Als NL maar de 2-2 scoort...quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tering ben nog steeds brakpanama uitgegooid worden is vreemd. Gehe, wat een avond
Gelijk spelen op zijn Duits tegen Amerikaquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tering ben nog steeds brakpanama uitgegooid worden is vreemd. Gehe, wat een avond
Je bent net zo'n fan als ik dusquote:
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Das dan wel weer humor, als je het zo zegtquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelijk spelen op zijn Duits tegen Amerika
In de verlenging de 2-2 uit een vrije trap scorenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
Das dan wel weer humor, als je het zo zegt![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik niet zoveel maar we waren nogal tikkie aangeschoten en één der dames kon het niet meer binnen houden. Dat ze dat dan bijna op de bar doet is minder
Mooie sport, hockey. Kijk ik graag naarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charmantquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik niet zoveel maar we waren nogal tikkie aangeschoten en één der dames kon het niet meer binnen houden. Dat ze dat dan bijna op de bar doet is minder
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooie sport, hockey. Kijk ik graag naarIk ben ook blij dat onze atletiekbaan nu naast de hockeyvelden ligt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik weet niet wat je er zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
gehe, dit was zo'n avond die je je over tijden nog herinnert!
ach daarna hebben we nog een halve marathon gelopen buiten. Snap niet waar die energie vandaan kwam. Wel spierpijn nu!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er zoaan vind, maar goed, ieder z'n ding
Evert is een heldquote:
een stuk beter dan wat de voetballers hebben laten zienquote:
16.15 Basketbal VS (redeem teamquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is de volgende sport die de moeite waard is om te kijken? en wanneer is dat?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:56 schreef PieterBas het volgende:
Zit je daar als Kroonprins en Kroonprinses, Minister President en staats secretaris in de stromende regen.. naar een hockeywedstrijd te kijken..
Wel onder een parapluutje, maar veel zou dat niet helpen.. Maxima bleef zoals altijd enthousiastquote:
Electrisch, wou graag een ESP maar alles is hier LTD en die zijn niet mooi. Thans, degene die ik kan vinden. En een echte ESP is al heel snel heel duur.quote:
Kijk anders ook eens op Groove Factory: www.groovefactory.nlquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Electrisch, wou graag een ESP maar alles is hier LTD en die zijn niet mooi. Thans, degene die ik kan vinden. En een echte ESP is al heel snel heel duur.![]()
Ik had een oogje op een gitaar van Ibanez bij musicstore.de maar die hebben hun hele site omgegooid zie ik net en nu hebben ze nog maar 4 Ibanez gitaren bij de 'heavy' afdeling.
oh ja dat is vandaag ook, ik hoop zo dat de VS verliezenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
16.15 Basketbal VS (redeem team)- China
waarom belde jij me gisterquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
En thuisch!
Omdatquote:
Die twee uur dat we binnen waren en er daarna uitgezet werden? Ja heb me in maanden niet zo goed vermaakt in panamaquote:
Herstel: kan iemand broodjes voor de hele SC makenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:56 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik iemand een vers zelfgemaakt broodje aanbieden.
hoezo zijn jullie er uit gezetquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die twee uur dat we binnen waren en er daarna uitgezet werden? Ja heb me in maanden niet zo goed vermaakt in panama
Hehe lees maar terugquote:
Was toch niet Laura hè?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeggeuh! Vanavond present dan kan ik de foto's sturenquote:
Ja begrijp ik, maar ik vind de modellen van ESP mooier.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Electrisch, wou graag een ESP maar alles is hier LTD en die zijn niet mooi. Thans, degene die ik kan vinden. En een echte ESP is al heel snel heel duur.![]()
Ik had een oogje op een gitaar van Ibanez bij musicstore.de maar die hebben hun hele site omgegooid zie ik net en nu hebben ze nog maar 4 Ibanez gitaren bij de 'heavy' afdeling.
20quote:
Nee vanavond nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeggeuh! Vanavond present dan kan ik de foto's sturen
1.2 GBquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee vanavond nietDoe maar PM of email
Ohquote:
We slingeren hem dan wel aan 's middags, ik moet wel werkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhMorgen kan ik wel de hele dag
Is primaquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We slingeren hem dan wel aan 's middags, ik moet wel werken
Het is net een dag bezigquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weekend is weer bijna voorbij
geluksvogel. Ik heb nog twee dagen en dan is mijn vakantie weer voorbijquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is net een dag bezig
Gelukkig morgen nog
En nog een weekje, dan vakantie
Zeg, ik heb vanaf januari geen vakantie meer gehadquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geluksvogel. Ik heb nog twee dagen en dan is mijn vakantie weer voorbij
ik heb sinds oktober geen vakantie gehadquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, ik heb vanaf januari geen vakantie meer gehad![]()
Maar werkse alvast
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb sinds oktober geen vakantie gehad
Ik heb ook geen vakantie genomen. En ook pas nieuwe baan, dus dan is het lastiger om gelijk vrij te nemen en zo. Ben wel van plan om in de herfstvakantie nog een paar dagen naar Disneyland Paris te gaan.quote:
CALIquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
En weer in het prachtige Nijmegen aangekomen![]()
Ja, das wel waarquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook geen vakantie genomen. En ook pas nieuwe baan, dus dan is het lastiger om gelijk vrij te nemen en zo. Ben wel van plan om in de herfstvakantie nog een paar dagen naar Disneyland Paris te gaan.
24ste is het F1 dus kan alleen zaterdagquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
CALI![]()
![]()
[..]
Ja, das wel waar
En Disneyland lijkt me ook wel tof
Oh ja, hoe zitten jullie met 23/24 augustus?
Cali zal wel niet lukken ga ik vanuit, maar jij toch wel Luctor
Kun je dat echt niet missen johquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24ste is het F1 dus kan alleen zaterdag
Zelfs toen ik op vakantie was, heb ik de wedstrijden op de camping gekeken.quote:
voor mij nietquote:Maar dan wordt het dus echt een 2-daagse meet
Dat is wat anders, op de camping heb je niks beter te doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfs toen ik op vakantie was, heb ik de wedstrijden op de camping gekeken.![]()
![]()
Neehee, maar sommige mensen kunnen juist alleen op zondag. En sommige op allebei, zoals ikquote:voor mij niet![]()
Maar jij hebt dan ook geen leven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wat anders, op de camping heb je niks beter te doen![]()
[..]
Neehee, maar sommige mensen kunnen juist alleen op zondag. En sommige op allebei, zoals ik![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar jij hebt dan ook geen leven.![]()
quote:
Maar wie komen er dan op zaterdag en wie op zondag?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wat anders, op de camping heb je niks beter te doen![]()
[..]
Neehee, maar sommige mensen kunnen juist alleen op zondag. En sommige op allebei, zoals ik![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
En ik heb het gevoel dat hier ook mensen meelezen, en niet posten![]()
Jij post hier toch wel schatquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:42 schreef Californium het volgende:
ben druk tas aan het uitpakken... chocolade eten, bijkletsen met huisgenoten en 20 motjes elimineren met de electrische vliegenmepper van me huisgenootje
Wat?! Jij ook alquote:
Anders zijn er zaterdag ook niet echt veel mensenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Cue en ik kunnen allebei de dagen
Bart & Yesse hebben misschien iets te doen zaterdag en twijfelen nog over zondag
Milou kan alleen zondag
Dean kan niks beloven (en ik vermoed anders alleen op zaterdag?)
PieterBas kan allebei de dagen volgens mij
En ik vergeet nu vast een heleboel mensen
Ach, vorige keer begonnen we met z'n 3en, was ook gezelligquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders zijn er zaterdag ook niet echt veel mensen
Heujquote:
Wat zei je dan..?quote:
Halloquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef Milou__ het volgende:
Hallooo..
Welke datequote:Piles, hoe is het met je date?
Wees gerust, hij is nog beschikbaar.. Het was een soort van geintjequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja van het vorige topic![]()
Heb geen zin om terug te lezen
whoeeehoeequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wees gerust, hij is nog beschikbaar.. Het was een soort van geintje
Dat jij het weekend van 23/24 augustus op allebei de dagen kan meeten?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:51 schreef Milou__ het volgende:
Hallooo..
quote:Piles, hoe is het met je date?
quote:
Een hele slechte eigenlijk, heb ook geen idee meer hoe het begonquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:54 schreef PieterBas het volgende:
Wees gerust, hij is nog beschikbaar.. Het was een soort van geintje
Je wou met haar naar Geneve..quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Een hele slechte eigenlijk, heb ook geen idee meer hoe het begon
23ste moet zeker lukken. 24ste hangt een beetje vanaf hoe laat ik moet/mag trainen en eventueel de auto heb.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat jij het weekend van 23/24 augustus op allebei de dagen kan meeten?
Ja, met mn datequote:
Geeft niksquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef Californium het volgende:
Ik ben zo dom!
Aaaah Poor youquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
Hele kamer afgezocht naar mijn Immunologieboek....me mams gebeld of hij daar lag ondanks dat ik daar al had gekeken....En hem niet kon vinden.... Herinner ik me dat ik m heb uigeleend aan een vriendinhopen dat zij hier deze week is
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
Hele kamer afgezocht naar mijn Immunologieboek....me mams gebeld of hij daar lag ondanks dat ik daar al had gekeken....En hem niet kon vinden.... Herinner ik me dat ik m heb uigeleend aan een vriendinhopen dat zij hier deze week is
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
Correctquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef Californium het volgende:
Ik ben zo dom!
quote:
Ze is naar d'r ouders geweest, en nu weer in Nijmegen. Niks bijzondersquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wie wat waar?
volgens mij heb ik een hoop gemist
In Didaaaaaaaaaaaam, Place to bequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze is naar d'r ouders geweest, en nu weer in Nijmegen. Niks bijzonders
Weer Fit?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer terug van oefeningen doen
quote:
quote:
quote:
Nee, nog steeds nietquote:
Deze zijn al tof genoegquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
heb er nog meer maar dat kost teveel moeite
Ach, wat lieffffffquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:37 schreef Californium het volgende:
Lilo![]()
[ link | afbeelding ]
Stitch
[ link | afbeelding ]
Waar mijn mama ze de lepel laat aflikken
[ link | afbeelding ]
viind het al knap dat ik ze hier krijg en dus niet zieken over de maat die in de foto staat
quote:
Taartquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hebben ook 2 nieuwe katten hier, maar die zijn al wat ouder en schuwer (echte buitenkatten). Al zat er laatst wel 1 boven in huis, toen we net weg wilden gaan
Mag ik eerst de kosten er dan nog afhalen?quote:
Mijn winningstreak is over... 4 maanden lang mijn lot teruggewonnen.. dit keer dus nietquote:
zo beterquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap die zin niet![]()
[..]
Slagroomgebak![]()
Ik heb volgens mij nog nooit mijn lot terug gewonnenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn winningstreak is over... 4 maanden lang mijn lot teruggewonnen.. dit keer dus niet
jezelf altijd als laatste noemen, hèquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
en heb een foto met ik en Jan smit
heel ergquote:
Klinkt wel een beetje krom he zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jezelf altijd als laatste noemen, hè
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hoi... in mannentaal: hey Broquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef mash_ het volgende:
echt vrouwen![]()
kunnen ze niet gewoon keertje normaal een taal praten die jongens ook snappen
![]()
Mijn reactie was als: "ik ben blij voor jequote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar meer dan dat heb ik ook nooit gewonnenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit mijn lot terug gewonnen![]()
Ja ik denk ik leg het even uit.... niet dat je denkt dat ik een die-hard fan ben.... die m gaat stalken ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn reactie was als: "ik ben blij voor je"
[..]
eens zal ik die jackpot winnen, hoop ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar meer dan dat heb ik ook nooit gewonnen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja sorry hoor.. ben ff sago.
Maar hoi
ja zo ietsquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi... in mannentaal: hey Bro?
Ja, echt, de mensen die dat doen:quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst onze nieuwsgierigheid wekken en het vervolgens niet vertellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst onze nieuwsgierigheid wekken en het vervolgens niet vertellen![]()
Mooi werkt dat hèquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
JaMoest het gewoon even gezegd hebben
En aangezien niemand hier weet over wie en wat het gaat is dat soms wel zo makkelijk
Waar, hier?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:08 schreef mash_ het volgende:
maarja nu weer vrolijk doenZe is toch weg
Niet zo klagen, hier rijdt de bus om het uurquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Yesse het volgende:
waarom rijden die stomme treinen 's avonds nou weer om het half uur
Omdat er dan toch niet zo veel mensen mee rijden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Yesse het volgende:
waarom rijden die stomme treinen 's avonds nou weer om het half uur
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef G.Fawkes het volgende:
hallo jongetjes en meisjes
vakantiequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Dat is lang geleden
Waar heb je allemaal gezeten joh
Ik ben 3 weken weggeweest.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet slecht![]()
Paar weken weggeweest dan, of lijkt het langer
Jij luiistert niet goed in treinen tijdens meets he? Hij heeft het verteld!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet slecht![]()
Paar weken weggeweest dan, of lijkt het langer
Dat was tijdens die laatste meet zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij luiistert niet goed in treinen tijdens meets he? Hij heeft het verteld!
In Turkije was het heerlijk. Ik mis het nu alquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goed! we hebben je gemist! Hoe Was het in Turkije?
hej hejquote:
Ik MOET echt terug naar dat land...quote:
Daar moet ik eigenlijk nog aan beginnen, misschien maar een Zweedse datingsite...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef Piles het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je experiment qua datingsites?
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:27 schreef PieterBas het volgende:
Ik MOET echt terug naar dat land...
Wattesquote:Fan!! Vad en kvinnor.....
Dacht ik alquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar moet ik eigenlijk nog aan beginnen, misschien maar een Zweedse datingsite...![]()
Shit, wat een vrouwenquote:
Hoop geen Zimbabwaanse Dollarquote:
Eddy Zoey bij die bachelorette partyquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eddy Zoey bij die bachelorette party![]()
.
Ik vermoed NSFWquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:37 schreef PieterBas het volgende:
MUST RESIST....
Don't go to Snyggast.se.... (snyggast betekent knapst, lekkerst)
Slightly NSFWquote:
quote:
Ahquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:46 schreef PieterBas het volgende:
Slightly NSFW
Zweedse versie van Hot Or Not.
Ik hoop dat je serieus een grapje maakt.. want ik weet niet hoeveel topics er zijn gemaakt vol met Zweedse snyggast damesquote:
Nee, echt nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoop dat je serieus een grapje maakt.. want ik weet niet hoeveel topics er zijn gemaakt vol met Zweedse snyggast dames
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:37 schreef PieterBas het volgende:
MUST RESIST....
Don't go to Snyggast.se.... (snyggast betekent knapst, lekkerst)
Voor straf... moest ik nu naar die site toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor straf... moest ik nu naar die site toe![]()
beetje breezers wel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekerquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die site is heer en meester! Baas der bazen!
!
Neequote:
Niveau Susanna Kaller is het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar how cares
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niveau Susanna Kaller is het nietDie vind ik ook niet zo knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar how cares![]()
Staat wel straks in de finale 100m horden bij de vrouwenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Check
Sowieso zijn foto's vaak niet zo aan mij besteed
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:07 schreef PieterBas het volgende:
Toch nu niet allemaal op snyggast.se aan het kijken
Het was ook opeen zo verdacht stilquote:
Dan zou je idd zoiets gaan denkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was ook opeen zo verdacht stil
Slapen ze wel lekker, als ze daar even hebben gekekenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zou je idd zoiets gaan denken
Of iedereen slaapt opeens
Die mag er ook zeker wezenquote:
quote:
Ze heeft 2 of drie afleveringen in Chuck gespeeld, die MOET je gezien hebben!quote:
Of de mijnequote:
wat is chuckquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze heeft 2 of drie afleveringen in Chuck gespeeld, die MOET je gezien hebben!
The O.C, Chuck of Jumper kijkenquote:
Ah, ligt daar het probleemquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
The O.C, Chuck of Jumper kijken
Speel de Ogaruru tijdens de afscheidwedstrijd van Japie Stam.. helemaal wegquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:39 schreef Houniet het volgende:
Marc Overmars gaat weer voetballen!
Weltrusten.
Nope, maandag 14.00 pas weer.quote:
Ga je op vakantie?quote:
Leukquote:
Ben ik 2 jaar geleden geweestquote:
aah kicke. Had je ook via GoGo? Wel appartement zat je dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben ik 2 jaar geleden geweest. Veel in Gotcha geweest en die tent die er naast zit.. Schaamteloos staan hakkûh op de Darkraver. Kroegentocht in Lloret del Mar gehad. Dagje Barcelona (met een voorholte-ontsteking, vriend van mij had de airco ietsjes te laag aangezet...) En een strandfeest op een privéstrand gehad.
Een vriend van mij een mega-blauwetje zien lopen![]()
Volgens mij via BeachMasters.. Ik zat in S'abbanel en was best duur. Volgens mij ook het laatste jaar dat BeachMaster daar een aantal appartementen had. 1,5 dag zonder water gezeten, maar dat had ik mooi opgelost door mijn fake-Brits-hooligan-accent op te zetten.. want ja, de Shanghai Special was niet zo goed gevallen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
aah kicke. Had je ook via GoGo? Wel appartement zat je dan?
Goedemorgenquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Gister weer echt te leuk.. ik in de trein naar r'dam.. Sta op utrecht, zie de trein vertrek over 2 minuten. RENNEN!!!![]()
Ik spring de trein in, knik nog naar de conducteur van 'yes net gehaald'
Loop de coupes door, druk... SHIT!!! ik heb nog geen kaartje![]()
Stap de trein uit, loop naar boven, haal kaartje.. denk de trein staat er toch niet meer.. maar toch!! Ik rennen!!![]()
Haal het.. sta in de coupe waar de conducteur staat
hij: wat ben je toch allemaal aan het doen, zie je de hele tijd heen en weer lopen
ik: tja kaartje vergeten he, dan krijg je dat
Uit eindelijk in R'dam aangekomen, loop ik daar de trap af hoor ik:
'naar rechts, naar rechts'![]()
Ik kijk om.. de conducteur die het tegen mij zegt..
ik: hoezo? ik wordt zo opgehaald
hij: opgehaald? ow jammer, want vind je wel een erg leuk meisje
ik:![]()
![]()
![]()
![]()
hij: misschien kom ik je nog een keer tegen
ik: dat zou wel erg toevallig zijn
hij: dat is waar, maar dan is het voorbestemd.. en dan ga ik je ook zoenen ook
ik met m'n stomme kop : daar hou ik je aan
En toen liep hij weg
Forum Opties | |