wel aziatische chicks hequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:50 schreef De_Ananas het volgende:
Nu over de NSB hebben.
Ik zal eens wat plaatjes posten voor Slinden00b
quote:Michael Bel. zegt (0:50):
god heeft je zien vecht, god zegt et is over. een zegen komt jou kant op.
als je in god gelooft stuur het naar 10 mensen.negeer het alsjeblieft niet je word getest
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:47 schreef BigKahuna het volgende:
Tijd voor discussies over de Amerikaanse presidentsverkiezingen, global warming en het voedseltekort in Afrika.
quote:
stiekem heb je hem zo met je whahahahah [insert god bericht] naar 10 mensen gestuurd waaronder mijquote:
Lees de OPquote:
waarom zijn die Aziatische chicks zo schattigquote:
Ik krijg nooit van zulk berichten, heb ik nu een gebrek aan vriendenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
stiekem heb je hem zo met je whahahahah [insert god bericht] naar 10 mensen gestuurd waaronder mij
Zucht, je hebt het weer helemaal niet begrepen. Waarom is alles zo zwart wit in jou ogen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Computers met een blauw lampje erin wel
jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik krijg nooit van zulk berichten, heb ik nu een gebrek aan vrienden?
jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik krijg nooit van zulk berichten, heb ik nu een gebrek aan vrienden?
Oh, ik zal die regel er wel even uithalen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lees de OPhet is 0:47 geweest
kunnen we ook ergens geld inzettenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef GasTurbine het volgende:
(Oekraïne) + Georgië vs. Rusland.
Ik ben benieuwd of de oekraïners (?) hun dreigementen waar gaan maken.
nee je snapt het weer nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik zal die regel er wel even uithalen.
[ afbeelding ]
Nu ga ik slapen.
Het feit dat jij over "case mod" begint terwijl er 2, naar mijn mening, lekkere dames op de foto staan, zegt voor mij al genoeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zucht, je hebt het weer helemaal niet begrepen. Waarom is alles zo zwart wit in jou ogen.
Ik zeg: ik hoef geen barbiepoppen met kleren aan te zien.
Dat betekend niet gelijk dat ik geen van het onderstaande zou willen zien:
- barbiepoppen zonder kleren
- echte vrouwen met kleren
- echte vrouwen zonder kleren
I rest my (serious) case.
Over de NSB, ik ben nog bezig met het in elkaar flansenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef gers het volgende:
maar welk serieus onderwerp moeten we dan kiezen?
Nanananananan naananan ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:58 schreef reetveter het volgende:
WHO'S THAT GUUURLLL
niet echt verstandig dat ze de schepen willen blokkerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef reetveter het volgende:
Wat vind je van de gebeurtenissen in Oekraïne
Tot 1:56 is vanaf nu besloten!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef slindenau het volgende:
Wanneer stopt de serieus-mode eigenlijk weer...want het is natuurlijk altijd na 00:47, hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.
Goed punt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef slindenau het volgende:
Wanneer stopt de serieus-mode eigenlijk weer...want het is natuurlijk altijd na 00:47, hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.
Ik zie liever echte vrouwen, geen volgeplamuurde modepoppetjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het feit dat jij over "case mod" begint terwijl er 2, naar mijn mening, lekkere dames op de foto staan, zegt voor mij al genoeg.Wil je er misschien over praten? We moeten nu toch serieus doen, dus kunnen we het net zo goed over het uit de kast komen van slindenau hebben.
We helpen graag een goede SCer.
Ok, over Rusland etc dan maarquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef gers het volgende:
[..]
niet echt verstandig dat ze de schepen willen blokkeren
rusland kan ze zo naar de middeleeuwen bombarderen
Interessantquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef reetveter het volgende:
Wat vind je van de gebeurtenissen in Oekraïne
Dan gaat balkenende weer een preek houdenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, over Rusland etc dan maarWas ik net bezig met plaatjes uploaden enzulks
Maar Oekraine gaan ze niet aanvallen, dan krijg je echt een grote ruzie met de VS/EU.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zie liever echte vrouwen, geen volgeplamuurde modepoppetjes.
Je bent niet snel tevreden he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zie liever echte vrouwen, geen volgeplamuurde modepoppetjes.
"Foei.. "quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan gaat balkenende weer een preek houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |