Zo weinig tiet dan?quote:
Als het een beetje op de billen zit en de heupen is het ook prima hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, teveel vetalleen niet op mn tieten
M'n Piet, wat doe je?! Waar ga je ook alweer heen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met een paar uurtjes zijn jullie 2 heule weken van me af. Ik denk dat 't sinds deel 20 is dat ik een deel ga missen
![]()
!
Sinds wanneer mag ik dat niet meer zelf bepalen?quote:
Goede reactiequote:
Yep! Wil je lid worden van mijn fanclub dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar jij had toch ook hyves D_K
Als het even kan wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Wil je lid worden van mijn fanclub dan?
Prima!quote:
Jij geeft mij je hyves, ik drop je een invite?quote:
Komt u dan maar met die hyve!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ownee mijn profiel is niet openbaar
Ja en ik heb hem al bekeken!quote:
Viel wel mee!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Spannend!
Djjees! Geduld meiske!quote:
Sziget festival, Boedapest en daarna Hongarije inquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
M'n Piet, wat doe je?! Waar ga je ook alweer heen?
Yashi heeft al allemaal dreigementen geuitquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
En oh noes!!! Wie moet er dan nieuwe topics openen en gevatte TT's bedenken?
Mag best, maar de kans dat ik de komende 2 weken op FOK! zit is nihilquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ieder topic een Piet TT moet hebben.. Om hem te eren
Je hebt ook hyves, dus dat is een no goquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, show die pics van Kardinaal hier
Ik nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt ook hyves, dus dat is een no go.
Nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga trouwens ff geen topics openen he ....
oke oke... yashaaa paas me de link homiequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt ook hyves, dus dat is een no go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |