Ik denk op basis van mindless optimismquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef Gunner het volgende:
Ik ben benieuwd wel type spel Twente gaat spelen.
Ik denk Nayim 1995 style, gewoon denken van 'fuck it' en het gewoon proberen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:05 schreef Gunner het volgende:
Ik ben benieuwd wel type spel Twente gaat spelen.
Het zal wel gewoon op Nederland 3 worden uitgezonden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe kunnen we het vanavond volgen? Stream ergens!?
Kan NOS niet 1 van die olympische streams ofzo gebruiken, aangezien ze verder toch niks uitzenden vanavond...!?
Verrek! Stond NIET in de gids (Veronica), maar staat wel gewoon op tvgids.nl. Mooi zoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het zal wel gewoon op Nederland 3 worden uitgezonden.
quote:Aanhoudingen op Korenmarkt
woensdag 13 augustus 2008 | 11:12 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 13 augustus 2008 | 15:42
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
ARNHEM - De politie heeft vanmiddag op de Korenmarkt enkele voetbalsupporters aangehouden.
Dat gebeurde bij een dreigende escalatie tussen supporters van Arsenal en Fc Twente. Beide clubs treffen elkaar vanavond in Gelredome in de voorronde van de Champions League.
Veel Engelse fans zijn gisteren al naar Nederland gekomen voor een bezoek aan Amsterdam. In de loop van de dag worden de ongeveer duizend supporters in Arnhem verwacht. Veel van hen bezoeken eerst de Korenmarkt. Anderen gaan ook naar het herdenkingsplantsoen en het informatiecentrum bij de John Frost Brug
bron: de gelderlander
Ha. Tof. Een uit-doelpuntquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Twente gaat gewoon winnen met 2-1 54' en 69' minuut.
Ga je dat vanavond beoordelen, of had je dat niet beter kunnen doen na de pak en weg 38 wedstrijden van vorig seizoen bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
benieuwd of Wielaert Ajax-waardig is
nou dat valt wel mee denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben, ondanks dat de meeste Twente supporters zelfingenomen idioten zijn die denken dat ze wel even winnen van Arsenal,
Dat zou je denken ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee denk ik
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat ie met scherp schiet vanavond!
Je denkt toch niet dat de twentesupporters echt een overwinning verwachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben, ondanks dat de meeste Twente supporters zelfingenomen idioten zijn die denken dat ze wel even winnen van Arsenal, toch wel voor Twente. Heb alleen niet veel hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |