Daar geloof ik nou helemaal niks vanquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:51 schreef Gouranga111 het volgende:
(let op Denneboom, dat wordt de revelatie van dit seizoen).
Op mijn woorden over Denneboom mag je me aan het einde van komend seizoen afrekenen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou helemaal niks van.
Dat zal altijd een net niet speler zijn. Hoop draven langs de lijn, maar zijn effectiviteit is zo ongeveer nul.
Verder is Patat Theo een aardige speler, maar natuurlijk niet van het niveau Engelaar.
Elia zie ik nog wel progressie boeken, en Arnautovic zal zich eerst nog moeten bewijzen op eredivisie niveau. Maar ik denk niet dat twente er sterker op geworden is om eerlijk te zijn. Ook is het maar afwachten met die Engelse coach.
Waarom hebben ze dan McCLaren voor veel euri's aangesteld?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:01 schreef Gouranga111 het volgende:
Vergeet niet dat Twente met Ten Hag (toekomstig hoofdtrainer) de werkwijze van Rutten zal bewaken.
quote:
Ik zwaai wel vanuit 228quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben er waarschijnlijk toch nog bij, alleen nog geen idee waar ik zit. Denk Noord.
ik zwaai ok vanuit 210quote:
quote:Spanjaard fluit FC Twente-Arsenal
11-08-2008
De Spaanse scheidsrechter Alberto Undiano Mallenco leidt woensdag de wedstrijd in de voorronde van de Champions League tegen Arsenal. De arbiter wordt geassisteerd door zijn landgenoten Ibanez en Hernandez en 4e official Carbello.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:46 schreef Wooldoor het volgende:
Ik verwacht dat Arsenal woensdag al gelijk het verschil maakt en met 0-3 wint
Het zit je wel dwars hèquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Jij verwachtte zeker ook twee overwinningen van je club in de play-offs tegen Twente. Natuurlijk is Twente de underdog en hoop ik dat ze de schade zo beperkt mogelijk houden, maar 0-3 zie ik het absoluut niet worden, te meer omdat Twente in defensief opzicht zijn zaakjes doorgaans prima voor elkaar heeft. Dat ze er tegen de neuzen drie inschieten is niet zo verwonderlijk, want jullie hebben verdedigers van lik me vesje. Maar ja, Wielaert gaat aan de neus van Ajax voorbij, zoals vanmorgen definitief bekend is geworden, dus de speurtocht naar een nieuwe verdediger kan helemaal opnieuw beginnen. Arm Ajax..
Is het nou neuzen of Ajax?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Jij verwachtte zeker ook twee overwinningen van je club in de play-offs tegen Twente. Natuurlijk is Twente de underdog en hoop ik dat ze de schade zo beperkt mogelijk houden, maar 0-3 zie ik het absoluut niet worden, te meer omdat Twente in defensief opzicht zijn zaakjes doorgaans prima voor elkaar heeft. Dat ze er tegen de neuzen drie inschieten is niet zo verwonderlijk, want jullie hebben verdedigers van lik me vesje. Maar ja, Wielaert gaat aan de neus van Ajax voorbij, zoals vanmorgen definitief bekend is geworden, dus de speurtocht naar een nieuwe verdediger kan helemaal opnieuw beginnen. Arm Ajax..
818 hierquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:51 schreef Gouranga111 het volgende:
(let op Denneboom, dat wordt de revelatie van dit seizoen).
Nee ze gaan langs bij Barnsleyquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:24 schreef mcyodogg het volgende:
haha, je gaat niet op bezoek bij Huddersfield ofzo, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |