Ik kreeg het behoorlijk kort van tevoren te horen. In eerste instantie zou het nog een week of 6 gaan duren (na de 'intake' met de chirurg), maar ik werd diezelfde week nog gebelt dat het toch de week erna werd. Het kutte is dat je echt maar kunt beginnen met gewichten van 0,5 kg ofzoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef flashermx het volgende:
Ja ik laat het ook allemaal maar over me heen komen en zie wel wat er gebeurt![]()
Maar heb nog geen brief ontvangen van het ziekenhuis wanneer het gaat gebeuren![]()
Hoelang van te voren kregen jullie eigenlijk te horen wanneer je onde rhet mes mooets??
Ow ja en gisteren na het douchen tijdens het afdrogen ging men schouder weer gedeeltelijk uit de kom, gelukkig kon ik hem zelf weer terug duwen. dus het is echt wel nodig die operatie!
PteV:
Dat is trouwens wel een goede tip over die gewichten, ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen na de operatie in overleg met de fysio natuurlijk:)
Hou er rekening mee dat je de eerste dagen echt niet veel kan. meestal heb je dan nog vrij zware pijnstillers tegen de pijn waar je suf van wordt. Bovendien ben je net geopereerd, een beetje rust heeft je lichaam dan wel verdiend....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:39 schreef flashermx het volgende:
OW jah zat in een keer te denken, konden jullie de eerste dagen na de operatie gewoon naar je werk/school of was dat nog niet te doen qua pijn enz??
Of misschien ben je te brak omdat je de eerste paar dagen slecht kunt slapen ofz??
ben op een vrijdag geopereerd en was maandag alweer halve dagen aant werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:39 schreef flashermx het volgende:
OW jah zat in een keer te denken, konden jullie de eerste dagen na de operatie gewoon naar je werk/school of was dat nog niet te doen qua pijn enz??
Of misschien ben je te brak omdat je de eerste paar dagen slecht kunt slapen ofz??
Oei, dat klinkt niet goed! Hoe kom je aan die frozen shoulder?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Even tvp, heb al sinds maart een frozen shoulder en ga binnenkort naar de Maartenskliniek. Aan dezelfde kant ook een peesschedeontsteking dus ik kan mijn lol wel op
Weet ik niet. Gewoon cadeau gekregenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:41 schreef Sleeve het volgende:
Oei, dat klinkt niet goed! Hoe kom je aan die frozen shoulder?
Da's vandaag dus. Veel sterkte!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef flashermx het volgende:
Nou ik word komende woensdag geopereerd aan mijn schoudertoch sneller dan gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |