hoop in dat opzicht dan wel dat het een bus slagroom wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, daar kwamen we niet aan toe hahaha
Ik had zaterdag geeen slagroom meer, dus wij samen even halen bij de winkel...
Slagroom is niet dichtgebleven onderweg hahahah
TOPPIIIIIIIIIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 bussen jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoop in dat opzicht dan wel dat het een bus slagroom was
en niet zo'n pakje dat je nog met de mixer moet doen voor het slagroom is
ik moest lachen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 bussen ja
Ik zie mezelf al staan op straat met een klopper hahahaha
Anders ik welquote:
* Sgele wil dat het vrijdag 5 uur isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ wil dat het 5uur is
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele wil dat het vrijdag 5 uur is
hahahaha, en ondertussen.... lekker opmaken! hahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:05 schreef lynda het volgende:
En dan thuis komen en rustig zeggen oja.. De slagroom is op een of andere manier open gegaan hoor ma![]()
oja.. Ik heb geen zin meer.. Nog drie uurtjes en dan zitten de zeven uur er weer op!
Succes dude!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
VerdommeVergadering... + training.
Mensen...de groeten!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes dude!!!
Damn, ik ben niet vrolijk... steeds ruzie, en de tijd lijkt echt niet op te schieten
Ik heb echt geen zin meer!
Kan ik je inhuren om ook mijn kut collega eens in "ons" systeem te laten werken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
zo he he komt hier wat verbetering in de samenwerking met collega
het systeem zoals we gaan werken lijkt tenminste nu logisch te kloppen
en ik snap het!
wel heel veel overzet en aanpas werk vanuit het oude systeem maar toch!
trouwens deze week ben ik op 13,5 aan het werk!
Dank u!quote:
Cool! Waarom hier geen onweer? hahahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef lynda het volgende:
Zo en anders klappen hier bijna de ramen eruit door een paar hele goede onweerklappers.. Cool!
baas ook weer blij, meer klanten dan gister op dit tijdstip en meer omzet.. Ook niet zo gek.. Maarja
ben ik blij dat ik daar niet benquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef lynda het volgende:
Zo en anders klappen hier bijna de ramen eruit door een paar hele goede onweerklappers.. Cool!
baas ook weer blij, meer klanten dan gister op dit tijdstip en meer omzet.. Ook niet zo gek.. Maarja
je mag ook wel wat configuraties inkloppen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Cool! Waarom hier geen onweer? hahahaha
Meer klanten is altijd goed, gaat de dag ook lekker snel
nog 4 uur en 3 kwartier,quote:
Was net bezig met wat andere zinloze dingen, branders inbouwen enzo...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je mag ook wel wat configuraties inkloppen hoor
Wel thuis Draakje!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
ik ga alvast afsluiten hier
eet smakelijk straks en tot later dan verschijn ik hier vast wel weer!
Toppie!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:13 schreef lynda het volgende:
yeah!!!!!!! klaar
* lynda moet een agenda kopen.. Ik ben deze week even 5 afspraken vergeten
Een stuk rustiger, of bedoel je wat anders?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
blerg, echt geen zin meer in die configs
maar goed, zo weer lekker verder inkloppen ....
ze vinden hier alleen dat ik anders ben dan voor de vakantie![]()
![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een stuk rustiger, of bedoel je wat anders?
Je was de kermis toch niet vergeten?quote:
nah, kermis was 3 weken terug, daarna weekje gewerkt en was alles nog ok. nu in 1 keer :xquote:
hihi ja!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je was de kermis toch niet vergeten?
Oja, had je al gelezen denk, maar Draakje komt op de camping langs he
Jij en rustig, heb je dat actieve aan mij overgegeven ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
kreeg het ook al van iemand anders te horen die mee was geweest dat ik op de terugweg zo stil was
moet wel zeggen dat het mezelf ook wel opvalt.
Ze had een kermis in het dorpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja!
volgens mij heb ik een andere kermis in mn kop als waar lyn het over heeft
Ik had het over tilburger kermis.. Crazy + Diertjuhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja!
volgens mij heb ik een andere kermis in mn kop als waar lyn het over heeft
En nee niet gelezen, maar nu welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je was de kermis toch niet vergeten?
Oja, had je al gelezen denk, maar Draakje komt op de camping langs he
ik had het goed maar ging twijfelen door droxzquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik had het over tilburger kermis.. Crazy + Diertjuh![]()
Dus jullie denken allemaal fout behalve crazy zelf
ehm, ik dacht kermis algemeenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
weet niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef draculettetje het volgende:
moe van de vakantie? of weer het werken?
Ik zat goed met "kermis"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Dude, wat doe je!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, ik dacht kermis algemeenniet eens over die dag .... maar daar was ook niks mis mee hoor.
Jah droxz, ik ben in 1 keer super rustig ....
weet ook niet, terwijl als ik thuis kom ik gewoon weer in 1 keer gek kan doen voor paar minuten en dan weer stil ben. Of gezellig met de hond bezig zijn, en dan weer in 1 keer stil.
als ik dat is wistquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, wat doe je!
Ik moet toch minder redbull drinken enzo, heb nog wel wat blikjes voor je liggen?
Eindelijk eens goede rust gehad?quote:
was op vakantie met vrienden en weten hoe ik ben, dus ja daar was ik ook lekker mezelf. lekker geine enzo. die dingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eindelijk eens goede rust gehad?
Nog 3 weken, kan ik ook weer even een week relaxen... zou ik dan ook eens rustig terugkomen?
Das niet verkeerd FUB!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog een maand ..... ruim
en dan 2 weekjes vertoeven
Misschien moet je gewoon bijkomen van je vakantie!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was op vakantie met vrienden en weten hoe ik ben, dus ja daar was ik ook lekker mezelf. lekker geine enzo. die dingen.
Bij uitwonen denk ik toch aan wat andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
naar zuid italie
het huis van mn ouders uitwonen
jahquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij uitwonen denk ik toch aan wat anders![]()
Dat klinkt niet verkeerd dude! Hele familie mee, lekker weertje!
Oja, jij komt toch uit Italië?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb echt niets te doen, valt het op?(nee is niet gepaint!)
[ afbeelding ]
Ik moest er anders hard om lachenquote:
sjo dan!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
hehe,
eindelijk een gedeelte van die klote configs af. Ze staan nu allemaal in het systeem, nu nog aan de pc`s koppelen. Heb er bijna 1.5 dag overgedaan om ze in te voeren
Die is gruwelijk sterk!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb echt niets te doen, valt het op?(nee is niet gepaint!)
[ afbeelding ]
in topdesk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sjo dan!!!
Zit je alles in een CMDB in te vullen ofzo?
p.s
Wat vind je van mijn creatie hierboven, ik verveel me....
Ik heb skills yoquote:
topdesk, is dat een helpdesk achtig ding?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in topdesk.
maar goed.
Hij is wel super jah
Skillz! You haz themquote:
Succes dude, hoop dat je niet in slaap valt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Skillz! You haz them
Meetings...i haz them
Ze laten me zo ver deze week nog niet veul posten hier![]()
Mensen alvast een fijne avond, en tot morgen![]()
ook mijn fout dat ik niet voor vakantie gecontroleerd had.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
topdesk, is dat een helpdesk achtig ding?
Beetje jammer dat je dat zo gelijk na je vakantie moet doen man
thx!
Daar zijn ze hier nog niet helemaal achter, 1 of andere dude is hier weer wat aan het knutselenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.topdesk.com/nl/home/
Idiaal programma
Veel plezier mop!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef lynda het volgende:
Morgen uitslapen thank god!
Nu.. weer avondje weg!
ik kan niet meer zonder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier nog niet helemaal achter, 1 of andere dude is hier weer wat aan het knutselen
Hadden we dat hier maar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan niet meer zonder.
idiaal als je op vakantie gaat.
Je houdt in de melding bij wat er is gedaan. Collegas kunnen zonder moeite overnemen, klanten zien wat er aan de melding gedaan wordt
Het zit je zus ook niet mee he!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:23 schreef draculettetje het volgende:
hmmm mn zoessie belde net
weer schade aan de seat deze keer wel een schade formulier!
dus wordt het werk van de verzekering, ben benieuwd wat die gaan zeggen
nee iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het zit je zus ook niet mee he!
Hoop dat het nu wel snel goedkomt!
Idd, gelukkig niets persoonlijks!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee idd
maar gelukkig weer zij en d'r zoontje die mee was niks behalve geschrokken
en nu maar hopen dat we gewoon geld voor dat ding kunnen krijgen
ja denk ut ook welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, gelukkig niets persoonlijks!
Met papiertje erbij moet dat toch wel lukken?
dan hoop ik al lekker te slapenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:18 schreef fotostarter het volgende:over anderhalf uur lekker de nachtdienst in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |