Het feit dat jij over "case mod" begint terwijl er 2, naar mijn mening, lekkere dames op de foto staan, zegt voor mij al genoeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zucht, je hebt het weer helemaal niet begrepen. Waarom is alles zo zwart wit in jou ogen.
Ik zeg: ik hoef geen barbiepoppen met kleren aan te zien.
Dat betekend niet gelijk dat ik geen van het onderstaande zou willen zien:
- barbiepoppen zonder kleren
- echte vrouwen met kleren
- echte vrouwen zonder kleren
I rest my (serious) case.
Over de NSB, ik ben nog bezig met het in elkaar flansenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef gers het volgende:
maar welk serieus onderwerp moeten we dan kiezen?
Nanananananan naananan ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:58 schreef reetveter het volgende:
WHO'S THAT GUUURLLL
niet echt verstandig dat ze de schepen willen blokkerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef reetveter het volgende:
Wat vind je van de gebeurtenissen in Oekraïne
Tot 1:56 is vanaf nu besloten!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef slindenau het volgende:
Wanneer stopt de serieus-mode eigenlijk weer...want het is natuurlijk altijd na 00:47, hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.
Goed punt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef slindenau het volgende:
Wanneer stopt de serieus-mode eigenlijk weer...want het is natuurlijk altijd na 00:47, hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.
Ik zie liever echte vrouwen, geen volgeplamuurde modepoppetjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het feit dat jij over "case mod" begint terwijl er 2, naar mijn mening, lekkere dames op de foto staan, zegt voor mij al genoeg.Wil je er misschien over praten? We moeten nu toch serieus doen, dus kunnen we het net zo goed over het uit de kast komen van slindenau hebben.
We helpen graag een goede SCer.
Ok, over Rusland etc dan maarquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:59 schreef gers het volgende:
[..]
niet echt verstandig dat ze de schepen willen blokkeren
rusland kan ze zo naar de middeleeuwen bombarderen
Interessantquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:57 schreef reetveter het volgende:
Wat vind je van de gebeurtenissen in Oekraïne
Dan gaat balkenende weer een preek houdenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, over Rusland etc dan maarWas ik net bezig met plaatjes uploaden enzulks
Maar Oekraine gaan ze niet aanvallen, dan krijg je echt een grote ruzie met de VS/EU.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zie liever echte vrouwen, geen volgeplamuurde modepoppetjes.
Je bent niet snel tevreden he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
"Foei.. "quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan gaat balkenende weer een preek houden
Sinds wanneer hebben Aziatische vrouwen eigenlijk lekkere tieten?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh gewoon wanneer we klaar zijn.
Als je niks te bespreken hebt is 1 uur wel lang
Tuurlijk keek ik ook eerst naar die barbies, maar na een paar seconden had ik het al wel weer gezienquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent niet snel tevreden he.nou moet ik zeggen dat ik die mening wel met je deel, maar dan nog zie ik liever die barbies dan die computer.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maar dat kan het dus wel hebben, zeker als Ukraine erbij betrokken raakt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef slindenau het volgende:
Wereldnieuws kan me geen kut schelen zolang dat geen invloed heeft op mijn dagelijkse bestaan.
quote:Ik wilde gaan
Maar zag je staan
Ik ken je leeftijd maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
Maar dat veranderd niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van breezer drink je droge witte wijn
Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eindigt toch in pijn
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
In een sms
Noem je mij idool
Die je stuurt onder de les
Op de middelbare school
Mijn hart is heet, m'n hoofd is kil
En m'n hart fluistert zinnen
Die m'n hoofd niet horen wil
Maar ik ben niet van steen
En de wetten van de liefde zijn gemeen
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van breezer drink je droge witte wijn
Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eindigt toch in pijn
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Hij heeft het over jouw Hayden hoor....quote:
Vertel me hoequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dat kan het dus wel hebben, zeker als Ukraine erbij betrokken raakt.
Dat zou de NAVO niet moeten pikken, het is gewoon odnerdeel van Georgie en Rusland moet dat respecteren. Ik denk eerder dat ze de president afzetten en ze dan terugtrekken of het autonoom maken. Ik weet ook niet wat de Ossettiers zelf willen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:01 schreef gers het volgende:
maar denk dat het binnen een paar dagen alweer over is
Zuid-Ossentie onder rusland of iets dergelijks
Mwah. Dat gaat ook wel weer meevallen. Ik denk eerder dat landen close to Oekraïne (Bulgarije, Polen, Roemenië) moeilijk gaan doen. Die willen ook laten zien dat de sovjettijden voorbij zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok, over Rusland etc dan maarWas ik net bezig met plaatjes uploaden enzulks
Maar Oekraine gaan ze niet aanvallen, dan krijg je echt een grote ruzie met de VS/EU.
ninja editquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef slindenau het volgende:
En dan valt zoeen inconsistentie als een PC-mod (aka nerdkamer) met 2 barbies in 1 kamer me op.
Dat gaan die stel oostblokkers echt niet 100% blokkerenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar denk je dat ons gas en olie vandaan komt? Dat dat per vliegtuig gaat ofzo?
wtfquote:
Gewoon kernbommen testen op dat gebiedquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zou de NAVO niet moeten pikken, het is gewoon odnerdeel van Georgie en Rusland moet dat respecteren. Ik denk eerder dat ze de president afzetten en ze dan terugtrekken of het autonoom maken. Ik weet ook niet wat de Ossettiers zelf willen.
Thxquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:04 schreef afcajos het volgende:
Weet ff niks nuttigs te melden dus:
Je onderschat Rusland flink hoor, ze hebben hun leger sterk gemoderniseerd de laatste jaren. Tevens vechten de Ossetiers niet tegen de Russen maar tegen Georgiequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Mwah. Dat gaat ook wel weer meevallen. Ik denk eerder dat landen close to Oekraïne (Bulgarije, Polen, Roemenië) moeilijk gaan doen. Die willen ook laten zien dat de sovjettijden voorbij zijn.
Maar qua Moedertje Rusland en sterkte valt wel mee. De Ossetiers vechten met tanks die gelijk staan of overtreffen die van Rusland. Jammergenoeg heeft Georgië ook zulke wrakken.
He tenige waarmee ze een echt voordeel hebben t.o.v de buurlanden zijn de vloot en de luchtvloot.
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gewoon kernbommen testen op dat gebied
Who gives a fuck about Zuid-Ossetie?
Niet. Ik zoek ze speciaal uit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben Aziatische vrouwen eigenlijk lekkere tieten?![]()
Als er oorlog komt tussen Ukraine en Rusland echt wel hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat gaan die stel oostblokkers echt niet 100% blokkeren
Slim plan hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gewoon kernbommen testen op dat gebied
Who gives a fuck about Zuid-Ossetie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |