SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb voteloosEverything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
uhh ik weet niet .. maar ben is gaan checken in mijn votelijst. Destijds in de sneak gezien (dus zonder vooroordeel). Ik heb het een 3 gegeven. En overigens he. De meest notoire IMDB-voter geeft het laagste cijfer en niet de zomaar in het wilde weg klikker. Het was tenenkrommend. Of heb je stiekem eenquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
The next best thing
Ik had deze laatste film van John Schlesinger (Marathon man, Midnight cowboy) nog nooit gezien, dus was best benieuwd. Dat de film slechts een 4 scoort op de IMDB is vaak een teken dat het heel erg meevalt en helemaal zo slecht niet is. Als Madonna een film maakt, geven sommigen de film ongezien al een 1. En ja hoor, dit is best een film die werkt. Madonna acteert niet de sterren van de hemel, dat is waar. Maar het verhaal is best wel pakkend en vooral het laatste half uur werkt wel. Deed me denken aan 'Kramer vs Kramer'. In het genre is de film een dikke 7 waard. Andermaaleen film waarvan je imdb cijfers volkomen moet negeren. De mensen die die cijfers geven zijn nou eenmaal alles behalve doorsnee filmkijkers.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:26 schreef Ensenata het volgende:
Continental Circus
*Geen plaatje van te vinden..:P*
A real story about a sport before intrusion of money, sponsors and so on ... Great music (Gong). No actor, only real people in this movie, no tricks, the races are true races. The story of Jack Findlay reflects the life condition of all private motorcycle driver in this time. Giacomo Agostini appears as a prefiguration of what we experience today in motorsport (and also in the other sports).
Oh over heen gekeken, zag alleen plaatjes van het gelijknamige spelletje. 'T was ook al bijna bedtijd toen ik het posttequote:Op zondag 17 augustus 2008 09:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat er gewoon tussen hoor bij GoogleImage
Nee,Dat kan niet want ik bekeek Dumb and dumber later.En het was idd de eerste zo ff de tweede bekijkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:40 schreef Roi het volgende:
Kan dit niet in 1 post? En ik neem aan dat je Dumb and Dumber bedoelt?
Handig als je last van harde kak hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:23 schreef SnuggLe het volgende:
als je haar kop ziet moet je spontaan schijten.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Handig als je last van harde kak hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |