Heb je niets aan want in Ashburton Grove ga je niet winnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:06 schreef apensnot het volgende:
[..]
nu al?
maar het is hopen op een kunstje, gelijk spel zou al leuk zijn
0-0 en 1-1.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je niets aan want in Ashburton Grove ga je niet winnen.
En toen werd je wakker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:09 schreef Ruiseart het volgende:
Mijn scenario..
Volledige onderschatting door Arsenal, het blijft lang 0-0 en de Gunners blijven onverschillig spelen. Vlak voor het einde slaat Twente toe: 1-0.
In Londen klapt Arsenal erop, maar stuit op de Twentse muur die McClaren het veld in heeft gestuurd: wegwerken is het devies. Arsenal loopt zich helemaal stuk, niet geheel zonder resultaat want de twee gewenste doelpunten maakt het. Het is echt Twente dat aan het kortste eind trekt met een succesvolle messcherpe counter.
Ik zie het zomaar gebeuren!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:09 schreef Ruiseart het volgende:
Mijn scenario..
Volledige onderschatting door Arsenal, het blijft lang 0-0 en de Gunners blijven onverschillig spelen. Vlak voor het einde slaat Twente toe: 1-0.
In Londen klapt Arsenal erop, maar stuit op de Twentse muur die McClaren het veld in heeft gestuurd: wegwerken is het devies. Arsenal loopt zich helemaal stuk, niet geheel zonder resultaat want de twee gewenste doelpunten maakt het. Het is echt Twente dat aan het kortste langste eind trekt met een succesvolle messcherpe counter.
Gewaagd. Al denk ik niet dat Wenger zoooo gek isquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef DutchGooner het volgende:
Als we dan toch aan voorspellingen doen.
Kleine winst voor Arsenal in de uitwedstrijd zodat AW wat jonkies in de 2e wedstrijd opstelt.
quote:Blessure Diaby verergert zorgen Wenger
Arsenal treedt komende woensdag in de derde voorronde van de Champions League tegen FC Twente aan met een geïmproviseerd middenveld, vooral op de centrale posities. Door de aanhoudende dijbeenblessure van Abou Diaby kan trainer Arsène Wenger slechts over één centrale middenvelder beschikken: Cesc Fábregas. De Spanjaard heeft sinds het recente EK echter slechts 83 speelminuten in de benen.
Volgens diverse Britse media staat Diaby zeker een maand aan de kant, en mist hij naast de derde voorronde van het miljoenenbal ook de eerste competitieduels van het nieuwe seizoen. Alexandre Song is met Kameroen op de Olympische Spelen actief, terwijl nieuwkomer Amaury Bischoff nog niet wedstrijdfit is. Door het vertrek van Alexander Hleb, Gilberto Silva en Mathieu Flamini had Wenger sowieso al weinig keus op het middenrif.
Wenger zag in Diaby een noodoplossing voor naast Fábregas. De Franse coach kan immers door divers blessureleed voorlopig ook niet over Samir Nasri en Tomas Rosicky beschikken. "We hebben centraal op het middenveld zeker een probleem", gaf Wenger zondag toe. "Het is de bedoeling dat het juiste bedrag aan de juiste speler wordt besteed. Timing is op de transfermarkt daarom uiterst belangrijk."
Fábregas zal ondanks zijn geringe speeltijd tot dusverre in het eerste duel tegen de Tukkers in actie komen. "Ik denk dat hij er klaar voor is. Hij heeft heel hard gewerkt sinds zijn terugkeer. Hij verkeert uiteraard niet in optimale vorm, maar hij zal zeker zijn mannetje staan. Met zijn 21 jaar heeft hij al heel veel ervaring opgedaan", aldus de Fransman. Naar verluidt zal Denílson op de centrale posities naast Fábregas komen te staan.
quote:
Het Emirates stadion.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je niets aan want in Ashburton Grove ga je niet winnen.
quote:Lekker breed over de flanken en laat onze snelle buitenspelers die backs van Arsenal maar gek maken. Daar ligt namelijk ook het zwakke punt van Arsenal, de backs...
Haha.. Clichy en Sagna zijn idd heel matige spelersquote:Op maandag 11 augustus 2008 02:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hehe deze Tukker weet hoe ze Arsenal moeten verslaan.
[..]
Waarom bel je de UEFA niet op en vertel je ze dat ze niet hoeven te spelen, Arsenal wint toch als ik jou moet gelovenquote:
Ja maar daarom ben ik ook fan van die club, niet om te hopen dat ze verliezen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom bel je de UEFA niet op en vertel je ze dat ze niet hoeven te spelen, Arsenal wint toch als ik jou moet geloven
Tussen hopen en alles afdoen als belachelijk zit een verschilquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja maar daarom ben ik ook fan van die club, niet om te hopen dat ze verliezen?
Of hoop jij ook dat Ajax gaat verliezen in hun volgende wedstrijd?
Dus omdat Ajax Arsenal conditioneel niet kon bijhouden kan Twente het ook niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:15 schreef Gunner het volgende:
Ik geloof gewoon niet in zo'n droomscenario dat Twente bestand is tegen het hoge tempo en positiespel van Arsenal, zeker niet in Londen.
Bovendien is Twente conditioneel niet op hetzelfde niveau als Arsenal. Je zag tegen Ajax dat eventjes gasgeven genoeg was om een 2-0 achterstand om te buigen naar 2-3.
Ik denk dat Twente al een stuk verder in de voorbereiding was dan Ajax omdat Twente al eerder een belangrijke match moet spelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:26 schreef Gunner het volgende:
Is het niet zo dan?
Alleen is natuurlijk weer de vraag hoe het nu is, want vorig seizoen telt nu niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:38 schreef Gouranga111 het volgende:
Daarbij heeft Twente afgelopen seizoen natuurlijk bewezen beter te zijn dan Ajax...
En wie gaan die twee doelpunten voor Twente maken nu Kufo er niet bij is?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:41 schreef borisz het volgende:
Twente wint 2-1 in Arnhem en en Arsenal wint 1-0 thuis.
Hehe, het zou wat zijn..quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:47 schreef Blight het volgende:
Ja, hoi. Ik ben een pessimist en zie Twente gewoon twee keer verliezen. Groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |