SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, en wij zijn ( weet ik nu al ja ) totaal verschillende rijdersquote:
Dat is vast geen compliment.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of zoals de instructeur en examinator zeiden, je kan ze het niet bijbrengen, moeten het zelf ervaren
Het was een constateringquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is vast geen compliment.
Ja, en van Paul / Miriam had ik dan les... Goede instructeursquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef J-heronimus het volgende:
Robby Knoop uit Weurt?
Er zijn 2 soorten motorrijders, degene die gevallen zijn en degene die nog moetenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zolang we maar niet over een maand Wijchenaar (19) komt om bij motorongeluk in de krant lezen vind ik alles best
Gaan jullie hem nu al omver rijdenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zolang we maar niet over een maand Wijchenaar (19) komt om bij motorongeluk in de krant lezen vind ik alles best
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo wat ben je ook door en door evil he
Wees es blij voor dat jong dat ie nu legaal mag rondcrossen
Tsja, daar kan je geld op zettenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo wat ben je ook door en door evil he
Wees es blij voor dat jong dat ie nu legaal mag rondcrossen
Daar komt al die agressie dus vandaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zolang jij nog inArnhem
zit zou ik je mondje maar houden
Klopt, daarom haal ik mijn motor pas vrijdag of zaterdag opquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft hem eerder ook niet tegen gehouden
ik zou bijna zeggen 'wat verstandig', maar eigenlijk is het debiel dat je het zó moet doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Klopt, daarom haal ik mijn motor pas vrijdag of zaterdag op
Ga je een stukje hardlopenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net chips gehaald en nu zit ik de hele tijd aan die chips te denken
Maar ik mag hem nu niet van mezelf, ik was juist net weer afgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet werken van 20:00 - 24:00, en ben echt zo dood van Solarquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:02 schreef J-heronimus het volgende:
Zo meteen werken 17:45 - 22.00. Jippie!![]()
Die post hier ook bijna nooit meer trouwensquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik moet werken van 20:00 - 24:00, en ben echt zo dood van Solar![]()
Is trouwens mini meet vanavond, want ik moet met Bram werken.
Te druk ofzo denk ik...quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:14 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Die post hier ook bijna nooit meer trouwens
Niet vergeten je kogelvrije vest aan te doen, een helmpke op te doen en een wapen mee te nemen! Hatert de vogelaarwijk!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga weer ff naar Hatert, lannen tot we kapot gaan jwt
Ik ben maar naar de bieb gegaan, maar sinds ze daar draadloos internet hebben komt er van studeren ook niet veelquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kutzooi, ik denk ga ff boven op bed leren geen afleiding.. donder ik in slaap.. Gelukkig maar een uurtje geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |