quote:GRONINGEN - De 29-jarige man die zaterdag om het leven kwam bij een ruzie in een woning aan de Groningse H.L. Wicherstraat blijkt de partner van model Kim Feenstra. Dat meldt een betrouwbare bron zondag naar aanleiding van een bericht op de weblog van Feenstra op vriendensite Hyves.
Feenstra werd in 2007 winnares van het RTL-programma Hollands Next Top Model.
Op de website schrijft Feenstra onder de kop 'Is pijn liefde?' dat ze de man met wie ze "zou trouwen en kindjes zou krijgen" is verloren. "Ik ben helemaal kapot en dat zal de eerste tijd niet anders worden! Helemaal nooit meer", meldt ze.
Medeleven
Talloze vrienden en mede-Hyvers hebben op de site van het model inmiddels hun medeleven betuigd.
Hoe de man om het leven is gekomen en wat de toedracht van het incident is, is onduidelijk. Volgens de politie ligt de oorzaak van de ruzie vermoedelijk in de relationele sfeer. Bij de ruzie zou mogelijk gestoken zijn.
Gevochten
De politie kreeg rond half tien zaterdagochtend een melding van een buurtbewoner dat er gevochten werd in de woning. Toen agenten de bovenwoning binnen gingen, vonden ze in de woonkamer het levenloze lichaam van de man. Ook waren de 30-jarige bewoonster en een 4-jarig kind in de woning aanwezig.
Volgens getuigen was de dader er in een auto vandoor gegaan. Een zoektocht van de politie naar deze verdachte kon worden gestaakt toen hij zich in de loop van de dag zelf bij de politie meldde.
Opspraak
Feenstra kwam afgelopen tijd meermalen in opspraak. Zo werd ze vorig jaar door de rechter veroordeeld wegens diefstal van een pinpas. Eerder dit jaar zou ze in een discotheek in Groningen een vrouw hebben mishandeld.
quote:Hallo bloglezers.......
Ik ben vannacht iemand verloren doe me heel dierbaar is.....iemand met wie ik zou trouwen en kindjes zou krijgen! Zomaar oppeens van mij en zijn dierbaren weggenomen!
Ik ben helemaal kapot en dat zal de eerste tijd niet anders worden! Helemaal nooit meer!
Ik wil iedereen bedanken die me steunt en onwijs lieve berichtjes achter laat!
Ik waardeer het heel erg maar ik heb nu maar 1 persoon nodig en die is er niet meer!
Lieve JOSH, je was een vader uit duizenden en een goede maat van je beste vrienden.
Je was een lieve en ondeugende zoon en een beschermende broer!
Maar boven alles was je van MIJ en mijn SOULMATE........
EN NU ZIJN WIJ JE ALLEMAAL KWIJT!
JOSH IK MIS JE.............
EN BLIJF ALTIJD VAN JE HOUDEN.....
KUS VAN JE LOETJUH..........
GRONINGEN - De verdachte van de steekpartij aan de H.L. Wichersstraat heeft zich zaterdagmiddag gemeld bij de politie. Bij de steekpartij kwam een 29-jarige man om het leven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:05 schreef Roi het volgende:
Bewoonster? Dus die man zou zijn vrouw verlaten voor Veenstra?
Ze heeft zelfs een berichtje op zijn hyves achtergelaten...quote:[quote]Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef GasTurbine het volgende:
Je vriend wordt doodgestoken -> je zet het snel op hyves. (ze spreekt over vannacht)
wtf.
idd wat een vaag verhaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef GasTurbine het volgende:
Je vriend wordt doodgestoken -> je zet het snel op hyves. (ze spreekt over vannacht)
wtf.
Ik hyve niet. Kun je het copy pasten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef _Boo_ het volgende:
Ze heeft zelfs een berichtje op zijn hyves achtergelaten...
http://paaitje.hyves.nl/
dat lijkt wel de tekst van een 15-jarige puber die haar hamster dood heeft gevondenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hyve niet. Kun je het copy pasten?
quote:Kim Feenstra (17664)
vandaag, 12:12
JOSH IK MIS JE ZO
JE WAS MIJN VENT EN DAT BLIJF JE VOOR ALTIJD!
VEEL ZOENTJES OVERAL VAN JE MEISSIE
Gelukkig, ben niet de enige.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat admiraal_anaal zegt ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
En gewoon fucking niemand die mij haar vroegere filmcarriere kan pm'en?
Ze hebben een keer gezoend en nu is ze aandachtshoer aan het spelen als de rouwende vriendin?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:47 schreef _Boo_ het volgende:
Zij is vast nog niet zo lang zijn vriendin. Iedereen schrijft op zijn hyves, veel sterke aan vrienden en familie. Geen Kim.
Precies mijn eerste gedachte...quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef GasTurbine het volgende:
wtf.
Ja, dat was natuurlijk het allerbelangrijkste. En dat ze zo fijn meeleeft met zijn ouders en zo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Precies mijn eerste gedachte...
En dan in hoofdletters "hij was van mij".
Ik denk het nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben een keer gezoend en nu is ze aandachtshoer aan het spelen als de rouwende vriendin?
Of ben ik nu te bot.
Zoiets zal het wel zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben een keer gezoend en nu is ze aandachtshoer aan het spelen als de rouwende vriendin?
Of ben ik nu te bot.
Bot is beautiful.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Of ben ik nu te bot.
Als ik mijn partner op zo'n afschuwelijke manier zou verliezen dan vermoed ik dat je daar de komende weken niets van terug zal lezen op het internet, laat staan er vanuit ga dat hij wel een hyvesverbinding in het hiernamaals heeft zodat hij kan lezen dat ik hem overal nog even wil kussen. Maar goed, dan spreek ik dus alleen voor mezelf.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:56 schreef Stali het volgende:
Zoiets zal het wel zijn.
Je zal je partner maar verliezen, dan hou je je toch niet met die onzin bezig.
Dit meen je niet?.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:59 schreef Stali het volgende:
Hoewel, nu ik het me zo voorstel... ik zou dan wel een mailtje naar Yvonne sturen maar eik alleen om dat mijn partner op Fok! zit. Maar denk niet dat ik daar de eerste nacht al aan toekom toch..
Ik spreek wel uit ervaring (al jaren geleden) en dan is inderdaad het laatste wat je doet blogjes schrijven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef TovenaarVanOZ het volgende:
Het is misschien moeilijk om mij hier in te verplaatsen, maar het allerlaatste wat ik zou doen is op de hyves van mijn vriend schrijven. Wat je samen hebt, is intiem en dat hoeft toch niet iedereen te lezen? Je WILT toch niet dat iedereen dit leest???
Ik zou juist eerder zijn account blokkeren. En ik zou teveel in shocktoestand zijn om de computer aan te slingeren.
Volgens mij niet, die was een keer in een aflevering en die zag er anders uit en heette volgens mij Reza (vraag me niet waarom ik dat onthouden hebquote:
Dat ik het Yvonne even laat weten? Op een gegeven moment zou ik dat wel doen ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit meen je niet?.
Mag ik weten waarom je die behoefte uberhaupt zou hebben?.
Inderdaad best vaag allemaal, want ze zegt 'Vanacht' maar de eerste colondeance op z'n hyves was gisteren, 15:18quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef GasTurbine het volgende:
wtf.
oo ja idd! Bedankt.quote:Volgens mij niet, die was een keer in een aflevering en die zag er anders uit en heette volgens mij Reza (vraag me niet waarom ik dat onthouden heb )
Ik zou dat denk ik ook wel doen hoor. Of het iig even hier neerzetten, omdat mijn vriend ook een fok!ker is en ij elkaar hiervan kennen. Maar da zou dan zeker niet het 1e zijn wat ik zou doen neequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit meen je niet?.
Mag ik weten waarom je die behoefte uberhaupt zou hebben?.
Klassiek geval van "je kan het kind wel uit het kamp halen, maar het kamp niet uit het kind". Eens tuig, altijd tuig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
Maar goed, hoe leuk ik haar ook vind ( als model ), ik had gehoopt dat ze door haar succes zich los zou maken van haar dubieuze kringen en achtergrond.
Ehm... waarop wachten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:10 schreef Matje-1989 het volgende:
Iedereen is alweer druk begonnen met oordelen, goed bezig allemaal.
Het is nog niet eens duidelijk allemaal, maar iedereen heeft alweer zijn
of haar mening klaar.
Wacht even af anders.
Hoezo, dat doet zij toch ook niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:10 schreef Matje-1989 het volgende:
Iedereen is alweer druk begonnen met oordelen, goed bezig allemaal.
Het is nog niet eens duidelijk allemaal, maar iedereen heeft alweer zijn
of haar mening klaar.
Wacht even af anders.
Volgens mij zit ze in 't buitenland, getuige de blogs die ze daarvoor had gepost. Kuala Lumpur of zo? Dus het zal wel nacht zijn geweest in haar tijdzone.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Inderdaad best vaag allemaal, want ze zegt 'Vanacht' maar de eerste colondeance op z'n hyves was gisteren, 15:18
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
er zijn er meer zoals ikquote:
Gezellig, een BBQ tentje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:23 schreef staffan het volgende:
http://www.meternieuws.nl/item.php?id=5042
quote:
Wat een lelijkheid!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef Adelante het volgende:
En net nu het zo goed ging met d'r nieuwe tassenlijn
Zoiets zal het wel zijn idd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ben ik nu te bot.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:17 schreef Gunner het volgende:
Wanneer is de stille tocht?
quote:gisteren, 21:46
voor alle echt vrienden van joshua en iedereen die echt van hem hield morgen houden we een stille tocht we vertrekken om 19:00uur vanaf cafe boone aan de meeuwerderweg en lopen dan naar de plek waar dit vreselijke drama zich heeft afgespeeld om daar bloemen neer te leggen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:17 schreef Gunner het volgende:
Wanneer is de stille tocht?
quote:voor alle echt vrienden van joshua en iedereen die echt van hem hield morgen houden we een stille tocht we vertrekken om 19:00uur vanaf cafe boone aan de meeuwerderweg en lopen dan naar de plek waar dit vreselijke drama zich heeft afgespeeld om daar bloemen neer te leggen.
een aantal anderen posten wel over zijn vriendin.. dus hij zal haar vast wel eens een keer gedaan hebben... maar al hadden ze trouwplannen....waarom in godsnaam dan dit zo openbaar makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Heel veel sterkte en kracht aan Tante Mary, Jeffrey en verdere familie en vrienden met dit grote verlies.
Post van een familielid die ook niets over Kim zegt
Volgens mij weet ze niet eens wie die hele tante Mary en Jeffrey zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
een aantal anderen posten wel over zijn vriendin.. dus hij zal haar vast wel eens een keer gedaan hebben... maar al hadden ze trouwplannen....waarom in godsnaam dan dit zo openbaar maken
Nu ja, als een familielid mensen apart opnoemt mag je er toch vanuit gaan dat de vriendin ook apart genoemd wordt, neem ik aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
een aantal anderen posten wel over zijn vriendin.. dus hij zal haar vast wel eens een keer gedaan hebben... maar al hadden ze trouwplannen....waarom in godsnaam dan dit zo openbaar maken
Volgens mij is ze al genoeg geboord in haar jonge leven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:20 schreef static het volgende:
Kom op zeg, ze is letterlijk nog een kind. Lekker makkelijk om dat zo de grond in te boren.
Hyves, MySpace FaceBook al die koters pleuren hun hele hebben en houwen er op as life happens. Die leven alleen maar online, lijkt soms, is de leeftijdquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef GasTurbine het volgende:
wtf.
Lijkt mij ook. Die hyves van die familieleden die op die sneeuwpiste waren omgekomen werd ook na een paar uur geblokkeerd, nadat ie al vol was gespammed met condoleances. Alsof die moeder daarop zat te wachten ofzo... net man en 3 kinderen verloren maar 'oh Henk uit Eindhoven leeft met me mee, gelukkig maar!'quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:05 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik spreek wel uit ervaring (al jaren geleden) en dan is inderdaad het laatste wat je doet blogjes schrijven.
Je bent compleet verdoofd en niet meer met het heden bezig.
Alsof de grond onder je voeten vandaan is gehaald. Ik vind het echt bizar.
Vooral ook dat ze zo nodig moet bevestigen dat ie van haar is......
Aub, wanneer je em niet kent, oordeel dan niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
Ah gelukkig. Ik ben niet de enige die het echt freakin'bizar vind dat je gaat zitten hyven als de liefde van je leven dood is.
En dan ook aankondigen dat je de eerste tijd wel kapot bent. Ik wist niet dat er zoiets bestond als een rouwschema.
Maar goed, hoe leuk ik haar ook vind ( als model ), ik had gehoopt dat ze door haar succes zich los zou maken van haar dubieuze kringen en achtergrond.
Getuige het bericht zal haar grote liefde niet bepaald een frisse jongen zijn geweest en is ze helemaal niet van plan een dame te worden.
Dom kind is het ook.
em? je vergeet een letter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:17 schreef Noax het volgende:
[..]
Aub, wanneer je em niet kent, oordeel dan niet.
Klopt, als je bijvoorbeeld kijkt naar Amsterdam en omstreken zijn er genoeg normale burgers in aanraking gekomen met (wapen) geweld.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:56 schreef SHE het volgende:
[..]
em? je vergeet een letter.
Omkomen bij een vechtpartij komt inderdaad in de beste kringen voor.
Eenzijdig geweld kun je niet aanmerken als een vechtpartij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt, als je bijvoorbeeld kijkt naar Amsterdam en omstreken zijn er genoeg normale burgers in aanraking gekomen met (wapen) geweld.
Geweld is 9 van de 10 keer niet eenzijdig, tenzij het slachtoffer in kwestie in shock raakt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Eenzijdig geweld kun je niet aanmerken als een vechtpartij.
En vechtpartij is iets waar ten minste 2 mensen aan meewerken. Aangevallen worden is een heel ander verhaal.
Als dat de beste kerel is overkomen dan mag de media zich wel wat minder suggestief uitdrukken.
Heeft ie geprobeert een ruzie te sussen? ( staat niet in bericht nl, stond vechtpartij )quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Hij was toch mediator in die relationele ruzie?
Ik heb heel weinig van dit verhaal meegekregen, maar het klopt inderdaad wat CC zegt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Heeft ie geprobeert een ruzie te sussen? ( staat niet in bericht nl, stond vechtpartij )
Als dat zo is, dan hebben we het hier over zinloos geweld natuurlijk; dat is niets anders dan een Meindert.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef SHE het volgende:
Heeft ie geprobeert een ruzie te sussen? ( staat niet in bericht nl, stond vechtpartij )
Als dat zo is, dan hebben we het hier over zinloos geweld natuurlijk; dat is niets anders dan een Meindert.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef CartWOman het volgende:
GRONINGEN - De verdachte van de steekpartij aan de H.L. Wichersstraat heeft zich zaterdagmiddag gemeld bij de politie. Bij de steekpartij kwam een 29-jarige man om het leven.
De 31-jarige verdachte is de ex-vriend van de vrouw die werd aangetroffen in de woning. Hij meldde zich zaterdag na de middag telefonisch bij de politie.
Het 29-jarige slachtoffer was een goede vriend van de vrouw die zaterdag werd aangetroffen in de woning aan de H.L. Wichersstraat. De vrouw en de verdachte zouden al geruime tijd relationele problemen hebben. Het slachtoffer vervulde hierin een bemiddelende rol.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=74992
EDIT: spuit 11. Skjoez mie.quote:Het 29-jarige slachtoffer was een goede vriend van de vrouw die zaterdag werd aangetroffen in de woning aan de H.L. Wichersstraat. De vrouw en de verdachte zouden al geruime tijd relationele problemen hebben. Het slachtoffer vervulde hierin een bemiddelende rol.
De bemiddelende rol ging waarschijnlijk iets verder dan alleen pratenquote:
Ik ben er ook bang voor jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De bemiddelende rol ging waarschijnlijk iets verder dan alleen praten
Waarschijnlijk daarom dat Kim die jongen zo probeert te claimen op haar hyves.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kim... Ik dacht dat haar partner een Nivea strandbal was
Het blijft belachelijk dat zij zich naar haar Hyves haast om het te melden, terwijl die vent zijn laatste adem amper heeft uitgeblazen. En dan zo claimerig. Niet even de familie meldend enzo. Iedereen gaat anders om met zijn/haar verdriet, maar van haar manier van schrijven krijg ik echt de bibbers.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
Dat werpt een heel ander licht op de zaak. En mijn excuses voor mijn voorbarige conclusie.
Dit is natuurlijk gewoon zinloos geweld. Niet dat dat het erger maakt, want elk overlijden is tragisch. Maar het geeft het gebeuren wel een heel andere lading natuurlijk.
Wat zij zegtquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het blijft belachelijk dat zij zich naar haar Hyves haast om het te melden, terwijl die vent zijn laatste adem amper heeft uitgeblazen. En dan zo claimerig. Niet even de familie meldend enzo. Iedereen gaat anders om met zijn/haar verdriet, maar van haar manier van schrijven krijg ik echt de bibbers.
Sorry even lachenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Kim... Ik dacht dat haar partner een Nivea strandbal was, in het kader van soort zoekt soort enzo.
quote:Rouwende Kim Feenstra terug in Nederland
Uitgegeven: 11 augustus 2008 12:27
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2008 13:03
AMSTERDAM - Kim Feenstra is halsoverkop van Bali naar Nederland teruggevlogen om de begrafenis van haar overleden vriend Joshua voor te bereiden.
Het 22-jarige fotomodel was in Indonesië voor opnamen van het Veronica-programma Waar is De Mol?, zo bevestigt Veronica maandag.
Zaterdag kwam de 29-jarige vriend van Kim om het leven bij een steekpartij in een woning in Groningen. De verdachte, een 31-jarige Groninger, meldde zich later op de dag bij de politie en zit vast. In de woning waren ook de 30-jarige bewoonster en een kind van 4 aanwezig. Volgens de politie lag de aanleiding voor de ruzie in de relationele sfeer.
Verlies
"De opnamen waren nog in volle gang", vertelt een woordvoerder van de zender. "We moeten nu gaan kijken of we genoeg beeldmateriaal hebben om er een aflevering van te maken, maar dat is nu niet van belang. Het allerbelangrijkste is nu dat Kim alle tijd neemt om haar verlies te verwerken." Voor Waar is de Mol? reist presentator Johnny de Mol met een bekende Nederlander af naar locaties in het buitenland.
Steun
Joshua's broer vertelt in het Dagblad van het Noorden dat hij en zijn vader maandagmiddag een ontmoeting hebben met Feenstra. "We zoeken muziek uit voor de begrafenis en zoeken elkaars steun", vertelt hij. Het fotomodel heeft voor de komende tijd enkele opdrachten afgezegd. "Daar heeft iedereen natuurlijk begrip voor", laat een woordvoerder van Max Models weten.
Mishandeling
Volgens de krant was Joshua in de woning van zijn ex-vriendin om met de latere verdachte te praten, omdat die de bewoonster zou mishandelen. Het gesprek escaleerde.
De ex-vriendin sloot zich met haar zoontje op in het toilet. Toen ze hier uit kwam, lag Joshua dood in de kamer, zo verklaart de broer van het slachtoffer in de krant.
Stille tocht
Op de Hyves-pagina van de Hollands Next Top Model-winnares, waarop ze zondag de dood van 'soulmate' Joshua bekendmaakte, stromen steunbetuigingen binnen. Kim plaatste zondagavond een YouTube-clip van het nummer 'Kiss of life' van Sade. "Ons nummer", noemt Kim het lied. "R.I.P Joshua, mijn lover 4 ever."
Maandagavond wordt waarschijnlijk een stille tocht georganiseerd voor Joshua. Om 19.00 uur verzamelen vrienden en familieleden zich bij het Groningse café Boone. Daarna loopt het gezelschap naar het huis waar Joshua werd gedood, om bloemen te leggen
Enzoquote:Rezpeckt - Je boo 4 evvah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |