Volgens mij zit ze in 't buitenland, getuige de blogs die ze daarvoor had gepost. Kuala Lumpur of zo? Dus het zal wel nacht zijn geweest in haar tijdzone.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Inderdaad best vaag allemaal, want ze zegt 'Vanacht' maar de eerste colondeance op z'n hyves was gisteren, 15:18
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hyve niet. Kun je het copy pasten?
er zijn er meer zoals ikquote:
Gezellig, een BBQ tentje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:23 schreef staffan het volgende:
http://www.meternieuws.nl/item.php?id=5042
quote:
Wat een lelijkheid!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef Adelante het volgende:
En net nu het zo goed ging met d'r nieuwe tassenlijn
Zoiets zal het wel zijn idd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben een keer gezoend en nu is ze aandachtshoer aan het spelen als de rouwende vriendin?
Of ben ik nu te bot.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:17 schreef Gunner het volgende:
Wanneer is de stille tocht?
quote:gisteren, 21:46
voor alle echt vrienden van joshua en iedereen die echt van hem hield morgen houden we een stille tocht we vertrekken om 19:00uur vanaf cafe boone aan de meeuwerderweg en lopen dan naar de plek waar dit vreselijke drama zich heeft afgespeeld om daar bloemen neer te leggen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:17 schreef Gunner het volgende:
Wanneer is de stille tocht?
quote:voor alle echt vrienden van joshua en iedereen die echt van hem hield morgen houden we een stille tocht we vertrekken om 19:00uur vanaf cafe boone aan de meeuwerderweg en lopen dan naar de plek waar dit vreselijke drama zich heeft afgespeeld om daar bloemen neer te leggen.
een aantal anderen posten wel over zijn vriendin.. dus hij zal haar vast wel eens een keer gedaan hebben... maar al hadden ze trouwplannen....waarom in godsnaam dan dit zo openbaar makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Heel veel sterkte en kracht aan Tante Mary, Jeffrey en verdere familie en vrienden met dit grote verlies.
Post van een familielid die ook niets over Kim zegt
Volgens mij weet ze niet eens wie die hele tante Mary en Jeffrey zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
een aantal anderen posten wel over zijn vriendin.. dus hij zal haar vast wel eens een keer gedaan hebben... maar al hadden ze trouwplannen....waarom in godsnaam dan dit zo openbaar maken
Nu ja, als een familielid mensen apart opnoemt mag je er toch vanuit gaan dat de vriendin ook apart genoemd wordt, neem ik aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
een aantal anderen posten wel over zijn vriendin.. dus hij zal haar vast wel eens een keer gedaan hebben... maar al hadden ze trouwplannen....waarom in godsnaam dan dit zo openbaar maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |