abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60705088

Het vorige deel: Slank de nazomer in # 200 - jubileum *O*

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Nog even spammen met de diertjes:
[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Al bijna 1200 euro!

[ Bericht 3% gewijzigd door conleche op 10-08-2008 14:34:46 ]
pi_60705103
OMG dat zong mijn moeder vroeger altijd en ik haatte het.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:29:57 #3
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60705108
Hee Co, je hebt me weer ingehaald qua kilo's .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:31:31 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60705155
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Lol. Ik zong het vroeger altijd tijdens het schommelen en mijn oma haatte het ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_60705162
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Same here kon het niet uitstaan dat het lied nergens over gaat
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60705178
Ik val even binnen met een reactie op Isegrim die ik net al probeerde te posten toen ik "geen rechten meera had" en me ineens afvroeg of ik geband was ofzo .
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:06 schreef Isegrim het volgende:
Is het eigenlijk wel de tijd voor buttenut squash? Ik lees op Wikipedia dat het eigenlijk een wintergroente is. Toch heb ik ze laatst nog zien liggen bij de Turk volgens mij. Nou ja, als ze het niet hebben, verzin ik wel iets anders.
In 't Nederlands is 't een "flespompoen". En de normale tijd voor pompoenen is de herfst (denk maar aan Pumpkin Pie die ze in Amerika eten met Thanksgiving en Halloween).

Ze zijn er nu wel, vaak bij de Turkse winkeltjes, maar ik vind ze niet geweldig van kwaliteit, vaak nogal snel snotterig en weinig smaak.

Ik maak er meestal pompoensoep van of ze lekker roosteren in de oven met veel cayennepeper erbij.
pi_60705200
Blijkbaar zijn er veel mensen die dat liedje haten.
pi_60705206
Verder kom ik even melden dat het niet goed gaat hier. Ik ga morgen naar de dokter i.v.m. enorm veel spanning, veel huilen, me niet kunnen concentreren, benauwd, moe, hoofdpijn, drukkend gevoel op de borst – kortom, stress. Beetje bij beetje probeer ik toch maar m’n scriptie af te maken, maar het kost me enorm veel moeite en ik ben me ernstig aan het afvragen waarom ik dit doe. Maar tegelijktertijd heb ik het gevoel dat als die scriptie maar af is, dat die stress dan ook weer over is. En over een week begint m’n nieuwe baan alweer.. en daar moet ik ook nog heel veel voor voorbereiden. Ik trek het niet zo goed en heb het gevoel dat ik verzuip, dus een beetje hulp van buiten is misschien niet weg.
pi_60705230
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik val even binnen met een reactie op Isegrim die ik net al probeerde te posten toen ik "geen rechten meera had" en me ineens afvroeg of ik geband was ofzo .
[..]

In 't Nederlands is 't een "flespompoen". En de normale tijd voor pompoenen is de herfst (denk maar aan Pumpkin Pie die ze in Amerika eten met Thanksgiving en Halloween).

Ze zijn er nu wel, vaak bij de Turkse winkeltjes, maar ik vind ze niet geweldig van kwaliteit, vaak nogal snel snotterig en weinig smaak.

Ik maak er meestal pompoensoep van of ze lekker roosteren in de oven met veel cayennepeper erbij.
Hm, misschien dat ik iets anders maak dan. Maar die kipfilet houd ik er sowieso in, met tijm en citroen.
pi_60705232
Mijn moeder zong dat altijd
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:34:14 #11
331 Merel
Be here now.
pi_60705247
Alwéér een topic verder!

Ik ben vanochtend ook (ein-de-lijk) een met het meetlint aan de slag gegaan...

In welk topic stonden die andere foto's-met-centimeters ookalweer? Kon ze niet terugvinden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60705275
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder kom ik even melden dat het niet goed gaat hier. Ik ga morgen naar de dokter i.v.m. enorm veel spanning, veel huilen, me niet kunnen concentreren, benauwd, moe, hoofdpijn, drukkend gevoel op de borst – kortom, stress. Beetje bij beetje probeer ik toch maar m’n scriptie af te maken, maar het kost me enorm veel moeite en ik ben me ernstig aan het afvragen waarom ik dit doe. Maar tegelijktertijd heb ik het gevoel dat als die scriptie maar af is, dat die stress dan ook weer over is. En over een week begint m’n nieuwe baan alweer.. en daar moet ik ook nog heel veel voor voorbereiden. Ik trek het niet zo goed en heb het gevoel dat ik verzuip, dus een beetje hulp van buiten is misschien niet weg.
Moet die scriptie vóór een bepaalde datum af?
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:35:24 #13
331 Merel
Be here now.
pi_60705307
quote:
Verder kom ik even melden dat het niet goed gaat hier. Ik ga morgen naar de dokter i.v.m. enorm veel spanning, veel huilen, me niet kunnen concentreren, benauwd, moe, hoofdpijn, drukkend gevoel op de borst – kortom, stress.
Oe dat klinkt niet goed Sterkte!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60705318
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Moet die scriptie vóór een bepaakde datum af?
Deadline is officieel 28 augustus, maar ik begin dus volgende week met lesgeven, bijna fulltime, dus ik wil het voor volgende week afhebben, want ik zie echt niet in hoe ik die twee dingen moet combineren.
pi_60705334
Och meisje toch. Goed dat je wat steun zoekt. Ga de stress te lijf en laat je niet gek maken!
Laat je ook weten wat de dokter zegt morgen?
pi_60705340
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Deadline is officieel 28 augustus, maar ik begin dus volgende week met lesgeven, bijna fulltime, dus ik wil het voor volgende week afhebben, want ik zie echt niet in hoe ik die twee dingen moet combineren.
Kun je het niet even laten liggen en het bij de eerste daaropvolgende gelegenheid inleveren?
pi_60705350
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Merel het volgende:
Alwéér een topic verder!

]

In welk topic stonden die andere foto's-met-centimeters ookalweer? Kon ze niet terugvinden
dit is iig mijne:

pi_60705367
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef k_i_m het volgende:
Hee Co, je hebt me weer ingehaald qua kilo's .
Eet jij maar lekker pizza vanavond; dan blijft dat zo
pi_60705373
Lange slingeraaparmen PF
pi_60705374
quote:
Meisje toch! Zorg eerst dat het goedkomt met je, anders lukt die scriptie sowieso niet lijkt mij.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:38:48 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60705397
Ik val niet af op het moment, wegens ongesteldheid die grenst aan een baarmoederverwijdering .

Maar volgende week!! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60705404
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:38 schreef -marz- het volgende:
Lange slingeraaparmen PF
wat

ik heb nog 50 cm been dat niet op de foto staat

Merel je hebt gewoon dikkere tieten en een dunnere buik. Waarom afvallen ?
pi_60705412
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Merel het volgende:
Alwéér een topic verder!

[ afbeelding ]

Ik heb er ook eentje gemaakt van de week. Niet de meest duidelijke foto, maar daar ging het ook niet om.

BMI is hier trouwens 24.
pi_60705415
Jemig wat gaan deze topics toch hard...
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60705431
vooral die cijfers zijn duidelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: