abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60689133
Das experiment

Ik ben groot fan van De gouden kooi ( schaam schaam) dus ik was erg benieuwd naar de film over 10 mensen die 14 dagen in een gevangenis zitten waarvan een deel bewakers zijn en het andere deel gevangenen.Maar er komen machtspelletjes en de situatie escaleert.
Das experiment begint intrigerend maar weet niet te beklijven en ik vond het ook behoorlijk overdreven gedaan dat dit in zo een korte tijd gebeurt.Wel erg goede acteerprestaties.

Cijfer:6,5
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:50:28 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60689141
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:21 schreef Morrigun99 het volgende:
...en na een aantal tegenvallende Hitchcocks mag Dial M for Murder de wisselbeker een tijdje houden. Geweldige suspense en doeltreffende ontrafeling van het mysterie....
Beduidend beter dan A Perfect Murder remake met Michael Douglas.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:55:38 #23
52357 Lambiekje
pi_60689234
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef joep.t het volgende:
Das experiment

Ik ben groot fan van De gouden kooi ( schaam schaam) dus ik was erg benieuwd naar de film over 10 mensen die 14 dagen in een gevangenis zitten waarvan een deel bewakers zijn en het andere deel gevangenen.Maar er komen machtspelletjes en de situatie escaleert.
Das experiment begint intrigerend maar weet niet te beklijven en ik vond het ook behoorlijk overdreven gedaan dat dit in zo een korte tijd gebeurt.Wel erg goede acteerprestaties.

Helemaal niets overdreven. Ben bang dat de realiteit zelfs ernstiger is.

Zo extreem is de mens nu eenmaal en het is berust op realiteit. in 3 dagen moest het prisonexperiment afgekapt worden omdat er anders slachtofffers zouden vallen. Het enige wat dus wel gedaan is in de film is waar de reallife test gestopt is dat er dus slachtoffers vielen. Maar 100% dat het prisonexpiriment geescaleert heeft.

Dat je de ene dag nog je beste vriend/klasgenoot is kan je binnen 72 uur extreem inhumaan vernederen. En alleen om het feit dat jij als cipier bent ingedeeld en je vriend als gevangene.

Of ben je zo naief om te denken dat onze militairen samen met de Amerikanen zich netjes gedragen bij de gevangen Irakezen ?!

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 09-08-2008 21:29:13 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60689254
Ninja cheerleaders

Fantastische film, het verhaal is slecht en doet er niet toe maar is erg grappig in ze geheel de film
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:05:58 #25
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_60689448
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef joep.t het volgende:
Das experiment

Lees het volgende eens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanford_prison_experiment
The Light Is Leaving Us All
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:12:16 #26
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_60689590
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Double Agent 73 ... en je bent genezen van trieste kneukfilms.
Lol om eerlijk te zijn lijkt hij me geniaal zo slecht. Maar ben dan ook groot voorstander van so bad it's good films.
quote:
Of die geweldige Tirolerfilms dan ... De slipjes hangen in de bomen in Tirol, Mijn althorn in jouw alpen
Kan me herinneren dat ZDF nog wel eens spijkerbroekfilms uitzond. Dat is zo ernstig triest.
Die waren inderdaad slap. 1tje is nog wel om te lachen met te veel bier op maar daar houd het ook mee op.
The Light Is Leaving Us All
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:24:09 #27
52357 Lambiekje
pi_60691172
You Don't Mess with the Zohan (2008)
Zohan (adam sandler) is een held in in Israël maar heeft er geen zin meer in vertrekt naar Amerika en wil een stylie hairstylist worden.

Mijn god wat een doltrieste bedoening. Oude vrouwtjes een beurt geven na een knipbeurt. Pff
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer 5.5 / imdb 5.7
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:27:34 #28
52357 Lambiekje
pi_60691260
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:05 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Lees het volgende eens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanford_prison_experiment
Dan meteen de officiele webpagina er bij http://www.prisonexp.org/
pi_60691280
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:24 schreef Lambiekje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer 5.5 / imdb 5.7
Ja want het zag er ook zooo echt uit waardoor iedereen het wil proberen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:05:56 #30
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_60692135
Elke keer als ik The Game zie vind ik hem slechter. Ik ontdek steeds meer onzin er in.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:16:46 #31
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60692386
The Game is een toffe film man.
pi_60692451
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Game is een toffe film man.
Zeker een 8,5 waard.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:24:26 #33
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60692587
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Zeker een 8,5 waard.
Je haalt me de woorden uit de mond, meneer Tinuzzz_Talpa
pi_60692605
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond, meneer Tinuzzz_Talpa
Meneer?

Maar zeker door het einde van de film zorgt het voor een hoog cijfer.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:56:33 #35
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60693374
The X Files: I Want to Believe
Nooit echt de serie gevolgd, dus vergelijkingsmateriaal ontbreekt, maar dit voelde wel aan als een uitgerekte aflevering. Mên, wat is die Scully zwaar irritant en wat is het jammer dat de rol van Xzibit niet verder uitgediept werd. Hij is immers cool . Voor de rest erg standaard met een overdosisje drama. Cijfer: 5

Zoolander
Wat een onnuttige film. Hier hoeven niet meer woorden aan vuil gemaakt te worden. Cijfer: 4
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Frontpage zondag 10 augustus 2008 @ 00:18:21 #36
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_60695364
Net voor het eerst The Butterfly Effect gezien. Had ik in februari al opgenomen op mijn HDD-recorder, maar er nooit aan toegekomen. Had nog nooit van deze film gehoord, en ging hem dan ook blanco bekijken. Maar man, wat een goede film is dit! Zit steengoed in elkaar, echt Oscarwaardig! Zeer vreemde film, nog vreemder dan Requiem for a dream, maar echt super. Is hij ergens op dvd te verkrijgen, ik wil deze op een origineel schijfje!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_60696066
Zeker een 8,5 waard.
Graag op anoniem
pi_60696248
net terug van "you don't mess with the Zohan"
leuke film, maar had eigenlijk gedacht dat hij leuker zou zijn, m.a.w. hij voldeet niet geheel aan mijn verwachtingen
pi_60696422
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

Hmm weet niet, ik vond er eigenlijk geen zak aan. Ik had er wel hoge verwachtingen van omdat de meeste mensen die hem gezien hebben het o zo mooi vonden. Ik verveelde me eerlijk gezegt al na een half uurtje. :/
  Moderator zondag 10 augustus 2008 @ 08:33:14 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_60699555
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Er moet weer een mummy gestopt worden, ditmaal is het een Chinese warlord met zijn hele leger.

Normaal houd ik echt van avonturenfilms, maar op een of andere manier kon deze me niet tot het eind boeien, flauwe grapjes, slechte dialogen en ook de special effects vond ik minder, jammer hoor, de eerste Mummy film vond ik erg leuk.

Felon
Wade is een brave huisvader die op een dag een inbreker doodslaat met een honkbalknuppel. Hij komt in de gevangenis terecht, tussen de harde criminelen en gangs. In de gevangenis vinden (natuurlijk) allerlei misstanden plaats, de bewakers kijken toe hoe de gevangenen met elkaar vechten en schieten af en toe op ze met rubber kogels.

Als je een gevangenis ziet in een Amerikaanse film, vraag ik me altijd af of het er echt zo aan toe gaat.

Hele goede film, veel aktie, een goed verhaal en goed acteerwerk. Aanrader wat mij betreft.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')