En dan blijft er dit over;quote:
Nou dat wordt Djourou in het centrum dan. Scheelt natuurlijk wel wat.quote:
wat word de opstelling denk jequote:
Manuel ALMUNIAquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat word de opstelling denk je
Bendtner, ik ben geen Eboue fan, wie wel trouwensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
2x Van Persie?
Die ene zal wel Eboue zijn, niet?
Ramsey had veel balverlies tegen Sevilla. Lijkt me ook nog wat vroeg dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:26 schreef mcyodogg het volgende:
Kan me ook niet indenken dat hij fans heeft, nee
Maar dat lijkt me wel een erg aanvallend team. Zou zelf gaan voor Almunia, Sagna, Gallas, Djourou, Clichy, Eboue, Denilson, Ramsey, Walcott, Van Persie, Adebayor
Al had ik zelf twijfels terwijl ik Ramsey intypte, je moet wel erg krap in je middenvelders zitten als je je nu op zo'n jonkie moet beroepen.
Ja vroeger nog op RBquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef Rejected het volgende:
Wat is er mis met Eboue?
Eboue[ afbeelding ]
Feyenoord wilde hem hebben, maar FCT liet hem niet gaan. Dit seizoen zou hij moeten doorbreken.quote:
Volgens mij heeft hij nog niet gescoord in officiële wedstrijden, niet veel in elk geval. Maar goed, een verdediger van het kaliber Johan Djourou zal het vast lastig kunnen hebben tegen hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:34 schreef Gunner het volgende:
Dat Feyenoord hem wil hebben zegt me niets. Hoeveel heeft hij gescoord inmiddels in officiële wedstrijden? Even om te zien of de AFC-verdedigers er wakker van moeten liggen of niet.
Ik denk op basis van mindless optimismquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef Gunner het volgende:
Ik ben benieuwd wel type spel Twente gaat spelen.
Ik denk Nayim 1995 style, gewoon denken van 'fuck it' en het gewoon proberen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef Gunner het volgende:
Ik ben benieuwd wel type spel Twente gaat spelen.
Het zal wel gewoon op Nederland 3 worden uitgezonden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe kunnen we het vanavond volgen? Stream ergens!?
Kan NOS niet 1 van die olympische streams ofzo gebruiken, aangezien ze verder toch niks uitzenden vanavond...!?
Verrek! Stond NIET in de gids (Veronica), maar staat wel gewoon op tvgids.nl. Mooi zoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het zal wel gewoon op Nederland 3 worden uitgezonden.
quote:Aanhoudingen op Korenmarkt
woensdag 13 augustus 2008 | 11:12 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 13 augustus 2008 | 15:42
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
ARNHEM - De politie heeft vanmiddag op de Korenmarkt enkele voetbalsupporters aangehouden.
Dat gebeurde bij een dreigende escalatie tussen supporters van Arsenal en Fc Twente. Beide clubs treffen elkaar vanavond in Gelredome in de voorronde van de Champions League.
Veel Engelse fans zijn gisteren al naar Nederland gekomen voor een bezoek aan Amsterdam. In de loop van de dag worden de ongeveer duizend supporters in Arnhem verwacht. Veel van hen bezoeken eerst de Korenmarkt. Anderen gaan ook naar het herdenkingsplantsoen en het informatiecentrum bij de John Frost Brug
bron: de gelderlander
Ha. Tof. Een uit-doelpuntquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Twente gaat gewoon winnen met 2-1 54' en 69' minuut.
Ga je dat vanavond beoordelen, of had je dat niet beter kunnen doen na de pak en weg 38 wedstrijden van vorig seizoen bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
benieuwd of Wielaert Ajax-waardig is
nou dat valt wel mee denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben, ondanks dat de meeste Twente supporters zelfingenomen idioten zijn die denken dat ze wel even winnen van Arsenal,
Dat zou je denken ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee denk ik
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat ie met scherp schiet vanavond!
Je denkt toch niet dat de twentesupporters echt een overwinning verwachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben, ondanks dat de meeste Twente supporters zelfingenomen idioten zijn die denken dat ze wel even winnen van Arsenal, toch wel voor Twente. Heb alleen niet veel hoop.
Cynisme blijft lastig natuurlijk. Ik zal een van de weinige supporters zijn die vanavond een 3-0 overwinning verwacht eigenlijk. Zo niet lever ik de seizoenkaart meteen weer in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de twentesupporters echt een overwinning verwachten
Zo... dat begint goed!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
4-0 Twente.
Lijkt me niet dat de UEFA een verassing toe laat, een verrassing zit er misschien wel in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Zou wel leuk zijn als Twente voor een verassing kan zorgen, maar lijkt me heel erg sterk...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de UEFA een verassing toe laat, een verrassing zit er misschien wel in.
Taalpuristquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de UEFA een verassing toe laat, een verrassing zit er misschien wel in.
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat jij een kloon van tong80 bent. Niveautje hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/iraqgoalsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Visionist_069 het volgende:
Is de wedstrijd ook te volgen via het internet? M'n tv heeft het vandaag begeven
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef GGMM het volgende:
Op papier heeft Arsenal wel het betere team.
Vind ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:17 schreef GGMM het volgende:
Op papier heeft Arsenal wel het betere team.
Jij lult inderdaad maar wat.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Vind ik niet
Denneboom vs Adebayor is bijv al gelijk (in kleur)
quote:
Jij wil niet dat PSV een extra 10 miljoen vangt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
TWENTUH!!
Whehe pwned.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij wil niet dat PSV een extra 10 miljoen vangt?
Bij mij op mijn decoder wel... zelfde tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Doet Sport 1 ook nog wat aan CL vandaag (Schalke-Atletico o.a.) of hoe zit dat?
Volgens mij niet..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Doet Sport 1 ook nog wat aan CL vandaag (Schalke-Atletico o.a.) of hoe zit dat?
Jammer...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij niet..![]()
Dan zal je een stream () moeten pakken vrees ik.
Ik support ze maar ik weet ook wel dat ze niet doorgaanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij wil niet dat PSV een extra 10 miljoen vangt?
21:45quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had ook nog Barcelona willen volgen (die begint dan pas om 22.00 uur).
Oogt heel anders ja!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef BB-boy het volgende:
Wel grappig om eens een keer een vol Gelredome te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |