quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
Man neukt bankje, verliest bijna piemel
lol
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
lol
Ja.. Hoe doe je het, en waarom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Sackboy het volgende:
lol
Nogal doodquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
kutste avond tot nu toe in het bestaan van de SC
Ik ook (senseo welliswaar)quote:
oud welquote:
Hmmm nice notice, dankequote:Op zondag 10 augustus 2008 00:26 schreef Valkire het volgende:
Poepen op je eten, je kan altijd weer ander eten maken?
we zorgen er wel voor dat je je nacht door komtquote:
komt omdat jullie iedereen wegpesten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
kutste avond tot nu toe in het bestaan van de SC
Jeeej, ik moet weer tot 6quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Valkire het volgende:
[..]
we zorgen er wel voor dat je je nacht door komt![]()
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:05 schreef GasTurbine het volgende:
Oh fuck, waar is de love?
HOMIE LUV IEDEREEN
*groepsknuffel*
Ik ook al, mja iedereen denk ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:02 schreef Valkire het volgende:
Sorry uitje maar ik heb niet zoveel te melden op het moment, en ik irriteer me aan De_Ananas (de bleep)
Ik zal kijken om iets toepasselikersquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:12 schreef Valkire het volgende:
Pff dat is zware kost in de nacht, dan zal ik toch moeten zeggen dat het huidig onderwijs geen toegevoegde waarde meer heeft
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:05 schreef GasTurbine het volgende:
Oh fuck, waar is de love?
HOMIE LUV IEDEREEN
*groepsknuffel*
Heeft iemand jou gezegd dat jij erg mooi bent?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:02 schreef Valkire het volgende:
Sorry uitje maar ik heb niet zoveel te melden op het moment, en ik irriteer me aan De_Ananas (de bleep)
quote:"De zin van onzin dient niet onderschat te worden"
Ik enkele posts terugquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heeft iemand jou gezegd dat jij erg mooi bent?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:14 schreef Valkire het volgende:
[..]
nee sorry, doe ik niet meer aan, er zit er altijd eentje bij die aan m'n kont zit
Ik ben een GasTurbine.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ben een GasTurbine.
Ik pomp![]()
Jij bent een ui.
Als je je innerste toont moet iedereen altijd huilen.
Ik houd van je, nwly, ntb,quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:18 schreef Valkire het volgende:
Heb ik inderdaad vaak gehoord jadaarom zit ik liever achter de pc tegenwoordig
![]()
En je hebt nog kapsones ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:18 schreef Valkire het volgende:
Heb ik inderdaad vaak gehoord jadaarom zit ik liever achter de pc tegenwoordig
![]()
hahaa umm wat ? nwly = newly ? ntb ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:20 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik houd van je, nwly, ntb,![]()
Ben je milf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |