Wat een lullige opmerking. Ik heb je echt proberen uit te leggen hoe of wat...dat is dus duidelijk niet begrepen. tsskquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:49 schreef leonieke het volgende:
Doe dan geen test en wacht nog 8 maand hé, dan zie je het wel...
wat voor steun denk je te krijgen als jij nog niet eens weet of je zwanger bent en alleen maar hier gaat lopen panieken, ipv alles op zn kop zetten om te testen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Mizoe het volgende:
Ik denk ook niet echt dat ik hier verder ''ervarenden'' in kan vinden (als iemand een link weet gráág). Ik geloof niet dat iemand die dit niet kent kan voorstellen hoe alléén je hierin staat. De tot nu toe goedbedoelde adviezen heb ik allemaal ook zelf kunnen bedenken, daar gaat het ook niet om, misschien is alles wat ik nodig heb gewoon herkenning. Jullie kúnnen verder ook inderdaad niets voor mij doen. Dat wist ik al toen ik dit topic startte, al wist ik ook niet helemaal wat ik kon verwachten, maar ik merk dat ik me bijna nog allener hierin voel omdat veel opmerkingen zijn met een vingertje erbij. Ik had misschien gehoopt op één of andere steun. Aan een paar opmerkingen had ik inderdaad ook echt wel iets. Ik wil ook verder niet iemand beledigen, ik snap dat mensen mijn niet snappen.
Waarin? In het idee dat je MISSCHIEN zwanger bent?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Mizoe het volgende:
Ik geloof niet dat iemand die dit niet kent kan voorstellen hoe alléén je hierin staat.
Ah, dat had ik gemist!quote:
ik kan je alleen mijn eigen ervaringen vertellen:quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Mizoe het volgende:
Ik denk ook niet echt dat ik hier verder ''ervarenden'' in kan vinden (als iemand een link weet gráág). Ik geloof niet dat iemand die dit niet kent kan voorstellen hoe alléén je hierin staat. De tot nu toe goedbedoelde adviezen heb ik allemaal ook zelf kunnen bedenken, daar gaat het ook niet om, misschien is alles wat ik nodig heb gewoon herkenning. Jullie kúnnen verder ook inderdaad niets voor mij doen. Dat wist ik al toen ik dit topic startte, al wist ik ook niet helemaal wat ik kon verwachten, maar ik merk dat ik me bijna nog allener hierin voel omdat veel opmerkingen zijn met een vingertje erbij. Ik had misschien gehoopt op één of andere steun. Aan een paar opmerkingen had ik inderdaad ook echt wel iets. Ik wil ook verder niet iemand beledigen, ik snap dat mensen mijn niet snappen.
En wat met de echtgenoot dan? Die laten we er gewoon ff buiten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:23 schreef mspoez het volgende:
Lieverd ik begrijp je. Ik heb na mijn tweede ook een abortus gehad in de derde week (dus toen ik net zeker wist dat ik zwanger was), ik kon het niet hebben nog een baby erbij en heb er geen spijt van. Natuurlijk was het niet makkelijk, ik had op dat moment een kind van bijna 2 en een baby van 4 maanden en dus zat ik nog erg in de hormonenwolkjes maar soms moet ratio voor gevoel gaan. Als jij dit kindje niet wil, dan morgen dokter bellen en je laten verwijzen. Laat je niet ompraten!!!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:30 schreef Mizoe het volgende:
[..]
Wat een lullige opmerking. Ik heb je echt proberen uit te leggen hoe of wat...dat is dus duidelijk niet begrepen. tssk
Kijk ook eens naar wanneer ik wat post.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:30 schreef Mizoe het volgende:
[..]
Wat een lullige opmerking. Ik heb je echt proberen uit te leggen hoe of wat...dat is dus duidelijk niet begrepen. tssk
Als je het per se weten wil zat de echtgenoot een week later in de crisisopvang. SOms is er meer aan de hand Leonieke* dan jij snappen kan. Hou je oordeel bij je.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat met de echtgenoot dan? Die laten we er gewoon ff buiten?
Abortus is idd net dezelfde beslissing als "welk waspoeder ga ik kopen"...
Ik denk dat ze het gewoon in de anonimiteit wil delen. En ik kan me dat helemaal voorstellen, hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:50 schreef -moi- het volgende:
waarom plaats je een panisch verhaal op fok in plaats van gewoon een zwangerschapstest te doenjuist door dat panieken word je nu misschien niet ongesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |