makes two of usquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:30 schreef Q. het volgende:
Het zou toch mooi zijn als ik mijn negatieve gevoelens eens in bedwang zou kunnen houden. Eigenlijk.
"Wil je alsjebliefd ophouden met je neus ophalen?" en dan je liefste gezicht opzettenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef Innocence het volgende:
Wanhopig...
Zit iemand tegenover me al de hele ochtend z'n neus op te halen. Ik hoor ondertussen (ook met mp3speler in), niets anders meer. En moet echt studeren!
Heb geen flauw idee of en hoe ik aan 'm moet vragen of ie ermee wil stoppen...
Bah, ken wel janken.
Waarom nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:
Ik heb op het moment geen lief gezicht
Sowieso.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:
Ik heb op het moment geen lief gezicht
quote:
quote:
Verkapt I-knocked-up-a-bitch-and-she-kept-the-baby-post.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
* kijkt naar z'n sig en z'n ondertitel
hell yeah, I feel good
Wat schattig, gefeliciteerdquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
hell yeah, I feel good
Heb je webcam?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Wat schattig, gefeliciteerd.
OT; Mich verveelt zich ernstig.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
hell yeah, I feel good
gefeli!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
hell yeah, I feel good
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef iamredleader het volgende:
hell yeah, I feel good
Eensch. Ook niet in morgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:43 schreef Nantes het volgende:
Totaal geen zin in deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |