En dan blijft er dit over;quote:
Nou dat wordt Djourou in het centrum dan. Scheelt natuurlijk wel wat.quote:
wat word de opstelling denk jequote:
Manuel ALMUNIAquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat word de opstelling denk je
Bendtner, ik ben geen Eboue fan, wie wel trouwensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
2x Van Persie?
Die ene zal wel Eboue zijn, niet?
Ramsey had veel balverlies tegen Sevilla. Lijkt me ook nog wat vroeg dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:26 schreef mcyodogg het volgende:
Kan me ook niet indenken dat hij fans heeft, nee
Maar dat lijkt me wel een erg aanvallend team. Zou zelf gaan voor Almunia, Sagna, Gallas, Djourou, Clichy, Eboue, Denilson, Ramsey, Walcott, Van Persie, Adebayor
Al had ik zelf twijfels terwijl ik Ramsey intypte, je moet wel erg krap in je middenvelders zitten als je je nu op zo'n jonkie moet beroepen.
Ja vroeger nog op RBquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef Rejected het volgende:
Wat is er mis met Eboue?
Eboue[ afbeelding ]
Feyenoord wilde hem hebben, maar FCT liet hem niet gaan. Dit seizoen zou hij moeten doorbreken.quote:
Volgens mij heeft hij nog niet gescoord in officiële wedstrijden, niet veel in elk geval. Maar goed, een verdediger van het kaliber Johan Djourou zal het vast lastig kunnen hebben tegen hem.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:34 schreef Gunner het volgende:
Dat Feyenoord hem wil hebben zegt me niets. Hoeveel heeft hij gescoord inmiddels in officiële wedstrijden? Even om te zien of de AFC-verdedigers er wakker van moeten liggen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |