makes two of usquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:30 schreef Q. het volgende:
Het zou toch mooi zijn als ik mijn negatieve gevoelens eens in bedwang zou kunnen houden. Eigenlijk.
"Wil je alsjebliefd ophouden met je neus ophalen?" en dan je liefste gezicht opzettenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef Innocence het volgende:
Wanhopig...
Zit iemand tegenover me al de hele ochtend z'n neus op te halen. Ik hoor ondertussen (ook met mp3speler in), niets anders meer. En moet echt studeren!
Heb geen flauw idee of en hoe ik aan 'm moet vragen of ie ermee wil stoppen...
Bah, ken wel janken.
Waarom nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:
Ik heb op het moment geen lief gezicht
Sowieso.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:
Ik heb op het moment geen lief gezicht
quote:
quote:
Verkapt I-knocked-up-a-bitch-and-she-kept-the-baby-post.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
* kijkt naar z'n sig en z'n ondertitel
hell yeah, I feel good
Wat schattig, gefeliciteerdquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
hell yeah, I feel good
Heb je webcam?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Wat schattig, gefeliciteerd.
OT; Mich verveelt zich ernstig.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
hell yeah, I feel good
gefeli!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
hell yeah, I feel good
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
hell yeah, I feel good
Eensch. Ook niet in morgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:43 schreef Nantes het volgende:
Totaal geen zin in deze dag.
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Sterkte Logician!
Ha dat is een bekend gevoel..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:33 schreef draculettetje het volgende:
geen zin om de dag te beginnen
of eigenlijk geen zin om te werken
Vanwaar die negativiteit?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:33 schreef draculettetje het volgende:
geen zin om de dag te beginnen
of eigenlijk geen zin om te werken
Handen uit mijn broek halen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Beterschap!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
Misselijk, kotsmisselijk. Ga ook maar offline.Kijken of ik zometeen mijn bed niet onderkots.
Heb je geen vingers?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beterschap!
OT;
Kon ik maar kotsen,dat zou een hoop opluchten.
Ik kan dat ook niet opeens, wel lang misselijk zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beterschap!
OT;
Kon ik maar kotsen,dat zou een hoop opluchten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet opeens, wel lang misselijk zijn.vreselijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vinger in je keel en gaan.
OT beetje moe maar verder goed
valt wel mee. Heb nog nooit mn vinger eronder gekotst whehe.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
en vinger in mijn keel vind ik smerig.
Nog steeds ziekigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:27 schreef moemoe het volgende:
Ik voel me totaal niet goed.
De verschijnselen schijnen het ergste te zijn op de 3 dagen, 3 weken en 3 maanden na het stoppen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:24 schreef fratsman het volgende:
Super!
Ik sta er echt versteld van dat ik na 6 dagen niet roken nog steeds geen ontwenningsverschijnselen heb!
Die 3 maanden heb je zeker van mijn laatste stoppogingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:50 schreef Vamps het volgende:
[..]
De verschijnselen schijnen het ergste te zijn op de 3 dagen, 3 weken en 3 maanden na het stoppen.
OT: Goed in mijn vel.
Nee, 3 dagen heb ik van mijn meest recente stoppoging.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:15 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Die 3 maanden heb je zeker van mijn laatste stoppoging
OT: Beetje bagger, maar wel zin in het weekend!
- Bier
- Klooien met mijn nieuwe speelgoed (OCZ Neural Impulse Actuator)
- iBookje verkopen
- Knutselen aan mijn nieuwe PC case project
Zat te doen dus!
quote:
Dat, vandaag nog werken en daarna weekendquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 07:14 schreef Miam het volgende:
goeeeeed.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:13 schreef Pim26 het volgende:
te kut voor woorden... nog hoofdpijn erbij ook van de drank en ben nog aan t werk ook.
Tjah ik moest toch effe kwijt, en of ze het nou lezen of niet, ze weten het inmiddels toch wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ex-en die dat dan weer op i-net moeten posten in de hoop dat de ex dit gaat lezen zijn zelf niet minderhoor.
En nee, die bedoel ik vals of rot of wat dan ook, maar ik moest er wel even om giffelen.
On-topic...
Ik voel me nog steeds kut...
Veel plezier!quote:
Veel plezier inquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
goed, wakker
net ontbeten en zo richtingnijmegen
voor begin van de intro!
Noujaquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:34 schreef Nantes het volgende:
Geen zin om jarig te zijn morgen.
mee eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wel goed, jammer dat er morgen weer gewerkt moet worden
ik ga jou ff pm'en nu denk ik er aan!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:15 schreef heavenstar het volgende:
na een goed gesprek tot een zekers goed beslissing gekomen...alleen nu nog uitvoeren....
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga jou ff pm'en nu denk ik er aan!
Idem ditoquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Volledig in twijfel .. Echt alles waar ik op 't moment aan denk doet me wanhopen. 't Was een raar weekend en ik weet niet of ik de juiste beslissingen maak.
Ik weet 't gewoon niet
dat en balen dat ik morgen weer moet werkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:02 schreef birdydontfly het volgende:
dood moe van pukkelpop
ik wil ook pas morgen werkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 07:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat en balen dat ik morgen weer moet werken
En dat precies om 0.00 postenquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:00 schreef Nantes het volgende:
Alsof ik zojuist een jaartje ouder ben geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |