Het kan ook zijn dat dit nou eenmaal het meeste geld in het laatje brengt. Waarschijnlijk kijken er meer mensen als ze tien keer het zwemmen herhalen dan wanneer ze live basketbal of handbal gaan brengen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:06 schreef Denewar het volgende:
[..]
Daar is dus een mooi hoogtepuntenprogramma voor en i.p.v 6 keer iets herhalen overdag. kan dat ook heel netjes op gezette tijden. De meeste mensen werken en die begrijpen wel dat alles niet tig keer herhaald wordt en de mensen die vrij hebben genomen bijvoorbeeld, die willen live sport en goede keuzes hebben.
1 keer per 2 uur een kort overzicht
1 keer per 2 uur hoogtepunten van het nieuws
en een korte analyse bij reeele kans op goud.
Bij Judo heb je nu toch Houkes die de analyse kan doen.
Al die herhalingen zijn dus gewoon voor de dementen die voor de tv zitten?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef okee6 het volgende:
Senior Nederland
Ze zenden ook uit wat ze kunnen, 'goedkoop' via internet. Voor tv kiezen ze voor de populaire sporten (zwemmen, atletiek, voetbal) en daarnaast die met Nederlandse deelname.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
NOS koopt toch gewoon het pakket 'Olympische Spelen' van die EBU/IBC? Als ze daar weinig van uitzenden, zijn dat relatief dure beelden en kunnen ze beter meer van de beelden uitzenden - lijkt mij.
Jij snapt hemquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Al die herhalingen zijn dus gewoon voor de dementen die voor de tv zitten?
Tja, maar de manier wáárop ze het uitzenden is gewoon slecht. Wachten op huldigingen (wielrennen) waar notabene geen Nederlander op het podium stond, wéér een herhaling uitzenden terwijl er op dat moment ergens anders live Nederlanders bezig waren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ze zenden ook uit wat ze kunnen, 'goedkoop' via internet. Voor tv kiezen ze voor de populaire sporten (zwemmen, atletiek, voetbal) en daarnaast die met Nederlandse deelname.
quote:De NOS heeft tot dusver 4,8 miljoen internetstreams geleverd met beelden van de Olympische Spelen. Dat meldde een woordvoerster van de NOS maandag.
Uiteraard werden de meeste beelden opgevraagd sinds de opening van de Spelen op vrijdag, maar de site was voor die tijd ook al actief. Beelden van het eerder begonnen voetbaltoernooi waren toen onder meer beschikbaar.
De NOS is erg tevreden over dit aantal. ,,Gemiddeld hebben we 300.000 'unieke bezoekers' per dag op onze site. Zij kunnen kiezen uit het signaal van Nederland 1, maar daarnaast ook afstemmen op twaalf andere live-videokanalen waarop sporten zijn te zien die op dat moment niet rechtstreeks op tv worden uitgezonden. 'Surfers' blijken dat in groten getale te doen'', aldus de NOS-zegsvrouw. Het meest kijken de internetters tussen 10.00 en 15.30 uur.
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef Falco het volgende:
Ik heb vandaag nauwelijks gekeken en zal dat door werk helaas ook weinig kunnen doen. Maar ze maken nog immer een janboeltje drvan?
Ja, als ze zelf bijna alles met vertraging uitzenden krijgen ze wel genoeg mensen naar de streams jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:35 schreef kevin6188 het volgende:
NOS geeft er zelf een grote positieve draai aan door te benadrukken wat goed gaat:
[..]
Ja, dat zeg ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, als ze zelf bijna alles met vertraging uitzenden krijgen ze wel genoeg mensen naar de streams ja
Tour de Franceliefhebbers weten al langer dat de NOS niet bepaald geschikt is om grote sportevenementen te verslaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:20 schreef NFSU2 het volgende:
Gezien het antwoord van de NOS kan ik maar 1 conclusie trekken: de NOS is er niet om de klant/kijker tevreden te stellen maar om te doen waar de NOS zin in heeft.
BBC is ook aangesloten bij het EBU/IBC maar die kunnen wel een interesant programma neerzetten waar ik als kijker me niet aan erger, ook niet als er veel geklets is. Ook de VRT is aangesloten bij die organisatie en ook zij kunnen het beter dan de NOS. Jammer dat de NOS niet hand in eigen boezem wil steken en aan een andere opzet wil gaan werken. Over 2 jaar zien we dezelfde ellende, maar dan in afgeslankte vorm, bij de Winter Spelen in in 2012 weer dezelfde grote ellende die we nu met ze meemaken.
Jammer, NOS. Gemiste kans!
Niet iedereen hangt drie weken lang de hele dag voor de televesie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Al die herhalingen zijn dus gewoon voor de dementen die voor de tv zitten?
Precies, goed, de Nederlander was geweest, maar ze hielden nét op voor duidelijk werd dat Bouten in de finale zat. Als ze 5 seconden hadden gewachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:10 schreef wokkkel het volgende:
Stoppen ze nou met het live-kajakken en gaan ze nou zwemmen herhalen!!!
Mwah, precies op dat moment stapte die vrouw de mat op, dus dat vond ik niet heel erg. Dan moet er een keuze gemaakt worden tussen óf Live judo of live kanovaren wat niet heel erg boeiend was want de Nederlander was al geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Precies, goed, de Nederlander was geweest, maar ze hielden nét op voor duidelijk werd dat Bouten in de finale zat. Als ze 5 seconden hadden gewacht
Ja inderdaad.. Schijtzender..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:13 schreef Jovatov het volgende:
Zo ontzettend vervelend dat ze elk uur die samenvattingen herhalen
Ah okéquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:17 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mwah, precies op dat moment stapte die vrouw de mat op, dus dat vond ik niet heel erg. Dan moet er een keuze gemaakt worden tussen óf Live judo of live kanovaren wat niet heel erg boeiend was want de Nederlander was al geweest.
En gelijk weer reclame hè, want die zijn altijd zo afwisselend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig, ze tonen weer herhalingen. Moet natuurlijk ook wel nadat ze weer bijna 10 minuten live beelden hadden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef Wilskracht het volgende:
Het lijkt mij leuk als Phelps op doping betrapt wordt . Heeft de NOS 60 keer een doping race uitgezonden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef Wilskracht het volgende:
Het lijkt mij leuk als Phelps op doping betrapt wordt . Heeft de NOS 60 keer een doping race uitgezonden
Mag alleen hopen dat ze eens een keer het lef hebben om ook eens over te schakelen naar een andere sport, flink babbelen over die andere sport wanneer Nederland aan het voetballen is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:11 schreef marcodej het volgende:
NOS lijkt te luisteren, de analyse bij het judo was nu een stuk korter en er wordt sneller geschakeld tussen sporten! Nog wat minder herhalingen (van vooral het zwemmen) en het is goed...
Nou, tis wel de NOS-favoriet, ze zijn helemaal lyrisch van die man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef Wilskracht het volgende:
Ze zullen het judo belangrijker hebben gevonden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Zwemmen is nu toch met vd Hoogenband?
en terecht, dat ging om een medaillequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef knep het volgende:
[..]
Ze zullen het judo belangrijker hebben gevonden.
Eensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef evert het volgende:
[..]
en terecht, dat ging om een medaille
Valt mij ook op best veel reclame, was 4 jaar geleden veel minder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:21 schreef tong80 het volgende:
Nu voor de zoveelste keer reclame na voor de zoveelste keer een journaal gehad te heben
geen idee, gelukkig is eurosport er nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:21 schreef tong80 het volgende:
Argentinië Australië nu op Eurosport twee outsiders na de Amerikanen.
Waarom stopt de NOS nu met uitzenden ?
Net ma gebeld ( Sportfan ) en zit te genieten van het turnen op Sporza.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]
geen idee, gelukkig is eurosport er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |