abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60706958
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:49 schreef leonieke het volgende:
Doe dan geen test en wacht nog 8 maand hé, dan zie je het wel...
Wat een lullige opmerking. Ik heb je echt proberen uit te leggen hoe of wat...dat is dus duidelijk niet begrepen. tssk
pi_60707257
@leonieke: Ik schrijf toch heel duidelijk dat ik morgen een test ga doen mét mijn man erbij (dus daarom sowieso morgen dan ben ik niet alleen) en dat al dat andere wat ik denk gewoon in mijn hoofd afspeelt omdat je hiervan verschrikkelijk verward raakt..tussen wal en schip zit..niet dat ik dom ga zitten afwachten, dat leek me duidelijk. Dit topic heb ik vooral geopend voor de eventuele beslissing mórgen. Dat ik een plek heb waar ik even mijn gedachten kan luchten en er misschien een paar mensen zijn die mij begrijpen en kunnen stéunen hierin.

Ik ben dit niet begonnen om het idee te krijgen dat ik dom ben ofzo. Dit is pure menselijke emotie en in emotie bestaat geen domheid lijkt mij, daar is het te puur voor. Ik wil uit deze emotie gewoon géén domme beslissingen maken. Wat gebeurd is is gebeurd, wat komt daar hangt misschien wel een leven van af.
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:38:37 #53
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60707324
Ik wens je veel sterkte maar lees in jouw posten dat je dit kindje niet wil. Krijg het dan ook niet en wat de mensen hier op Fok daar van vinden, soit. Nu nog met je man over hebben, maar ook daarin: je hebt je keus al gemaakt. Hij 'wil wel veertien kinderen', maar het is niet zo dat hij je zit te pushen er nog een te maken. Succes. Je mag me PMen als je wil.
Prrrrr
pi_60707427
@mspoez: wat is PMen? Dit is mijn eerste keer op FOK..emailen ofzo?
Lief van je..
pi_60707494
Als dit de eerste keer is op Fok, waarom lukt het je dan wel om in deze verwarde toestand een plaatje up te loaden?

Sorry hoor, twijfel een beetje aan je verhaal.
Mocht ik het mis hebben, heel veel sterkte met je keuze..
pi_60707628
@TovenaarvanOz: Omdat dat niet echt moeilijk is voor een internetfreak als ik. Ik beheer zelf zelfs een forum maar dan van een winkel. Ben gewoon nooit op Fok geweest maar weet dat dat een groot forum is. Ik zat ook al te denken dat mensen mijn verhaal misschien niet eens geloven. En was mijn verhaal maar niet waar.
Ik heb ook zelf een weblog, maar daar komen zoveel mensen die ik ken, zelfs mijn schoonouders, dat ik dáár ook mijn verhaal niet kwijt wil nu.
pi_60707731
@TovenaarvanOz: en ik klink misschien heel verward, maar ik kan nog echt wel mijn broodjes smeren en de dag gewoon doorkomen...ik ben alleen wat bang voor morgen. Het ene moment héél bang, het andere moment denk ik dat het wel los zal lopen...

Maar in het begin had iemand het ook over een uitgever..bedoelden ze daarmee dat mijn verhaal niet echt is of dat het gewoon een spannend verhaaltje lijkt?
Ergens vind ik dat eerste dan best een belediging want ik gooi nu echt mijn hele ziel wat dit onderwerp betreft op internet. Ik kan hier wel bijna huilen en ik heb het gevoel dat ik uitgelachen wordt. Daar was ik al bang voor.
pi_60707968
Ik denk ook niet echt dat ik hier verder ''ervarenden'' in kan vinden (als iemand een link weet gráág). Ik geloof niet dat iemand die dit niet kent kan voorstellen hoe alléén je hierin staat. De tot nu toe goedbedoelde adviezen heb ik allemaal ook zelf kunnen bedenken, daar gaat het ook niet om, misschien is alles wat ik nodig heb gewoon herkenning. Jullie kúnnen verder ook inderdaad niets voor mij doen. Dat wist ik al toen ik dit topic startte, al wist ik ook niet helemaal wat ik kon verwachten, maar ik merk dat ik me bijna nog allener hierin voel omdat veel opmerkingen zijn met een vingertje erbij. Ik had misschien gehoopt op één of andere steun. Aan een paar opmerkingen had ik inderdaad ook echt wel iets. Ik wil ook verder niet iemand beledigen, ik snap dat mensen mijn niet snappen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:01:34 #59
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60708070
PM is PrivateMessage, Mizoe, envelopje onder de datum bij een post. Hoef je niet te doen als je niet wil maar kan je me dus berichtje zonder meelezers sturen.
Prrrrr
pi_60708083
(ik ben straks een tijdje offline..als mensen reageren dan antwoord ik vanavond weer!).
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 16:07:16 #61
7074 moussy
kuttekop
pi_60708228
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Mizoe het volgende:
Ik denk ook niet echt dat ik hier verder ''ervarenden'' in kan vinden (als iemand een link weet gráág). Ik geloof niet dat iemand die dit niet kent kan voorstellen hoe alléén je hierin staat. De tot nu toe goedbedoelde adviezen heb ik allemaal ook zelf kunnen bedenken, daar gaat het ook niet om, misschien is alles wat ik nodig heb gewoon herkenning. Jullie kúnnen verder ook inderdaad niets voor mij doen. Dat wist ik al toen ik dit topic startte, al wist ik ook niet helemaal wat ik kon verwachten, maar ik merk dat ik me bijna nog allener hierin voel omdat veel opmerkingen zijn met een vingertje erbij. Ik had misschien gehoopt op één of andere steun. Aan een paar opmerkingen had ik inderdaad ook echt wel iets. Ik wil ook verder niet iemand beledigen, ik snap dat mensen mijn niet snappen.
wat voor steun denk je te krijgen als jij nog niet eens weet of je zwanger bent en alleen maar hier gaat lopen panieken, ipv alles op zn kop zetten om te testen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60708290
quote:
Ik geloof niet dat iemand die dit niet kent kan voorstellen hoe alléén je hierin staat.
Waarin? In het idee dat je MISSCHIEN zwanger bent?
pi_60708370
@moussy: Weet ik eerljijkgezegd ook niet. Steun in die zin dat mensen hetzelfde hebben meegemaakt en die gevoelens herkennen misschien? Zoiets als van mspoez. Dat voelt fijn.
Op internet vind ik verder alleen fora vol vrouwen die hópen dat ze zwanger zijn en als je op overtijdbehandeling zoekt vind ik alleen wetenswaardigheidjes. Niks over gevoelens van mensen.
pi_60708431
@TovenaarVanOz: Nee, in het héle verhaal. Elke vrouw die een overtijdbehandeling heeft gehad had toch eerst een paar dagen dat ze maar niet ongesteld werd en ik ben dáár nieuwsgierig naar en naar wat er daarna gebeurde, wat ze besloot toen ze zwanger bleek, of dat het met een sisser afliep.
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:36:09 #65
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60708965
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Laatste was een tweeling
Ah, dat had ik gemist!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:40:18 #66
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60709076
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:07 schreef moussy het volgende:
[..]
blabla
Goeie ondertitel.
Prrrrr
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 augustus 2008 @ 16:41:57 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60709115
quote:
ik kan je alleen mijn eigen ervaringen vertellen:
ik werd op mijn 17e zwanger, heb toen abortus gehad onder dwang omdat de vader van mijn kind in de bajes zat. jaar later was hij vrij en kreeg ik alsnog een kind van diezelfde man. dat kind (mijn oudste dochter is nu dus uithuis geplaatst) en ik ben na wat omzwervingen bij mijn huidige partner teruggekomen (mijn jeugdliefde toen ik 16 was)

omdat ik toen in de stress zat met verhuizen, schuldhulpverlening en nog meer zooi) bleef mijn menstruatie ook uit, toen ik een paar maanden later weer overtijd was, dacht ik dat ik weer last had van stress, maar ik bleek zwanger, (van een zoontje) en mijn partner en ik zijn allebei zielsgelukkig nu.

dit is een beslissing die je voor jezelf moet nemen, je kan wel naar ervaringen vragen, maar die zullen jou niet helpen de juiste beslissing te nemen.. die moet jij samen met je partner nemen.

ik wens je heel veel sterkte toe bij het nemen van die beslissing.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60709241
Succes ik hoop omdat je het zelf hoopt, dat je niet zwanger bent.
Wat ik me afvraag als je na drie kinderen echt niet meer wil, waarom laat je dan geen sterilisatie doen of klemmetjes op je eileiders (geloof dat het zo heet) zetten? Een spiraal was ook een optie.
Dan kan je je lekker laten verleiden voor seks zonder bang te zijn voor een zwangerschap.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het knap vind dat je uit angst voor een zwangerschap geen seks meer hebt.
Ik zou het geen week volhouden .
pi_60709376
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:23 schreef mspoez het volgende:
Lieverd ik begrijp je. Ik heb na mijn tweede ook een abortus gehad in de derde week (dus toen ik net zeker wist dat ik zwanger was), ik kon het niet hebben nog een baby erbij en heb er geen spijt van. Natuurlijk was het niet makkelijk, ik had op dat moment een kind van bijna 2 en een baby van 4 maanden en dus zat ik nog erg in de hormonenwolkjes maar soms moet ratio voor gevoel gaan. Als jij dit kindje niet wil, dan morgen dokter bellen en je laten verwijzen. Laat je niet ompraten!!!
En wat met de echtgenoot dan? Die laten we er gewoon ff buiten?
Abortus is idd net dezelfde beslissing als "welk waspoeder ga ik kopen"...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 augustus 2008 @ 16:54:55 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60709410
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:30 schreef Mizoe het volgende:

[..]

Wat een lullige opmerking. Ik heb je echt proberen uit te leggen hoe of wat...dat is dus duidelijk niet begrepen. tssk
Waarom grijp je opeens terug op deze post terwijl je daar tussendoor al op 4 nieuwere posts van haar gereageerd hebt?

Vreemd vreemd topic....
pi_60709416
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:30 schreef Mizoe het volgende:

[..]

Kijk ook eens naar wanneer ik wat post.
Mijn gequote post is 7 minuten voor jouw mededeling dat je gaat testen gepost. Uitleg was er echt wel na.

En lullige opmerking? Misschien... De enige reden waarom ik ooit al gewacht heb om te testen was omdat ik zo hoopte dat ik misschien hopelijk nu toch wel zwanger zou zijn... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zou wachten met testen in de hoop dat ik niet zwanger zou zijn.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:26:04 #72
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_60710092
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat met de echtgenoot dan? Die laten we er gewoon ff buiten?
Abortus is idd net dezelfde beslissing als "welk waspoeder ga ik kopen"...
Als je het per se weten wil zat de echtgenoot een week later in de crisisopvang. SOms is er meer aan de hand Leonieke* dan jij snappen kan. Hou je oordeel bij je.
Prrrrr
pi_60710363
Het zal wel aan mij leggen maar ik vind dit maar een raar topic. Ik ben het volledig met moussy en leonieke (e.a.) eens: je kan de stress nú de kop in drukken door naar de (weekend)apotheek te rijden en een test te kopen. Pas als de test positief is moet je je zorgen gaan maken. Ik snap ook niet zo goed dat je het bij zoveel stress belangrijk vindt om samen met je man te testen.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 17:46:55 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_60710522
Ze is gewoon tussen dr oren zwanger, omdat ze sex heeft gehad, daarom blijft de menstruatie uit en is er dikke paniek en een lekker zondagmiddag topic op fok! Op naar de psych om 1 of ander zwangerschaps- en of bevallingstrauma er uit te krijgen, hup sterilisatie er achter aan bij 1 van de twee en er kan weer vrolijk en blij gesext worden en voor nu gewoon testen, 4 kinderen onder de arm en hop naar de dienstdoende apotheek, hoe moeilijk kan dat toch zijn, eng of niet, testen is áltijd eng, of je nou zwanger wil worden of het juist niet wil zijn.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60710863
Tja, 't is weer zo'n topic waarvan er al zovelen zijn gemaakt. Dus zijn er weer reacties van sommige users die er vraagtekens achter zetten. Ach, die heb je altijd.
Ik geef gewoon antwoord op de vragen.
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:50 schreef -moi- het volgende:
waarom plaats je een panisch verhaal op fok in plaats van gewoon een zwangerschapstest te doen juist door dat panieken word je nu misschien niet ongesteld.

Ik denk dat ze het gewoon in de anonimiteit wil delen. En ik kan me dat helemaal voorstellen, hoor!
Mizoe, doe vandaag een test want met zenuwen schiet je niks op.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')