Daar geloof ik nou helemaal niks vanquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:51 schreef Gouranga111 het volgende:
(let op Denneboom, dat wordt de revelatie van dit seizoen).
Op mijn woorden over Denneboom mag je me aan het einde van komend seizoen afrekenen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou helemaal niks van.
Dat zal altijd een net niet speler zijn. Hoop draven langs de lijn, maar zijn effectiviteit is zo ongeveer nul.
Verder is Patat Theo een aardige speler, maar natuurlijk niet van het niveau Engelaar.
Elia zie ik nog wel progressie boeken, en Arnautovic zal zich eerst nog moeten bewijzen op eredivisie niveau. Maar ik denk niet dat twente er sterker op geworden is om eerlijk te zijn. Ook is het maar afwachten met die Engelse coach.
Waarom hebben ze dan McCLaren voor veel euri's aangesteld?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:01 schreef Gouranga111 het volgende:
Vergeet niet dat Twente met Ten Hag (toekomstig hoofdtrainer) de werkwijze van Rutten zal bewaken.
quote:
Ik zwaai wel vanuit 228quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben er waarschijnlijk toch nog bij, alleen nog geen idee waar ik zit. Denk Noord.
ik zwaai ok vanuit 210quote:
quote:Spanjaard fluit FC Twente-Arsenal
11-08-2008
De Spaanse scheidsrechter Alberto Undiano Mallenco leidt woensdag de wedstrijd in de voorronde van de Champions League tegen Arsenal. De arbiter wordt geassisteerd door zijn landgenoten Ibanez en Hernandez en 4e official Carbello.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:46 schreef Wooldoor het volgende:
Ik verwacht dat Arsenal woensdag al gelijk het verschil maakt en met 0-3 wint
Het zit je wel dwars hèquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Jij verwachtte zeker ook twee overwinningen van je club in de play-offs tegen Twente. Natuurlijk is Twente de underdog en hoop ik dat ze de schade zo beperkt mogelijk houden, maar 0-3 zie ik het absoluut niet worden, te meer omdat Twente in defensief opzicht zijn zaakjes doorgaans prima voor elkaar heeft. Dat ze er tegen de neuzen drie inschieten is niet zo verwonderlijk, want jullie hebben verdedigers van lik me vesje. Maar ja, Wielaert gaat aan de neus van Ajax voorbij, zoals vanmorgen definitief bekend is geworden, dus de speurtocht naar een nieuwe verdediger kan helemaal opnieuw beginnen. Arm Ajax..
Is het nou neuzen of Ajax?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Jij verwachtte zeker ook twee overwinningen van je club in de play-offs tegen Twente. Natuurlijk is Twente de underdog en hoop ik dat ze de schade zo beperkt mogelijk houden, maar 0-3 zie ik het absoluut niet worden, te meer omdat Twente in defensief opzicht zijn zaakjes doorgaans prima voor elkaar heeft. Dat ze er tegen de neuzen drie inschieten is niet zo verwonderlijk, want jullie hebben verdedigers van lik me vesje. Maar ja, Wielaert gaat aan de neus van Ajax voorbij, zoals vanmorgen definitief bekend is geworden, dus de speurtocht naar een nieuwe verdediger kan helemaal opnieuw beginnen. Arm Ajax..
818 hierquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:51 schreef Gouranga111 het volgende:
(let op Denneboom, dat wordt de revelatie van dit seizoen).
Nee ze gaan langs bij Barnsleyquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:24 schreef mcyodogg het volgende:
haha, je gaat niet op bezoek bij Huddersfield ofzo, hoor.
Spot on.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef NeedeRadicals het volgende:
Jullie kunnen enkel op jullie bek gaan.
Je moet ook niet serieus denken dat wij een overwinging verwachten, het is gewoon heel hard hopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef Gunner het volgende:
@NeedeRadicals
Ik geef slechts wat tegengas tegen tukkers die ineens denken dat er een wereldploeg hebben terwijl het pas de eerste keer is dat ze serieus meedoen in Europa.
Ik denk, sec gezien het kwaliteitsverschil, en het powerhouse-voetbal wat Arsenal kan spelen, dat Twente gewoon weinig kans heeft. Lees 'weinig', er staat niet 'geen'.
Ook doen er hier een aantal mensen uitspraken dat Arsenal een matige ploeg zou zijn, op niets gebaseerd. Die lui hebben waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd gezien. Tsjah. Moet ik die dan wel serieus nemen?
FC Twente is een van de vijf Nederlandse clubs die in een Europese finale heeft gestaan. De UEFA Cup finale in het seizoen 1974/75 werd over twee wedstrijden verloren van Borussia Mönchengladbach, nadat in de halve finale Juventus werd uitgeschakeld. In het seizoen 1972/73 werd de halve finale van de UEFA Cup gehaald en in het seizoen 1977/78 de halve finale van de Europacup II. In het seizoen 1970/1971 werd de kwart finale van de jaarbeursstedenbeker gehaald en in het seizoen 1973/1974 en 1997/1998 werd de achtste finale van de UEFA Cup gehaald.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:09 schreef Gunner het volgende:
Ik geef slechts wat tegengas tegen tukkers die ineens denken dat er een wereldploeg hebben terwijl het pas de eerste keer is dat ze serieus meedoen in Europa.
Ik denk eerlijk gezegd dat het wat resultaat betrefd niet leuk voor FCT zal worden als er in Arnhem gelijk gespeeld of miniem gewonnen gaat worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:57 schreef NeedeRadicals het volgende:
@ Duchtgooner,ook jij krijgt waarschijnlijk gelijk aal hoop ik wel dat het niet meteen na de eerste wedstrijd beslist is en de trip naar Londen nog leuker wordt.
Kloptquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:02 schreef NeedeRadicals het volgende:
Maar ja,dan heb je in ieder geval nog hoop
Maar Arsenal is normaliter toch een paar stappen hoger als Ajax, maar goed, het blijft voetbal.quote:En waarschijnlijk dacht Ajax dat ook tijdens de PO's
sorry, maar Ajax in de playoffs of Arsenal in de CL voorronde is niet te vergelijken. Hoezeer ik ook hoop dat Twente het gaat redden, het is echt niet realistisch om meer dan een sprankje hoop te hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:02 schreef NeedeRadicals het volgende:
Maar ja,dan heb je in ieder geval nog hoop
En waarschijnlijk dacht Ajax dat ook tijdens de PO's
Aangezien Ajax nog een appeltje met jullie te schillen heeft maar dat nog even langer op zich laat wachten, laat ik het maar aan m'n 2e club (en meer heb ik ook niet waus) over.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef NeedeRadicals het volgende:
@ Gunner en Cyberia,jullie produceren een portie arrogantie waar Ajaxieden jaloers op kunnen zijn.
Niet gaan janken over de arbitrage straks he,mocht het onverhoopt toch misgaan?
Bedoel eigenlijk jij,want Cyberia met z'n 25 clubs waar hij fan van is neem ik a lhelemaal niet serieus.
Wat een aparte manier om naar dingen te kijken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aangezien Ajax nog een appeltje met jullie te schillen heeft maar dat nog even langer op zich laat wachten, laat ik het maar aan m'n 2e club (en meer heb ik ook niet waus) over.
0-4 roepen is net zo dom als dat Twente 'gewoon met 2-0 moet winnen' (zie post boven je)quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef mcyodogg het volgende:
(want daar hebben we het over met 0-4 overwinningen).
Tussen de regels doorlezend is het duidelijk dat Van Persie de druk niet groter wil maken dan dat die al is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Van Persie: "Serieus oppassen tegen FC Twente"
11 augustus 2008
quote:Duizend aanhangers Arsenal naar Arnhem
Gelredome hoopt op voetbalfeest, maar is op alles voorbereid.
De Britse topclub Arsenal kan morgen in Gelredome tijdens het duel tegen FC Twente rekenen op de steun van een duizendtal supporters. Daarmee is het uitvak van het Arnhemse stadion bijna uitverkocht.
Van de groep Britten reizen er zo'n 450 via de officiële clubtrip. Zij arriveren naar verwachting rond het middaguur bij Gelredome en zullen niet Arnhem ingaan, aldus een woordvoerster van Arsenal. De rest van de fans komt op eigen gelegenheid.
Spelers en begeleiders van de Londense club arriveren vandaag weer in Nederland. Arsenal is zaterdagavond na Ajax' Amsterdam Tournooi teruggekeerd naar Engeland. De club belegt een persconferentie in De Vereeniging in Nijmegen.
FC Twente praat de pers bij in Gelredome zelf, waar vanavond aan de vooravond van het voorronde- duel om Champions' League- voetbal ook getraind zal worden. Arsenal traint níet in Gelredome.
Arnhem is inmiddels op alles voorbereid. De stad hoopt op een feestelijke dag, maar mochten zich ongeregeldheden voordoen, dan kunnen alle partijen (politie, stadion, gemeente en clubs) daar direct op inspelen.
De geruchtenmachine draait intussen op volle toeren. Rivaliserende supportersgroepen zouden het duel willen aangrijpen om oude vetes uit te vechten en FC Twente- aanhangers zouden Gelredome van geel-zwart in rood-wit willen veranderen.
" Als dat zo is, gaat FC Twente zich blauw betalen", reageert Gelredome- directeur Jasper van Amstel. "Maar we gaan ervan uit dat mensen hun club niet op die manier willen benadelen. Twente heeft de supporters ook opgeroepen zich netjes te gedragen."
Van Amstel is niet van zins zijn stadion, dat voor de wedstrijd geheel is uitverkocht, in een vesting te veranderen. "We hopen op een voetbalfeest. We gaan er geen Fort Knox van maken. Maar als het nodig is, dan zijn we er op voorbereid." .
FC Twente rekent op de steun van 25.000 Tukkers. Naar verwachting zullen zo'n zesduizend auto's met fans naar Arnhem komen, ondanks oproepen vooral met het openbaar vervoer te reizen.
De Gelderlander 12-08-08
quote:Douglas ligt niet wakker van Adebayor
door Leon ten Voorde. maandag 11 augustus 2008 | 18:36
Zaterdagavond keek ik Emmanuel Adebayor nog eens diep in de ogen. En op het moment dat hij ging ging praten, hoorde ik een hele zware stem. Imponerende man. Ik kan niet anders zeggen. En toen stond hij nog niet eens op een voetbalveld, kun je nagaan.
Er zijn verdedigers die nachten wakker liggen van deze geweldenaar uit Togo. Die vrezen zijn kracht, zijn snelheid en efficiency. Zo niet Douglas, de verdediger van FC Twente. Vraag hem naar Adebayor en hij zegt dat hij het prachtig vindt om tegen zo’n spits te spelen. Bang? Hoezo? Wie de favela’s in Brazilië is gewend, schrikt niet meer zo snel ergens van.
Douglas versus Adebayor. Dat is die lange Braziliaan tegen die lange Tongolees. De een komt net kijken, de ander is een ster. Woensdagavond gaan ze elkaar voor het eerst ontmoeten. Dat wordt een fascinerend duel, dat kan niet anders. En ik durf te wedden dat Adebayor na afloop zegt: ‘die grote jongen, die bij me stond, die kan wel wat’.
nog nietquote:
quote:FC Twente-Arsenal: Blessures Britten
LONDEN - Arsenal treedt woensdag in de voorronde van de Champions League tegen FC Twente aan zonder Cesc Fabregas en Kolo Touré. Middenvelder Fabregas heeft last van zijn hamstring; verdediger Touré kampt met een heupblessure.
Fabregas en Touré maakten afgelopen vrijdag op het Amsterdam Tournament, in de wedstrijd tegen Ajax, hun eerste speelminuten van het nieuwe seizoen. De middenvelder mocht later aan de voorbereiding beginnen door zijn deelname aan het EK, waarop hij met Spanje de titel pakte. De Ivoriaan Touré werd in juli geveld door malaria. Beiden kwamen het duel met Ajax niet ongeschonden door.
Arsenal-trainer Arsène Wenger kan tegen FC Twente ook geen beroep doen op Philippe Senderos, Samir Nasri, Abou Diaby en de langdurig geblesseerden Tomas Rosicky en Eduardo.
Reageer op dit artikel. Reageer Mail dit artikel.
Televaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |