Als NL maar de 2-2 scoort...quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tering ben nog steeds brakpanama uitgegooid worden is vreemd. Gehe, wat een avond
Gelijk spelen op zijn Duits tegen Amerikaquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tering ben nog steeds brakpanama uitgegooid worden is vreemd. Gehe, wat een avond
Je bent net zo'n fan als ik dusquote:
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Das dan wel weer humor, als je het zo zegtquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelijk spelen op zijn Duits tegen Amerika
In de verlenging de 2-2 uit een vrije trap scorenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
Das dan wel weer humor, als je het zo zegt![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik niet zoveel maar we waren nogal tikkie aangeschoten en één der dames kon het niet meer binnen houden. Dat ze dat dan bijna op de bar doet is minder
Mooie sport, hockey. Kijk ik graag naarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charmantquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik niet zoveel maar we waren nogal tikkie aangeschoten en één der dames kon het niet meer binnen houden. Dat ze dat dan bijna op de bar doet is minder
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooie sport, hockey. Kijk ik graag naarIk ben ook blij dat onze atletiekbaan nu naast de hockeyvelden ligt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik weet niet wat je er zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
gehe, dit was zo'n avond die je je over tijden nog herinnert!
ach daarna hebben we nog een halve marathon gelopen buiten. Snap niet waar die energie vandaan kwam. Wel spierpijn nu!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er zoaan vind, maar goed, ieder z'n ding
Evert is een heldquote:
een stuk beter dan wat de voetballers hebben laten zienquote:
16.15 Basketbal VS (redeem teamquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is de volgende sport die de moeite waard is om te kijken? en wanneer is dat?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:56 schreef PieterBas het volgende:
Zit je daar als Kroonprins en Kroonprinses, Minister President en staats secretaris in de stromende regen.. naar een hockeywedstrijd te kijken..
Wel onder een parapluutje, maar veel zou dat niet helpen.. Maxima bleef zoals altijd enthousiastquote:
Electrisch, wou graag een ESP maar alles is hier LTD en die zijn niet mooi. Thans, degene die ik kan vinden. En een echte ESP is al heel snel heel duur.quote:
Kijk anders ook eens op Groove Factory: www.groovefactory.nlquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Electrisch, wou graag een ESP maar alles is hier LTD en die zijn niet mooi. Thans, degene die ik kan vinden. En een echte ESP is al heel snel heel duur.![]()
Ik had een oogje op een gitaar van Ibanez bij musicstore.de maar die hebben hun hele site omgegooid zie ik net en nu hebben ze nog maar 4 Ibanez gitaren bij de 'heavy' afdeling.
oh ja dat is vandaag ook, ik hoop zo dat de VS verliezenquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
16.15 Basketbal VS (redeem team)- China
waarom belde jij me gisterquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
En thuisch!
Omdatquote:
Die twee uur dat we binnen waren en er daarna uitgezet werden? Ja heb me in maanden niet zo goed vermaakt in panamaquote:
Herstel: kan iemand broodjes voor de hele SC makenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:56 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik iemand een vers zelfgemaakt broodje aanbieden.
hoezo zijn jullie er uit gezetquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die twee uur dat we binnen waren en er daarna uitgezet werden? Ja heb me in maanden niet zo goed vermaakt in panama
Hehe lees maar terugquote:
Was toch niet Laura hè?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeggeuh! Vanavond present dan kan ik de foto's sturenquote:
Ja begrijp ik, maar ik vind de modellen van ESP mooier.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Electrisch, wou graag een ESP maar alles is hier LTD en die zijn niet mooi. Thans, degene die ik kan vinden. En een echte ESP is al heel snel heel duur.![]()
Ik had een oogje op een gitaar van Ibanez bij musicstore.de maar die hebben hun hele site omgegooid zie ik net en nu hebben ze nog maar 4 Ibanez gitaren bij de 'heavy' afdeling.
20quote:
Nee vanavond nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeggeuh! Vanavond present dan kan ik de foto's sturen
1.2 GBquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee vanavond nietDoe maar PM of email
Ohquote:
We slingeren hem dan wel aan 's middags, ik moet wel werkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhMorgen kan ik wel de hele dag
Is primaquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We slingeren hem dan wel aan 's middags, ik moet wel werken
Het is net een dag bezigquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weekend is weer bijna voorbij
geluksvogel. Ik heb nog twee dagen en dan is mijn vakantie weer voorbijquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is net een dag bezig
Gelukkig morgen nog
En nog een weekje, dan vakantie
Zeg, ik heb vanaf januari geen vakantie meer gehadquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geluksvogel. Ik heb nog twee dagen en dan is mijn vakantie weer voorbij
ik heb sinds oktober geen vakantie gehadquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, ik heb vanaf januari geen vakantie meer gehad![]()
Maar werkse alvast
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb sinds oktober geen vakantie gehad
Ik heb ook geen vakantie genomen. En ook pas nieuwe baan, dus dan is het lastiger om gelijk vrij te nemen en zo. Ben wel van plan om in de herfstvakantie nog een paar dagen naar Disneyland Paris te gaan.quote:
CALIquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
En weer in het prachtige Nijmegen aangekomen![]()
Ja, das wel waarquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook geen vakantie genomen. En ook pas nieuwe baan, dus dan is het lastiger om gelijk vrij te nemen en zo. Ben wel van plan om in de herfstvakantie nog een paar dagen naar Disneyland Paris te gaan.
24ste is het F1 dus kan alleen zaterdagquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
CALI![]()
![]()
[..]
Ja, das wel waar
En Disneyland lijkt me ook wel tof
Oh ja, hoe zitten jullie met 23/24 augustus?
Cali zal wel niet lukken ga ik vanuit, maar jij toch wel Luctor
Kun je dat echt niet missen johquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24ste is het F1 dus kan alleen zaterdag
Zelfs toen ik op vakantie was, heb ik de wedstrijden op de camping gekeken.quote:
voor mij nietquote:Maar dan wordt het dus echt een 2-daagse meet
Dat is wat anders, op de camping heb je niks beter te doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfs toen ik op vakantie was, heb ik de wedstrijden op de camping gekeken.![]()
![]()
Neehee, maar sommige mensen kunnen juist alleen op zondag. En sommige op allebei, zoals ikquote:voor mij niet![]()
Maar jij hebt dan ook geen leven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wat anders, op de camping heb je niks beter te doen![]()
[..]
Neehee, maar sommige mensen kunnen juist alleen op zondag. En sommige op allebei, zoals ik![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar jij hebt dan ook geen leven.![]()
quote:
Maar wie komen er dan op zaterdag en wie op zondag?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wat anders, op de camping heb je niks beter te doen![]()
[..]
Neehee, maar sommige mensen kunnen juist alleen op zondag. En sommige op allebei, zoals ik![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
En ik heb het gevoel dat hier ook mensen meelezen, en niet posten![]()
Jij post hier toch wel schatquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:42 schreef Californium het volgende:
ben druk tas aan het uitpakken... chocolade eten, bijkletsen met huisgenoten en 20 motjes elimineren met de electrische vliegenmepper van me huisgenootje
Wat?! Jij ook alquote:
Anders zijn er zaterdag ook niet echt veel mensenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Cue en ik kunnen allebei de dagen
Bart & Yesse hebben misschien iets te doen zaterdag en twijfelen nog over zondag
Milou kan alleen zondag
Dean kan niks beloven (en ik vermoed anders alleen op zaterdag?)
PieterBas kan allebei de dagen volgens mij
En ik vergeet nu vast een heleboel mensen
Ach, vorige keer begonnen we met z'n 3en, was ook gezelligquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders zijn er zaterdag ook niet echt veel mensen
Heujquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |