Schijnt mode te zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
wtf...een onderbroek onder je zwembroek
Die dag is het al lang, ik hoef die shit alleen niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
Niet zo jaloers, er komt een dag dat je die shit zelf kan aanschaffen
Ik doe het soms ook (maar draag geenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
Zo raar is dat niet tegenwoordig, mens gaat mee met uw tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
nee,dan ben ik liever gewoon een oude zakquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet tegenwoordig, mens gaat mee met uw tijd.
Een onderbroek onder zijn zwembroek dragen? Björn Bjorg boxershorts dragen? Überhaupt boxershorts dragen?quote:
Had ik ook laatstequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
Een Björn Borg onderbroek onder zijn knielange zwembroek dragen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een onderbroek onder zijn zwembroek dragen? Björn Bjorg boxershorts dragen? Überhaupt boxershorts dragen?
ESSENTIËLE DETAILS, WOMAN.
Heb je dan zo'n kleine piemel dat je je er voor schaamt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe het soms ook (maar draag geenBjorn Borg
). Het is toch handig om te weten dat je zeg maar een tweede linie hebt als je zwembroek afvalt/getrokken wordt/verdwijnt.
Sowieso, al die gelkoppies, remsporen en puberale zaadlozinkjes die dan ook lekker rond kunnen drijven, naast al het andere restafval natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Björn Borg onderbroek onder zijn knielange zwembroek dragen.
Sorry hoor, dat ik moeite heb om uit mijn woorden te komen bij zulks genant gedrag binnen mijn familie.
Je kan ook een discrete tweede zwembroek eronder aandoen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe het soms ook (maar draag geenBjorn Borg
). Het is toch handig om te weten dat je zeg maar een tweede linie hebt als je zwembroek afvalt/getrokken wordt/verdwijnt.
Wat ik nooit snap; altijd moet de mode het ontgelden.quote:
Als je daar dan nog tijd voor hebt, natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:29 schreef floris.exe het volgende:
Ik zou de dag prijzen dat de aarde wordt vernietigd.
Heb je dan ook een mooie zwarte boxer aan die dan zo mooi er doorheen schijntquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had ik ook laatsteNiet er boven uit hoor
(Omdat mijn zwembroek doorscheen)
In ieder geval wordt de aarde dan vernietigd. Dan maar niet prijzen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je daar dan nog tijd voor hebt, natuurlijk.
Dat is nou ook weer een wat radicale oplossing.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:29 schreef floris.exe het volgende:
Echt zo zielig, wat een bespottelijke vertoning is de mensheid ook he? Ik zou de dag prijzen dat de aarde wordt vernietigd.
Maar om er wat van te zeggen tegen die jongen, dat durft meneertje niet. Nee, in plaats daarvan post hij het op FOK!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
Oh ja bjorn borg... liep me toch een mongool voor me bij de supermarkt laatst! Die gast had werkelijk zijn jeans tot halverwege zijn kont hangen en daarbovenuit stak een roodachtige veel te hoog opgetrokken bjorn borg onderbroek. Echt waar ik heb nog nooit zo een malloot gezien. Ik kon mijn lach ook niet inhouden en alle mensen om me heen begrepen waarom. Alleen hij niet he? Debieltjes...
Ik lachte hem achter zijn rug uit, waarom moet ik hem inhalen om te zeggen dat ie er als een mongool uitziet? Had me niet meer lol opgeleverd dan ik al had hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar om er wat van te zeggen tegen die jongen, dat durft meneertje niet. Nee, in plaats daarvan post hij het op FOK!.
Ja, fuck die holocaust, besmettelijke ziektes die wereldwijd miljoenen levens claimen, totale ontwrichting van ons leefmilieu, genocides, olielozingen, wapenwedlopen, onderdrukking en de Hummer Limousine.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:29 schreef floris.exe het volgende:
Echt zo zielig, wat een bespottelijke vertoning is de mensheid ook he? Ik zou de dag prijzen dat de aarde wordt vernietigd.
Kijk dan eens naar de mensheid! Het zijn een stel oppervlakkige parasieten. Ja, er zijn ook grote geesten en mensen met respect, maar die staan in geen verhouding tot de dommen van intellect.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:35 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer een wat radicale oplossing.
Een string ziet er al helemaal niet uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:35 schreef Hukkie het volgende:
Dames die denken dat ze er beter uitzien in een BB dan in een mooie string
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar de mensheid! Het zijn een stel oppervlakkige parasieten. Ja, er zijn ook grote geesten en mensen met respect, maar die staan in geen verhouding tot de dommen van intellect.
Als jij er wat van had gezegd, iets in de trant van ''GODVER DE KANKER, AHAHAHAHAHHAHAHAHA, WAT ZIE JIJ ER LAME UIT, DIKKE LELIJKE FAALHAAS MET JE BOXER'' had hij vast wel nagedacht en zijn leven gebeterd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik lachte hem achter zijn rug uit, waarom moet ik hem inhalen om te zeggen dat ie er als een mongool uitziet? Had me niet meer lol opgeleverd dan ik al had hoor.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar om er wat van te zeggen tegen die jongen, dat durft meneertje niet. Nee, in plaats daarvan post hij het op FOK!.
Begin dan eens bij jezelfquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar de mensheid! Het zijn een stel oppervlakkige parasieten. Ja, er zijn ook grote geesten en mensen met respect, maar die staan in geen verhouding tot de dommen van intellect.
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef floris.exe het volgende:
[..]Welkom in KLB, waar het in 98% van de gevallen gaat over een ergernis als gevolg van een RL observatie. Waarom had hij het tegen die jongen moeten zeggen? Wat bereik je daarmee? Dat soort mensen zijn niet voor rede vatbaar hoor.
Roze.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je dan ook een mooie zwarte boxer aan die dan zo mooi er doorheen schijnt![]()
Steek dan een geweersloop in je huig, waar wacht je nog op?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef floris.exe het volgende:
[..]
hadden we daar al niet 294875 topic's over?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:13 schreef De_Melkboer het volgende:
Vandaag was ik in het zwembad en wat me opviel:
Echt meerdere jongens en meiden die hun short net zo laag dragen om te laten zien dat ze daaronder een Björn Borg aan hebben. Precies net dat randje met het merk wat er bovenuit komt.
Wat is de zin van showen van je onderbroek van een paar tientjes in het zwembad?
Maar daar help ik de wereld toch niet mee? Dan ben alleen ik doodquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Steek dan een geweersloop in je huig, waar wacht je nog op?
HOAX!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef floris.exe het volgende:
[..]Welkom in KLB, waar het in 98% van de gevallen gaat over een ergernis als gevolg van een RL observatie. Waarom had hij het tegen die jongen moeten zeggen? Wat bereik je daarmee? Dat soort mensen zijn niet voor rede vatbaar hoor.
Scheelt weer 1 of andere ongelukkige mongool die de mensheid dood wenst.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar daar help ik de wereld toch niet mee? Dan ben alleen ik dood.
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar daar help ik de wereld toch niet mee? Dan ben alleen ik dood.
Zou kunnen, heb ze niet nageteldquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:52 schreef MLF het volgende:
[..]
hadden we daar al niet 294875 topic's over?
Kijk, dat je er graag een beetje "modieus" bijloopt kan ik me voorstellen.. Maar om nu te pas en (vooralquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap; altijd moet de mode het ontgelden.
Ik bedoel: het is toch belachelijk voor woorden om naakt in het vondelpark rond te rennen? Een pruik met bakkebaarden zodat je op 'de King' lijkt? Een bril met een straal van 15 cm terwijl je maar 5 cm zichtsveld gebruikt? Een broek met pijpen die an het eind breeduitlopen? Puntschoenen_!? Een bril met streepjes erin
?
Allemaal dingen die wel weer overvliegen.
Ik doe het ook voor de rest van het leven: dieren en planten. Als ik alleen zelf ga, dan is dat wat egoïstisch, vind je ook niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Scheelt weer 1 of andere ongelukkige mongool die de mensheid dood wenst.
Ik wil je best een handje helpen,.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
Niet zo jaloers, er komt een dag dat je die shit zelf kan aanschaffen
Ik vind het nogal egoistisch van je als je de rest van de mensheid dood wenst alleen omdat jij zelf toevallig een negatief beeld hebt erover.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:09 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik doe het ook voor de rest van het leven: dieren en planten. Als ik alleen zelf ga, dan is dat wat egoïstisch, vind je ook niet?
Ja, zulke imbecielen heb je.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, dat je er graag een beetje "modieus" bijloopt kan ik me voorstellen.. Maar om nu te pas en (vooral) te onpas met je "dure" kleding te gaan pimpen vind getuigen van veel kansloosheid. "Zie mij hier een Björn Borg boxer aanhebben, kijk dan KIJK DAN!!"
Komt nogal een beetje sneu over vind ik
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:29 schreef floris.exe het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Björn Borg, alsjeblieft zeg. Het is maar een onderbroek, een lapje stof, waarom doen mensen zo overdreven over een onderbroek? Toppunt van triestheid.
Vind het lekkerder zitten, en inderdaad; ik ga alleen naar het zwembad met kornuiten. En dan stoei je veel, du kan je inderdaad zomaar een fallus verliezen in het water.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
en waarom draag je uberhaupt een boxer onder je zwembroek?
Ach gossie, ergerde je je aan mij in het S&G topic en ga je me nu hier aanvallenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:21 schreef slakkie het volgende:
Vind het wel geil, als die kleuters die hun onderbroek aan me laten zien. Normaal moet ik daarvoor in de folder van de C&A kijken...
Nee, al was je de kerstman. Ik las dat topic sowieso pas net en met deze vers in het achterhoofd is 1+1=2.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ach gossie, ergerde je je aan mij in het S&G topic en ga je me nu hier aanvallen? Zo doorzichtig...
Surequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee, al was je de kerstman. Ik las dat topic sowieso pas net en met deze vers in het achterhoofd is 1+1=2.
Hahahahahquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Verwerk je pure pwnage altijd met zulke drama?quote:
Dat is een naabje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef floris.exe het volgende:
Ik vind het onprettig, de manier waarop ik hier word bejegend. Dat is een belediging voor mijn intelligentie.
Zo, jij kent ook één duur woordquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef floris.exe het volgende:
Ik vind het onprettig, de manier waarop ik hier word bejegend. Dat is een belediging voor mijn intelligentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
En wat voor een manquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:03 schreef VeX- het volgende:
Showen dat je de naam van een man op je ondergoed hebt zitten.
Ergens kan ik me z'n frutstratie wel voorstellen. Veel mensen zijn ook gewoon dom kuddevolk. Dat soort lui incluus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hahahahah! En waar vind je jezelf bij horen?
Des te triester dat er nog steeds mensen rondlopen met Bjorn Borg merkdingen zonder dat ze een idee hebben wie het is geweest. Maar ja, je bent natuurlijk wel tof als je ermee gezien wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:11 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
En wat voor een man
[ afbeelding ]
quote:
Kornuitenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind het lekkerder zitten, en inderdaad; ik ga alleen naar het zwembad met kornuiten. En dan stoei je veel, du kan je inderdaad zomaar een fallus verliezen in het water.
En toen fabriceerde god: Chloor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kornuiten![]()
En als je je fallus verliest in het zwembad, dan is er wel wat anders aan de hand lijkt mij.
Verder is het gewoon goor om die ondergekwakte, ondergezeken en volgescheten onderbroek aan te houden in het zwembad.
En jij denkt dat er genoeg chloor inzit om al die onderbroeken te compenseren.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En toen fabriceerde god: Chloor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |