Ja, hij bedoelde Monfils volgens mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:09 schreef TheGeneral het volgende:
"Singlehanded backhand eventjes van Gonzalez"
Nogal logisch, hij heeft ook een singlehanded backhand..
Wil je die mail hier plaatsen? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben het nu echt zat, heb Eurosport een boze mail gestuurd. Ook al heeft dat geen zin natuurlijk.
Nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wil je die mail hier plaatsen? Ben wel benieuwd.
Hij dacht het zelfs toen Safina 2-0 in sets voorkwam dat het nog niet klaar wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
Inderdaad zeg, ik dacht al dat ik hem verkeerd verstond toen ik hem hoorde zeggen dat er nog niks verloren is als Monfils ook deze set pakt.
Dat is gewoon niet eens grappig meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij dacht het zelfs toen Safina 2-0 in sets voorkwam dat het nog niet klaar was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watis die man dom zeg. En toen het 6-0 in de tiebreak werd zei hij al dat het was afgelopen.quote:OMG, nu denkt 'ie weer dat het best of 5 is. Hij praat er snel overheen, wat een debiele gast.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Is het op Sport 1 te zien?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
Safin wint gewoon de eerste set van Davy in een tie-break, leuke wedstrijd wel. Safin sloeg ook al een racket kapot.
Ik hoop dat Safin wint. Krijgt suus21 misschien toch gelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
Safin wint gewoon de eerste set van Davy in een tie-break, leuke wedstrijd wel. Safin sloeg ook al een racket kapot.
Ik zag het ook. Probeerde nog te doen alsof ik iets anders had gepost maar je was me voor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
Betfair Video zoals ik eerder al aangaf.
...is het suus21.quote:
Het is een lange strijd, maar ooit zal het me lukken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:15 schreef Tim86 het volgende:
als ik iemand het gun is het jou wel FF, om op FOK de ware te vinden. Al die effort die erin gaat, hulde!
Nee, inderdaad! Dan moet Safin ook maar wat extra rackets meenemen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:50 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop dat de finale in Moskou tussen Safin en Santoro zal gaan, die wedstrijd stelt nooit teleur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |