2 dadersquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef NTCE het volgende:
9 a 10 schoten hoor ik net, 2 daders zie ik wegrennen, 1 KIA.... hier adam zuid!
Weer getuige van een schietpartij, binnen 2 maanden, door zijn kop geschoten!!
fakkin hell
Mocht blijkbaar niet baten...quote:1-08-08 10:06:55 Brandweer Amsterdam-Amstelland HV 1 REANIMATIE (Inc.net: reg.inmeld) ARENT JANSZOON ERNSTSTRAAT 165 ASD [ 511 ]
0100369 Brandweer Amsterdam Lichtkrant kazerne Dirk
0102998 Brandweer Regionaal Monitorcode
kwamen ook vrij laat moet ik zeggen, ik stond er... en toen kwam de politie. daarna ambulance... en ook nog brandweer. Daarna... werd het lijk afgevoerd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mocht blijkbaar niet baten...
Hoezo?quote:
Jammer, maar begrijpelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:39 schreef NTCE het volgende:
omdat ik vond dat het niet zo netjes eigenlijk is...
Dus jij bent gaan reanimeren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:44 schreef NTCE het volgende:
[..]
kwamen ook vrij laat moet ik zeggen, ik stond er... en toen kwam de politie. daarna ambulance... en ook nog brandweer. Daarna... werd het lijk afgevoerd.
deden ze al met 3 man... gast was al hartstikke dood man.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dus jij bent gaan reanimeren?
Dan hoefde de brandweer dus ook niet snel ter plaatse te zijn..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:50 schreef NTCE het volgende:
[..]
deden ze al met 3 man... gast was al hartstikke dood man.
Ik heb een politie verklaring afgelegd. Alleen zag ik ze niet goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:52 schreef Roi het volgende:
Toch wel ergens opgeschreven hoe die daders eruit zagen of een foto van ze gemaakt TS ?!?!?!??
jamaar dat wist ik niet, ap ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:53 schreef Dagonet het volgende:
blijkbaar ook niet verspreiden
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef Nihil het volgende:
Wil de foto ook wel zien. PM, iemand?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:53 schreef Dagonet het volgende:
TS wil de foto niet plaatsen en blijkbaar ook niet verspreiden, verder zeuren erom heeft dan ook weinig zin.
Een foto nemen daarentegen is heel normaal!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:56 schreef NTCE het volgende:
Het was dan ook een afrekening.... dan nog.. een foto plaatsen.. vind ik niet echt kunnen.
publiekelijk of persoonlijk, geen van beide.
Je deed 't zelfquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:56 schreef NTCE het volgende:
Het was dan ook een afrekening.... dan nog.. een foto plaatsen.. vind ik niet echt kunnen.
publiekelijk of persoonlijk, geen van beide.
Inderdaad schokkend. Een dode negert in zijn onderbroek...quote:
En we blijven rustig wachten...quote:
Hij heeft in ieder geval nog een stukje kunnen lopen aan het bloedspoor te zien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:26 schreef cYbErTiM het volgende:
Hier directe linkje naar de fotos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer is er niet.
Dat is in Buitenveldert vrij verassend inderdaad.quote:
Dat gedeelte van de AJ Ernststraat is anders een beetje pauper gedeelte met volgens mij best veel allochtonen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is in Buitenveldert vrij verassend inderdaad.
Toepasselijke avatarquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef NTCE het volgende:
9 a 10 schoten hoor ik net, 2 daders zie ik wegrennen, 1 KIA.... hier adam zuid!
Weer getuige van een schietpartij, binnen 2 maanden, door zijn kop geschoten!!
fakkin hell
Skoeziequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:59 schreef Dagonet het volgende:
Die foto uit m'n fobo met een klappertjespistool verwijderd.
Was dat er niet één in de Cor van Hout-serie? Die bodyguard die een net gekochte tv in zn handen had en daardoor niet op tijd kon reageren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat gedeelte van de AJ Ernststraat is anders een beetje pauper gedeelte met volgens mij best veel allochtonen.
Verderop zit een winkelcentrum waar een paar jaar geleden een crimineel geliqiudeerd is midden tussen het publiek
quote:Vermoord
Klepper werd op 40-jarige leeftijd vermoord bij het winkelcentrum Groot-Gelderlandplein in Amsterdam-Buitenveldert. Zijn dood zou mede het gevolg van misplaatste zuinigheid zijn geweest. Omdat zijn lijfwacht, die in de buurt woonde, zich verveelde wilde deze een televisietoestel kopen. Klepper had echter nog wel een reservetoestel in zijn penthouse staan, dat maar moest worden opgehaald. Op het moment dat Klepper het gebouw verliet werd hij beschoten. De lijfwacht droeg het televisietoestel en kon daardoor niet tijdig een wapen trekken. Bij de schietpartij raakte ook een omstander gewond.
Hmmmm die staat me niet meer bij. Misschien tijd voor een nieuw topic: 'Raad de liquidatie, Amsterdam deel I'?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:20 schreef nienada het volgende:
wie was dan die sjaak bij de chinees in amstelveen? daar vlakbij busstation... tjonge oudzuid/buitenveldert word er niet beter op, mischien moet ik m'n boeltje pakken en naar west v erhuizen
vind het wel handig, dan weet ik waar ik niet moet gaan wonenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
Stigmatiserend hoor om het stadsdeel erbij te noemen.
Buitenveldert is nou niet bepaald crimineel in dat opzicht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
vind het wel handig, dan weet ik waar ik niet moet gaan wonen
doe maar rustig ik verzeker je dat ik wel eens ergens anders kijk ook. hoop dat je nu weer rustig kunt ademhalenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef HardcoreVZ het volgende:
Tering wat een gezeur over die foto, die stond na 10 minuten al op frontpage en op nu.nl, kijken jullie nooit eens ergens anders dan op forum.fok?
Raap me op: briljantquote:
das best wel ziek, dat zal wel een zooitje geweest zijn danquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Loedertje het volgende:
De daders hebben de benen genomen
was dat niet Jules Jie en zijn vriendin? 10-10-2003quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:20 schreef nienada het volgende:
wie was dan die sjaak bij de chinees in amstelveen? daar vlakbij busstation... tjonge oudzuid/buitenveldert word er niet beter op, mischien moet ik m'n boeltje pakken en naar west v erhuizen
Ik ga het proberen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:12 schreef nienada het volgende:
[..]
doe maar rustig ik verzeker je dat ik wel eens ergens anders kijk ook. hoop dat je nu weer rustig kunt ademhalen
waren die niet geschoten terwijl ze in een mercedes voor het verkeerslicht stonden te wachten?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:25 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
was dat niet Jules Jie en zijn vriendin? 10-10-2003
dat is tevens dezelfde foto....quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef HardcoreVZ het volgende:
Tering wat een gezeur over die foto, die stond na 10 minuten al op frontpage en op nu.nl, kijken jullie nooit eens ergens anders dan op forum.fok?
In ieder geval op de Keizer Karelweg te Amstelveen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
waren die niet geschoten terwijl ze in een mercedes voor het verkeerslicht stonden te wachten?
Dat dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Buitenveldert is nou niet bepaald crimineel in dat opzicht.
Crimineel saai misschien.
Google resultaten voor August A:quote:
en de site mamjo.com laat zien:quote:
Wie weet meer over deze August A?quote:
Hij weet niks van zijn actie.. Zou de moordenaar dan ook bekend zijn? (onder een nickname althans).quote:Re: sege heeft plan bedacht om beppie [brain]van piet wortel te ontvoeren
« Reply #27 on: Today at 00:23:50 » Quote
wat ik jullie wil zeggen sege bai weet niks is myn aktie puur uit me zelf houden jullie second er buiten afz' mickey aka [c.murde] tjowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
check deze link naar een andere cache eens, (degene die ik vond dus).quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:04 schreef raptorix het volgende:
Check link naar google cache, daar wordt ie al met dood bedreigt
Dat is de tweede pagina van het topic.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:35 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
check deze link naar een andere cache eens, (degene die ik vond dus).
http://64.233.183.104/search?q=cache:zaXNfERl9koJ:www.mamjo.com/index.php%3Foption%3Dcom_smf%26Itemid%3D26%26topic%3D133341.0%3Bprev_next%3Dprev+august+adjoeba&hl=nl&ct=clnk&cd=8&gl=nl
Dat verklaart de 2 verschillende topicID's inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is de tweede pagina van het topic.
Kan je op komen als je op de eerste pagina beneden op 2 drukt...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
Stigmatiserend hoor om het stadsdeel erbij te noemen.
Wat is daar typisch zuid aan dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:53 schreef santax het volgende:
Wel typisch zuid he... meteen 3 negers erom heen die z'n kleren jatten
In Buitenveldert wel.quote:
Bron: www.at5.nlquote:Maandag 11 augustus 2008
Bij een schietpartij op de A. J. Ernststraat in Buitenveldert is maandagochtend een dode gevallen. Het slachtoffer is de 34-jarige Surinamer August Adjuba. Hij is een bekende van de politie.
Volgens de politie is er meerdere keren geschoten en zijn de verdachten mogelijk per auto gevlucht. Er zou gebruik zijn gemaakt van een semiautomatisch vuurwapen. Getuigen dachten in eerste instantie dat er vuurwerk werd afgestoken.
De politie gaat ervan uit dat de dodelijke schietpartij een afrekening is in het criminele circuit.
Bron: http://misdaadjournalist.(...)slachtoffer-liq.htmlquote:Update 15.30 uur:
Het slachtoffer van de liquidatie vandaag in Amsterdam is de 34-jarige Surinamer August Adjuba. Hij komt voor in 'het proces van de eeuw', althans in de liquidatiezaken. Kroongetuige Peter La Serpe vertelt dat hij samen met Jesse Remmers een keer een vergeefse poging heeft gedaan deze August te liquideren.
De verklaringen van La Serpe moeten wellicht met de nodige korrels zout worden genomen, wat hij erover vertelt is dit: de 'neger' waar het om zou gaan woonde in dezelfde flat als Ali A., aan de Van Leijenberghlaan (op de hoek met de A.J. Ernststraat). Hij zou cocaïne hebben gestolen van Ali A. en een vriend. Ali A. is de man die volgens La Serpe samen met Dino Soerel een dodenlijst zou hebben opgesteld. Jesse en La Serpe zouden de lijst afwerken.
Eerst waren de twee killers op het verkeerde adres geweest, later kregen ze van Ali nieuwe informatie. Ali had zelf een keer met 'de neger' in de lift gestaan in zijn eigen flat aan de Van Leijenberghlaan en wist daardoor dus dat hij daar ook woonde.
Jesse had een mitrailleur, La Serpe een Beretta. Eerst stonden ze in de bosjes voor de flat, daarna gingen ze op een muurtje zitten bij een laagbouwwoning rechts naast de flat. Om acht uur 's avonds kwam de bewoner thuis, "die keek naar ons. Wij hebben hem zo min mogelijk aangekeken en zijn weggegaan en weer in de bosjes gaan zitten. Ik voelde mij er helemaal niet prettig bij omdat we gezien waren." Toen ze dan ook nog een mobilofoon aan de andere kant van de flat meenden te horen, gingen ze er vandoor: ze vertrouwden het niet meer. Het speelde omstreeks oktober 2005.
Volgens La Serpe wilde de vriend van Ali het erbij laten zitten, Ali wilde dat niet. Jesse en La Serpe doen er verder niks meer aan, 'de neger' ontspringt voorlopig de dans. Jesse en La Serpe gaan verder met de volgende op de dodenlijst: Cees Houtman. Die liquidatie lukt wel, op 2 november 2005.
Enigszins verwarrend: Ali A. is opgegroeid in Alkmaar, veel mensen denken dat hij daar woonde, maar hij wordt ook wel vaak als 'de Amsterdamse Turk Ali A.' aangeduid.
quote:ZE HEBBEN HEM NET VERMOORD IN BUITENVELDERT (SEGEBAI) .
Gado no e srebi . Na ing Pai a kisi. Na Gado wang kan beoordeel,veroordeel, ing.
Men is verlost van die kwelgeest.
Gado no sori ing wang finga maar wang anu.
Amen
Wie is dat sletje in je avatar?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:37 schreef Adidah het volgende:
Ik krijg ook moordneigingen...als ik zie op welk niveau ze in dat forum communiceren. Anders ga je eerst even Nederlands leren of zo.
De broer van Willie? Willie ken ik namelijk wel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:48 schreef ollie994 het volgende:
Allereerst R.I.P. SEGE
De opdrachtgever in deze Liquidatie is PIET WORTEL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |