Scouting.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef GasTurbine het volgende:
fuck you, jonge woudloperts zijn boemziek.
Keer 2 !!!quote:
woudlopers?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
dixi's
Toen ik nog bij de jonge woudlopers zat, was ik eens op kamp op een militair terrein, maar onze dixi was niet genoeg, dus hebben we er 1tje 'geleend' die om de zoveel meters staan voor militairen die aan het oefenen zijn. Maar hoe vervoer je een dixi?
Simpel: achter de terreinwagen dwars door het bos aan een kabel.
Dat was genieten hoor
Die militairen kregen een dixi vol met dunne kak aan de muren terug; whehehe.
WRAAK VAN DE CHILI CON CARNE!
Dat is al helemaal zoeen belabberde naamquote:
geen ideequote:
True, met Kwik Kwek en Kwak.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is al helemaal zoeen belabberde naam
Jonge Woudloperts klinkt ok!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er meer datje ons wilt vertellen GT?
Flikker toch op NSBerquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Is dat je eigen interpretatie van het "10 kinds of people" gebeuren![]()
![]()
Mompelt iets van happen en zo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mompelt iets van Captain Obvious enzo
Nee man, dat klinkt als frequente criminelen ofzo. Het zijn toch gewoon jonge boswachters in opleiding?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat is al helemaal zoeen belabberde naam
Jonge Woudloperts klinkt ok!
Mijn NSBheid pwnt jou naabheidquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker toch op NSBer![]()
[..]
Mompelt iets van happen en zo.
Nee hoor, want dan had ik wel gezegd dat je niet kon tellen, maar dat wist ik al gezien je telskills in de SC TTquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij hapte dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |