Beduidend beter dan A Perfect Murder remake met Michael Douglas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:21 schreef Morrigun99 het volgende:
...en na een aantal tegenvallende Hitchcocks mag Dial M for Murder de wisselbeker een tijdje houden. Geweldige suspense en doeltreffende ontrafeling van het mysterie....
Helemaal niets overdreven. Ben bang dat de realiteit zelfs ernstiger is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef joep.t het volgende:
Das experiment
Ik ben groot fan van De gouden kooi ( schaam schaam) dus ik was erg benieuwd naar de film over 10 mensen die 14 dagen in een gevangenis zitten waarvan een deel bewakers zijn en het andere deel gevangenen.Maar er komen machtspelletjes en de situatie escaleert.
Das experiment begint intrigerend maar weet niet te beklijven en ik vond het ook behoorlijk overdreven gedaan dat dit in zo een korte tijd gebeurt.Wel erg goede acteerprestaties.
Cijfer:6,5
Lees het volgende eens:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef joep.t het volgende:
Das experiment
Ik ben groot fan van De gouden kooi ( schaam schaam) dus ik was erg benieuwd naar de film over 10 mensen die 14 dagen in een gevangenis zitten waarvan een deel bewakers zijn en het andere deel gevangenen.Maar er komen machtspelletjes en de situatie escaleert.
Das experiment begint intrigerend maar weet niet te beklijven en ik vond het ook behoorlijk overdreven gedaan dat dit in zo een korte tijd gebeurt.Wel erg goede acteerprestaties.
Cijfer:6,5
Lol om eerlijk te zijn lijkt hij me geniaal zo slecht. Maar ben dan ook groot voorstander van so bad it's good films.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Double Agent 73 ... en je bent genezen van trieste kneukfilms.
Die waren inderdaad slap. 1tje is nog wel om te lachen met te veel bier op maar daar houd het ook mee op.quote:Of die geweldige Tirolerfilms dan ... De slipjes hangen in de bomen in Tirol, Mijn althorn in jouw alpen
Kan me herinneren dat ZDF nog wel eens spijkerbroekfilms uitzond. Dat is zo ernstig triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 5.5 / imdb 5.7Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dan meteen de officiele webpagina er bij http://www.prisonexp.org/quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:05 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Lees het volgende eens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanford_prison_experiment
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:24 schreef Lambiekje het volgende:Ja want het zag er ook zooo echt uit waardoor iedereen het wil proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 5.5 / imdb 5.7
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zeker een 8,5 waard.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Game is een toffe film man.
Meneer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond, meneer Tinuzzz_Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |