ja maar john de wolff heeft watquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ajax heeft ook genoeg culthelden gehad door de geschiedenis heen
ROYAL SADNESSquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:00 schreef behangplakker het volgende:
Ook leuk bij Feyenoord altijd.. Gaan ze bijvoorbeeld bij de wedstrijd Feyenoord - NAC Breda "en wie niet springt die is een jood" zingenZe hebben echt een gebrek aan nummers
Dan vind ik Materazzi al wat meer hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:01 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar john de wolff heeft watbikkelhard en lomp
Tegenwoordig wordt de arbeiderscultuur uitgedragen door werkpaarden als Luigi Bruinsquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:59 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah was dat tenminste zo![]()
met culthelden als john de wolff en dergelijke
vroegah was alles beterquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt de arbeiderscultuur uitgedragen door werkpaarden als Luigi Bruins
Neejoh, Alexander Östlund was nog wel het perfecte voorbeeldquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt de arbeiderscultuur uitgedragen door werkpaarden als Luigi Bruins
Top oss ook niet die van mijquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:06 schreef gers het volgende:
maar ajax zal nooit niet meer mijn club worden
quote:
Als je niet wilt, moet het ook nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:06 schreef gers het volgende:
maar ajax zal nooit niet meer mijn club worden
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je niet wilt, moet het ook nietIk noem je gewoon uitschot
FOCKING GLORY HUNTERRRRRR, KANKERLUL!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga zeker Raalte supportenAJAX !
Terecht tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:09 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar heb ook meer hard voor top omdat ik er ook vroeger heb gespeeld![]()
en het stadion op loopafstand ligtv
even happen: Anders lees je berichten hierboven evenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FOCKING GLORY HUNTERRRRRR, KANKERLUL!!
Heuj jij bent toch die ene die een uur geleden ging slapen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FOCKING GLORY HUNTERRRRRR, KANKERLUL!!
Slapen? Je bron?quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heuj jij bent toch die ene die een uur geleden ging slapen?
Dus als ik nu voor zwolle word gescout moet ik daar opeens voor zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:09 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar heb ook meer hard voor top omdat ik er ook vroeger heb gespeeld![]()
en het stadion op loopafstand ligtv
Geen zinquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
even happen: Anders lees je berichten hierboven even
Maak dan die domme opmerkingen niet pauperquote:
speelde in de c5 ofzo dus valt wel meequote:Op maandag 11 augustus 2008 03:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus als ik nu voor zwolle word gescout moet ik daar opeens voor zijnIk kom daar dan gewoon met een Ajax-shirt binnen hoor
Volgens mij snap je het nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maak dan die domme opmerkingen niet pauper
quote:
Kut, er staat idd geen slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou kinders, ik ben weer weg morgen kunnen jullie waarschijnlijk weer van mijn posts genieten
Houdoe
Als je het van huis uit meekrijgt begrijp ik het jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:15 schreef gers het volgende:
[..]
speelde in de c5 ofzo dus valt wel mee![]()
maar als je sinds de f-jes er al speelt krijg je erg toch meer waardering voor
en je ging iedere week kijken gratis intree
Oke, nu snap ik hem welquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet
[..]
niet echt van huis meer gewoon gratis intree dan ga je toch kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je het van huis uit meekrijgt begrijp ik het ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:17 schreef gers het volgende:
[..]
niet echt van huis meer gewoon gratis intree dan ga je toch kijken![]()
en dan wordt je vanzelf fan
maar geheimpjeIk ga de discussie niet eens meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen
We are living in a material world, and I am a material girl
lees even de spoilerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet eens meer aanIk ga slapen
quote:
nee is serieus bij GEAquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:24 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf, Overmars gaat echt weer voetballen!!
k dacht dat et een grapje was!
quote:
die raakt hem lekkerquote:
kan geen grieksquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KTHXBAI
Ik zal het uitleggen, ouwequote:
ouwequote:Op maandag 11 augustus 2008 03:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen, ouwe![]()
Oke, thx, bye
En ik doelde op het weggaan van, bla bla ...
Waarschijnlijk ben ik de oudste van heel die slowchat...quote:
maar nog jong van geestquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik de oudste van heel die slowchat...
Uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |