niet echt van huis meer gewoon gratis intree dan ga je toch kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je het van huis uit meekrijgt begrijp ik het ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:17 schreef gers het volgende:
[..]
niet echt van huis meer gewoon gratis intree dan ga je toch kijken![]()
en dan wordt je vanzelf fan
maar geheimpjeIk ga de discussie niet eens meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga slapen
We are living in a material world, and I am a material girl
lees even de spoilerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet eens meer aanIk ga slapen
quote:
nee is serieus bij GEAquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:24 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf, Overmars gaat echt weer voetballen!!
k dacht dat et een grapje was!
quote:
die raakt hem lekkerquote:
kan geen grieksquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KTHXBAI
Ik zal het uitleggen, ouwequote:
ouwequote:Op maandag 11 augustus 2008 03:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen, ouwe![]()
Oke, thx, bye
En ik doelde op het weggaan van, bla bla ...
Waarschijnlijk ben ik de oudste van heel die slowchat...quote:
maar nog jong van geestquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik de oudste van heel die slowchat...
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |