Je moest boos wordenquote:
Als je belt verschijnt er wel een allochtoon aan de deur met voedsel!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens koken want als er geen mama's in huis zijn verschijnt dat eten niet zelf op tafel..
Iedereen die aan mijn deur komt om me eten te brengen doet het goed!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie een overeenkomst tussen beide groepen, ze doen 't nooit goed.
* herkenbaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Word je wakker, denk je fuck ik moet leren, oh wacht nee, ik moet eerst aan m'n homies vertellen dat ik in slaap ben gevallen.
Guitar hero is leuk!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of mijn huisgenootje heeft dr eerste drumstel ofzo of ze heeft iets van Guitar Hero.. Het is iig gruwelijk irritant
* zucht *quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Btw Marc Overmars weer voetballen
Selecteer hem meteen voort Nederlands Elftal
Toch welquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:55 schreef Mikkie het volgende:
Owh Yash, die cliffhanger van OTH is wel geniaal ja
Voetbal kan me net zoveel boeien als curling!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je gaat me nu niet vertellen dat je overmars geen goede voetballer vind
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel interessant dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voetbal kan me net zoveel boeien als curling!
Veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veegquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat Curling is toch soms best grappig om te kijken
Heb je vermoedens wie ie belt?quote:
Nee want soms ist Veeg.. Veeg.. Veegveegveegveegveeg..quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veeg, veeg
Die gedachtes ga ik met je delen via msnquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je vermoedens wie ie belt?.
Ik dacht al bijna dat het bij Dan afgelopen was...ik had zoiets van 'wtf zat Yash nou met d'r cliffhanger'
Dat kloptquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee want soms ist Veeg.. Veeg.. Veegveegveegveegveeg..
quote:
Bewijs jij maar eerst eens het tegendeel!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat het niet zo is
Zie de post boven jequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eerst eens het tegendeel!
Geen tv hier dus vertel jij het me maar!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
WTF is er aan de gang op nederland 2
Limburgs!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
De Hemelpaort
Regiosoap. Monique gaat voor haar huwelijk met Giel bruidsjurken passen met Rick en heeft een onverwacht leuke tijd. Sjeng laat aan Rick en Sem merken dat hij degene is die de studio betaalt. Bianca zadelt Fleur met haar kinderen op zodat zij naar Milan kan gaan. En Giel en Theo worden steeds betere vrienden.
Int limburgs jeweet![]()
Ik kan het al steeds beter volgen ook zonder naar de ondertiteling te kijken
Dat zegt ook wel iets over jouw niveau danquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Terwijl hij gaat trouwen
Ik vind het nu al briljant
Ik heb nummertje 28!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie is de volgende in de yashi-afzeik-lijst.
Doe je mee?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie is de volgende in de yashi-afzeik-lijst.
Met een paar uurtjes zijn jullie 2 heule weken van me afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |