Zo is ie mooi vind ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:15 schreef maok het volgende:
[..]
Het ziet er zo weer goed uit hoor, maar kan er nog 'waren' voor 'maar' staan, de zin is nu wat krom. (ik vond het ook wat oneerlijk om ze niet te noemen.)
Weltrusten Larsquote:
Ah, dank je.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het staat nu goed Maok.
Je was de <pre> ... </pre> tags vergeten
Den Helder .. daar moet ik van de week nog heen, als de stok daar komt, kan ik em snel wegkapenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ey gast jonge!
ik heb hem al gereserveerd voor als hij in DEN HELDER komt
en ook voor julianadorp!
dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
ha hier zijn jullie
Maar West-Friesland ligt in Noord-Holland, dus dat is niet te doen op de fietsquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
hij licht nu in het puntje van noord-oost friesland maar dan in groningen bijna op de grens volgens mij
True true, maar helaas fiets gebondenquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo, goedemorgen allen
En Weirdow, als je goed op hebt gelet, ligt de stok in Groningen, dus beste te doen vanuit Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |