ja maar john de wolff heeft watquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ajax heeft ook genoeg culthelden gehad door de geschiedenis heen
ROYAL SADNESSquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:00 schreef behangplakker het volgende:
Ook leuk bij Feyenoord altijd.. Gaan ze bijvoorbeeld bij de wedstrijd Feyenoord - NAC Breda "en wie niet springt die is een jood" zingenZe hebben echt een gebrek aan nummers
Dan vind ik Materazzi al wat meer hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:01 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar john de wolff heeft watbikkelhard en lomp
Tegenwoordig wordt de arbeiderscultuur uitgedragen door werkpaarden als Luigi Bruinsquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:59 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah was dat tenminste zo![]()
met culthelden als john de wolff en dergelijke
vroegah was alles beterquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt de arbeiderscultuur uitgedragen door werkpaarden als Luigi Bruins
Neejoh, Alexander Östlund was nog wel het perfecte voorbeeldquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt de arbeiderscultuur uitgedragen door werkpaarden als Luigi Bruins
Top oss ook niet die van mijquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:06 schreef gers het volgende:
maar ajax zal nooit niet meer mijn club worden
quote:
Als je niet wilt, moet het ook nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:06 schreef gers het volgende:
maar ajax zal nooit niet meer mijn club worden
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je niet wilt, moet het ook nietIk noem je gewoon uitschot
FOCKING GLORY HUNTERRRRRR, KANKERLUL!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga zeker Raalte supportenAJAX !
Terecht tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:09 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar heb ook meer hard voor top omdat ik er ook vroeger heb gespeeld![]()
en het stadion op loopafstand ligtv
even happen: Anders lees je berichten hierboven evenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FOCKING GLORY HUNTERRRRRR, KANKERLUL!!
Heuj jij bent toch die ene die een uur geleden ging slapen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FOCKING GLORY HUNTERRRRRR, KANKERLUL!!
Slapen? Je bron?quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heuj jij bent toch die ene die een uur geleden ging slapen?
Dus als ik nu voor zwolle word gescout moet ik daar opeens voor zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:09 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar heb ook meer hard voor top omdat ik er ook vroeger heb gespeeld![]()
en het stadion op loopafstand ligtv
Geen zinquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
even happen: Anders lees je berichten hierboven even
Maak dan die domme opmerkingen niet pauperquote:
speelde in de c5 ofzo dus valt wel meequote:Op maandag 11 augustus 2008 03:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus als ik nu voor zwolle word gescout moet ik daar opeens voor zijnIk kom daar dan gewoon met een Ajax-shirt binnen hoor
Volgens mij snap je het nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maak dan die domme opmerkingen niet pauper
quote:
Kut, er staat idd geen slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou kinders, ik ben weer weg morgen kunnen jullie waarschijnlijk weer van mijn posts genieten
Houdoe
Als je het van huis uit meekrijgt begrijp ik het jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:15 schreef gers het volgende:
[..]
speelde in de c5 ofzo dus valt wel mee![]()
maar als je sinds de f-jes er al speelt krijg je erg toch meer waardering voor
en je ging iedere week kijken gratis intree
Oke, nu snap ik hem welquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |