Lol. Ik zong het vroeger altijd tijdens het schommelen en mijn oma haatte het ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
OMG dat zong mijn moeder vroeger altijd en ik haatte het.
Same herequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef Isegrim het volgende:
OMG dat zong mijn moeder vroeger altijd en ik haatte het.
In 't Nederlands is 't een "flespompoen". En de normale tijd voor pompoenen is de herfst (denk maar aan Pumpkin Pie die ze in Amerika eten met Thanksgiving en Halloween).quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:06 schreef Isegrim het volgende:
Is het eigenlijk wel de tijd voor buttenut squash? Ik lees op Wikipedia dat het eigenlijk een wintergroente is. Toch heb ik ze laatst nog zien liggen bij de Turk volgens mij. Nou ja, als ze het niet hebben, verzin ik wel iets anders.
Hm, misschien dat ik iets anders maak dan. Maar die kipfilet houd ik er sowieso in, met tijm en citroen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik val even binnen met een reactie op Isegrimdie ik net al probeerde te posten toen ik "geen rechten meera had" en me ineens afvroeg of ik geband was ofzo
.
[..]
In 't Nederlands is 't een "flespompoen". En de normale tijd voor pompoenen is de herfst (denk maar aan Pumpkin Pie die ze in Amerika eten met Thanksgiving en Halloween).
Ze zijn er nu wel, vaak bij de Turkse winkeltjes, maar ik vind ze niet geweldig van kwaliteit, vaak nogal snel snotterig en weinig smaak.
Ik maak er meestal pompoensoep vanof ze lekker roosteren in de oven met veel cayennepeper erbij.
Moet die scriptie vóór een bepaalde datum af?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder kom ik even melden dat het niet goed gaat hier. Ik ga morgen naar de dokter i.v.m. enorm veel spanning, veel huilen, me niet kunnen concentreren, benauwd, moe, hoofdpijn, drukkend gevoel op de borst – kortom, stress. Beetje bij beetje probeer ik toch maar m’n scriptie af te maken, maar het kost me enorm veel moeite en ik ben me ernstig aan het afvragen waarom ik dit doe. Maar tegelijktertijd heb ik het gevoel dat als die scriptie maar af is, dat die stress dan ook weer over is. En over een week begint m’n nieuwe baan alweer.. en daar moet ik ook nog heel veel voor voorbereiden. Ik trek het niet zo goed en heb het gevoel dat ik verzuip, dus een beetje hulp van buiten is misschien niet weg.
Oe dat klinkt niet goedquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder kom ik even melden dat het niet goed gaat hier. Ik ga morgen naar de dokter i.v.m. enorm veel spanning, veel huilen, me niet kunnen concentreren, benauwd, moe, hoofdpijn, drukkend gevoel op de borst – kortom, stress.
Deadline is officieel 28 augustus, maar ik begin dus volgende week met lesgeven, bijna fulltime, dus ik wil het voor volgende week afhebben, want ik zie echt niet in hoe ik die twee dingen moet combineren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moet die scriptie vóór een bepaakde datum af?
Kun je het niet even laten liggen en het bij de eerste daaropvolgende gelegenheid inleveren?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Deadline is officieel 28 augustus, maar ik begin dus volgende week met lesgeven, bijna fulltime, dus ik wil het voor volgende week afhebben, want ik zie echt niet in hoe ik die twee dingen moet combineren.
dit is iig mijne:quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Merel het volgende:
Alwéér een topic verder!
Ik ben vanochtend ook (ein-de-lijk) een met het meetlint aan de slag gegaan...]
In welk topic stonden die andere foto's-met-centimeters ookalweer? Kon ze niet terugvinden
Eet jij maar lekker pizza vanavond; dan blijft dat zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef k_i_m het volgende:
Hee Co, je hebt me weer ingehaald qua kilo's.
Meisje toch! Zorg eerst dat het goedkomt met je, anders lukt die scriptie sowieso niet lijkt mij.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder kom ik even melden dat het niet goed gaat hier. Ik ga morgen naar de dokter i.v.m. enorm veel spanning, veel huilen, me niet kunnen concentreren, benauwd, moe, hoofdpijn, drukkend gevoel op de borst – kortom, stress. Beetje bij beetje probeer ik toch maar m’n scriptie af te maken, maar het kost me enorm veel moeite en ik ben me ernstig aan het afvragen waarom ik dit doe. Maar tegelijktertijd heb ik het gevoel dat als die scriptie maar af is, dat die stress dan ook weer over is. En over een week begint m’n nieuwe baan alweer.. en daar moet ik ook nog heel veel voor voorbereiden. Ik trek het niet zo goed en heb het gevoel dat ik verzuip, dus een beetje hulp van buiten is misschien niet weg.
watquote:
Ik heb er ook eentje gemaakt van de week.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Merel het volgende:
Alwéér een topic verder!
Ik ben vanochtend ook (ein-de-lijk) een met het meetlint aan de slag gegaan...
[ afbeelding ]
In welk topic stonden die andere foto's-met-centimeters ookalweer? Kon ze niet terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |