen voor sport en analytici. Maar het zorgt er wel voor dat ik weer overga naar een andere zender en daar blijf hangen.
pi_60760474
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef evert het volgende:

[..]

en terecht, dat ging om een medaille
Eens

pieter haalt het wel
............................
pi_60761106
Die Wijdenbosch (zo heet 'ie toch??) vind ik trouwens echt goed analyseren.
pi_60761270
Inderdaad, erg realistisch in zn verhaal! Die Kenkhuis was ook wel goed. maarja, hoewel ze goed zijn, mag van mij juist die analyse wel een tikkie minder.

Zwiers was slecht en Tankink was gewoon grappig...:)
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:21:40 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_60762399
Nu voor de zoveelste keer reclame na voor de zoveelste keer een journaal gehad te heben

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60762430
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:21 schreef tong80 het volgende:
Nu voor de zoveelste keer reclame na voor de zoveelste keer een journaal gehad te heben

Valt mij ook op best veel reclame, was 4 jaar geleden veel minder.
............................
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:25:38 #92
67205 Colplay
How you doin??
pi_60764278
Vanochtend was het ook weer zo erg. Om 7.45 zette ik de tv aan en was reclame bezig. Vervolgens kwam Willeboordse in actie en vervolgens gingen ze naar de reclame en het journaal. Kunnen ze niet gewoon stoppen met reclames, zoals BBC en Sporza ook gewoon doen. Heb zo nog liever dat een commerciele zender de OS uitzendt.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_60765967
die streams van de nos...bufferen die bij julie ook zo erg?
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:19:55 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_60766050
Het is schandalig wat de NOS doet. Je ziet de hele dag dezelfde herhalingen.

Zag net Duitsland ( De wereldkampioen ) verliezen van Ijsland in het handbal.

Nu gaan we kijken naar basketbal op eurosport.

De NOS laat alleen Nederland gerelateerde sporten zien.

Op de Duitser zie je boksen gewichthefen of weet ik veel wat.

Dacht eerst SCH moet niet zeiken.

Maar hij heeft 100 % gelijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60766053
Begon net een beetje te kloten ja. Maar heb het inmiddels afgesloten.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:21:37 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_60766104
Argentinië Australië nu op Eurosport twee outsiders na de Amerikanen.

Waarom stopt de NOS nu met uitzenden ?

Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:24:39 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60766179
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:21 schreef tong80 het volgende:
Argentinië Australië nu op Eurosport twee outsiders na de Amerikanen.

Waarom stopt de NOS nu met uitzenden ?

geen idee, gelukkig is eurosport er nog.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:28:07 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_60766268
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:24 schreef borisz het volgende:

[..]

geen idee, gelukkig is eurosport er nog.
Net ma gebeld ( Sportfan ) en zit te genieten van het turnen op Sporza.

De NOS laat alleen Nederlands georiënteerde sporten zien.

pi_60767014
Op het gevaar af dat ik de kritiek - die hierboven staat - herhaal, wil ik toch ook nog wel even mijn ongenoegen uiten over de manier waarop Jeroen Stomphorst zijn teksten voordraagt met zijn semi-intelligente bril. Hij zou op zijn minst iets beter ingevoerd kunnen zijn in wat er speelt in de sport. Hij hakkelt er vrolijk op los en brabbelt tussen alle buitengewoon irritatie-opwekkende flitsjournaals en veel te lange reclameblokken door over honkbal terwijl er softbal komt, hij ziet de kanovaarder uit Togo aan voor Robert Bouten en kon gisteren Claudia Zwiers totaal niet sturen in zijn vraaggesprek, waardoor Zwiers als een meningloos dood vogeltje op haar stoel zat. De overige analyses (van Johan Kenkhuis en Louis Wijdenbosch) vind ik wel leuk, zeker als zij praten met Henry Schut. Laatstgenoemde heeft tenminste echt hart voor (en verstand van) sport (net als Dione de Graaf). De NOS doet uiteraard z'n best er het beste van te maken, maar wellicht kunnen ze ook eens kijken hoe de ARD en ZDF de uitzendingen aanpakken. Professioneel, achtergrondreportages, veel live en veel gestructureerder (o ja, en niet iedere tien minuten Michael Phelps met zijn irritante kin in beeld).

Je zou het niet zeggen, maar ik heb het verder prima naar mijn zin tijdens deze Spelen. Maar deze stoom moest ik toch even kwijt ...
pi_60767116
Henry Schut is inderdaad goed bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')