En gelijk weer reclame hè, want die zijn altijd zo afwisselend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig, ze tonen weer herhalingen. Moet natuurlijk ook wel nadat ze weer bijna 10 minuten live beelden hadden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef Wilskracht het volgende:
Het lijkt mij leuk als Phelps op doping betrapt wordt . Heeft de NOS 60 keer een doping race uitgezonden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef Wilskracht het volgende:
Het lijkt mij leuk als Phelps op doping betrapt wordt . Heeft de NOS 60 keer een doping race uitgezonden
Mag alleen hopen dat ze eens een keer het lef hebben om ook eens over te schakelen naar een andere sport, flink babbelen over die andere sport wanneer Nederland aan het voetballen is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:11 schreef marcodej het volgende:
NOS lijkt te luisteren, de analyse bij het judo was nu een stuk korter en er wordt sneller geschakeld tussen sporten! Nog wat minder herhalingen (van vooral het zwemmen) en het is goed...
Nou, tis wel de NOS-favoriet, ze zijn helemaal lyrisch van die man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef Wilskracht het volgende:
Ze zullen het judo belangrijker hebben gevonden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Zwemmen is nu toch met vd Hoogenband?
en terecht, dat ging om een medaillequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef knep het volgende:
[..]
Ze zullen het judo belangrijker hebben gevonden.
Eensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef evert het volgende:
[..]
en terecht, dat ging om een medaille
Valt mij ook op best veel reclame, was 4 jaar geleden veel minder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:21 schreef tong80 het volgende:
Nu voor de zoveelste keer reclame na voor de zoveelste keer een journaal gehad te heben
geen idee, gelukkig is eurosport er nog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:21 schreef tong80 het volgende:
Argentinië Australië nu op Eurosport twee outsiders na de Amerikanen.
Waarom stopt de NOS nu met uitzenden ?
Net ma gebeld ( Sportfan ) en zit te genieten van het turnen op Sporza.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]
geen idee, gelukkig is eurosport er nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |