Ze hebben een keer gezoend en nu is ze aandachtshoer aan het spelen als de rouwende vriendin?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:47 schreef _Boo_ het volgende:
Zij is vast nog niet zo lang zijn vriendin. Iedereen schrijft op zijn hyves, veel sterke aan vrienden en familie. Geen Kim.
Precies mijn eerste gedachte...quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef GasTurbine het volgende:
Je vriend wordt doodgestoken -> je zet het snel op hyves. (ze spreekt over vannacht)
wtf.
Ja, dat was natuurlijk het allerbelangrijkste. En dat ze zo fijn meeleeft met zijn ouders en zo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Precies mijn eerste gedachte...
En dan in hoofdletters "hij was van mij".
Ik denk het nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben een keer gezoend en nu is ze aandachtshoer aan het spelen als de rouwende vriendin?
Of ben ik nu te bot.
Zoiets zal het wel zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben een keer gezoend en nu is ze aandachtshoer aan het spelen als de rouwende vriendin?
Of ben ik nu te bot.
Bot is beautiful.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Of ben ik nu te bot.
Als ik mijn partner op zo'n afschuwelijke manier zou verliezen dan vermoed ik dat je daar de komende weken niets van terug zal lezen op het internet, laat staan er vanuit ga dat hij wel een hyvesverbinding in het hiernamaals heeft zodat hij kan lezen dat ik hem overal nog even wil kussen. Maar goed, dan spreek ik dus alleen voor mezelf.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:56 schreef Stali het volgende:
Zoiets zal het wel zijn.
Je zal je partner maar verliezen, dan hou je je toch niet met die onzin bezig.
Dit meen je niet?.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:59 schreef Stali het volgende:
Hoewel, nu ik het me zo voorstel... ik zou dan wel een mailtje naar Yvonne sturen maar eik alleen om dat mijn partner op Fok! zit. Maar denk niet dat ik daar de eerste nacht al aan toekom toch..
Ik spreek wel uit ervaring (al jaren geleden) en dan is inderdaad het laatste wat je doet blogjes schrijven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef TovenaarVanOZ het volgende:
Het is misschien moeilijk om mij hier in te verplaatsen, maar het allerlaatste wat ik zou doen is op de hyves van mijn vriend schrijven. Wat je samen hebt, is intiem en dat hoeft toch niet iedereen te lezen? Je WILT toch niet dat iedereen dit leest???
Ik zou juist eerder zijn account blokkeren. En ik zou teveel in shocktoestand zijn om de computer aan te slingeren.
Volgens mij niet, die was een keer in een aflevering en die zag er anders uit en heette volgens mij Reza (vraag me niet waarom ik dat onthouden hebquote:
Dat ik het Yvonne even laat weten? Op een gegeven moment zou ik dat wel doen ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit meen je niet?.
Mag ik weten waarom je die behoefte uberhaupt zou hebben?.
Inderdaad best vaag allemaal, want ze zegt 'Vanacht' maar de eerste colondeance op z'n hyves was gisteren, 15:18quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef GasTurbine het volgende:
Je vriend wordt doodgestoken -> je zet het snel op hyves. (ze spreekt over vannacht)
wtf.
oo ja idd! Bedankt.quote:Volgens mij niet, die was een keer in een aflevering en die zag er anders uit en heette volgens mij Reza (vraag me niet waarom ik dat onthouden heb )
Ik zou dat denk ik ook wel doen hoor. Of het iig even hier neerzetten, omdat mijn vriend ook een fok!ker is en ij elkaar hiervan kennen. Maar da zou dan zeker niet het 1e zijn wat ik zou doen neequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit meen je niet?.
Mag ik weten waarom je die behoefte uberhaupt zou hebben?.
Klassiek geval van "je kan het kind wel uit het kamp halen, maar het kamp niet uit het kind". Eens tuig, altijd tuig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
Maar goed, hoe leuk ik haar ook vind ( als model ), ik had gehoopt dat ze door haar succes zich los zou maken van haar dubieuze kringen en achtergrond.
Ehm... waarop wachten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:10 schreef Matje-1989 het volgende:
Iedereen is alweer druk begonnen met oordelen, goed bezig allemaal.
Het is nog niet eens duidelijk allemaal, maar iedereen heeft alweer zijn
of haar mening klaar.
Wacht even af anders.
Hoezo, dat doet zij toch ook niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:10 schreef Matje-1989 het volgende:
Iedereen is alweer druk begonnen met oordelen, goed bezig allemaal.
Het is nog niet eens duidelijk allemaal, maar iedereen heeft alweer zijn
of haar mening klaar.
Wacht even af anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |