quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:45 schreef gers het volgende:
[..]
omdat het je regionale trots is wat moet die trots zijn danIk vind zwolle en deventer allebei kutsteden
omdat je er als sinds je klein was komt
omdat de jongens uit jouw buurt in het 1ste spelen
omdat je samen met je vrienden er heen kan gaan: En naar Ajax niet zeker![]()
Liefquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:45 schreef gers het volgende:
[..]
maar dan mag je gewoon voor ajax zijn
ook lts'enquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah, toen ik nog op de middelbare school zat, deed ik altijd met de jongens mee voetballen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah, toen ik nog op de middelbare school zat, deed ik altijd met de jongens mee voetballen
altijd gezellig volendam uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
LiefT is nog steeds het dichstbijzijnde hoor
Behalve misschien FC Volendam!
Regio bepaalt niet waar je voor bent, je moet bij jezelf nadenken wat de juiste club is om voor te zijn. Daardoor kwam ik tot de conclusie dat Ajax mijn liefde isquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
LiefT is nog steeds het dichstbijzijnde hoor
Behalve misschien FC Volendam!
maar waarom dan ajax en geen pisvee of feyenoord?quote:
Its'en?quote:
maar het zou toch raar zijn als een groninger voor heereveen wasquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Regio bepaalt niet waar je voor bent, je moet bij jezelf nadenken wat de juiste club is om voor te zijn. Daardoor kwam ik tot de conclusie dat Ajax mijn liefde is
voetbalspelquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Its'en?
Wij hebben communicatie -stoornissen
Ehm, meestal ging ik keepen, omdat mijn keeperskils master warenquote:
Ajax heeft de mooiste clubcultuur van alles clubs in de hele wereldquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Regio bepaalt niet waar je voor bent, je moet bij jezelf nadenken wat de juiste club is om voor te zijn. Daardoor kwam ik tot de conclusie dat Ajax mijn liefde is
Iemand bij mij in de klas is voor Feyenoordquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:48 schreef gers het volgende:
[..]
maar het zou toch raar zijn als een groninger voor heereveen was
Ik houd totaal niet van het voetbal dat PSV speelt, jeugdopleiding is troep, om te beginnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:48 schreef gers het volgende:
[..]
maar waarom dan ajax en geen pisvee of feyenoord?
maar ken je geen lts was als je gepoort werd dat je verrot geschopt mocht worden totdat je bij de buutpaal wasquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm, meestal ging ik keepen, omdat mijn keeperskils master waren![]()
Of in de verdediging..
OHHHHHHHH dat bedoel je...quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:52 schreef gers het volgende:
[..]
maar ken je geen lts was als je gepoort werd dat je verrot geschopt mocht worden totdat je bij de buutpaal was
maar ik vind bevoorbeeld de arbeiderscultuur van feyenoord schitterend echt willen werkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik houd totaal niet van het voetbal dat PSV speelt, jeugdopleiding is troep, om te beginnen.
Feyenoord, waar zal ik beginnen. Geen successen afgelopen jaren, vroeger ook weinig successen. Verklaart ook waarom ze altijd achter de top 2 aanhinkelden. Jeugdopleiding zuigt ook hard daarzo.
Maar ik hoefde niet eens te kijken naar andere clubs, want als je de jeugdopleiding, historie, het verzorgde voetbal (ook door geschiedenis heen), de uitstraling, de trots, clubcultuur, en de door sommigen arrogantie genoemde houding van Ajax ziet, dan is mij duidelijk waar mijn hart ligt
De rest is ballastquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:53 schreef behangplakker het volgende:
Weer 4 vaste mensen hier in de SCEr zijn echt 15 mensen die de 50 topics tot nu toe vol hebben gemaakt
Dat noemde wij altijd: poorten...quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OHHHHHHHH dat bedoel je...
Ja dat speelde we op de basisschool en dat ging er niet zachtzinnig aan toe
Laat ik voorop stellen: nieuwe logo is kutquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:54 schreef gers het volgende:
[..]
maar ik vind bevoorbeeld de arbeiderscultuur van feyenoord schitterend echt willen werken
en ajax te commercieel met het nieuwe logo de bestuurders enz
Ohja, over commercieel moet je niks zeggen want dat is elke clubquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:54 schreef gers het volgende:
[..]
maar ik vind bevoorbeeld de arbeiderscultuur van feyenoord schitterend echt willen werken
en ajax te commercieel met het nieuwe logo de bestuurders enz
vroegah was dat tenminste zoquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen: nieuwe logo is kutBestuurders waren kut (periode 1998-2007). Maar de nieuwe bestuurders zijn gewoon goed.
Wat bedoel je met arbeiderscultuur? De laatste die echt wilde werken was Dirkie Kuyt uit Katwijk (Evert). Nu zitten er van die lui tussen met verwend haantjesgedrag
Ajax heeft ook genoeg culthelden gehad door de geschiedenis heenquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:59 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah was dat tenminste zo![]()
met culthelden als john de wolff en dergelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |