TS heeft al een paar dingen gepost onder z'n kloon in het vorige topicquote:
Nee. Het probleem is is dat mijn vakantiejob vermoeiender is dan ik gedacht had + erbij komt dat ik in shiften werk. Ik kan tijdens mijn werk wel internetten en veel op Fok zitten, maar als ik thuiskom ben ik bekaf en ontbreekt me spijtig genoeg de energie om nog wat te tokkelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:08 schreef QrisS het volgende:Hup zagevent zet m op. is iej al klaar?
tegenwoordig wel, in iedergeval wel de enige van niveauquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Is zagevent de enige die verhalen post?.
Ik post binnenkort misschien ook wel even wat (voor de verandering een keer v-v dan).
Tot daar viel het nog wel mee, werd zelfs opgewonden maar dat laatste tongzoen was er teveel aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef CONCERTA_JUNK het volgende:
het is een regenachtige dag en mijn vriendin is weg.
Ik ben al een paar dagen erg geil als ik op internet een verhaal lees over anaal vingeren. ik vindt het wel een geil idee om een vinger in mijn kontje te hebben, dus voorzie ik de vibo van nieuwe batterijen.
Ik ga lekker op bed leggen en bigin mijn sterretje in te smeren met glijmiddel. ik wordt er nog geiler van en laat langzaam een vingertje naar binnen glijden en begin mezelf heftig te vingeren. de vibo gaat aan en niet lang daarna voel ik hem zachtjes tegen me prostaat aan trillen.
ik voel dat ik moet komen maar wordt bruut gestoord door de deurbel en schrik ervan. "ik kom eraan.." roep ik snel terwijl ik alles snel van bed veeg.
ik trek snel mijn broek aan en voel dan mijn ster nog lekker sopt van de glijmiddel, mijn stijve is inmiddels al af gezakt.
Ik doe de deur open en zie mijn buurman hij vraagt waarom het zo lang duurde en of ik met lul aan het spelen was. Hij moest eens weten.
ik vraag hem binnen en ontwijk de vraag. na een tijdje babbel vraagt hij of ik geil ben en ik knik instemmend.
hij laat zijn broek snel zakken en haalt zijn grote lul tevoorschijn en trekt er een paar keer aan. ik schuif naar hem toe en neem zijn lul lekker in mijn mond en voel mijn eigen pik ook weer groeien. na een paar minuten lekker likken,zuigen en sabbelen vraag ik of hij mij wil neuken en dit wil hij wel. ik ga gebukt voor he staan en hij laat zijn langzaam naar binnen glijden. ik wordt slap in mijn benen en begn heftig te kreunen. ik stoot lekker door en trekt aan mijn pik. ik geeft aan dat hij moet komen en stoot dan nog 3 keer hard door en hij komt met een oergeluid klaar in mijn reet.
hij haalt zijn lul rustig uit mijn kontje en ik voel zijn warme zaad naar buiten vloeien, hij vraagt of hij mij nog moet pijpen. "ja zeker gaan maar lekker zitten"zeg ik en ikdruk mijn lul in zijn mond en neuk hem zachtjes in zijn mond.
dit duurt niet lang voor dat ik kom en spuit mijn lading diep in zijn keel en hij slikt geulzig alles door.
we kijken elkaar aan en roken nog een peuk en afscheid nemen met een lekkere tongzoen.........Wat een middag
och komen de homo's ook eens aan hun trekken.. ik wordt er ook niet echt warm vanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:53 schreef Maaten het volgende:
Ik kan me voorstellen dat lang niet iedereen hier geil van wordt, ik eigelijk ook niet!
Soon. Eerst even inspiratie opdoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:46 schreef Godshand het volgende:
ik wacht op het v-v verhaal van Viking
Schiet es opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Soon. Eerst even inspiratie opdoen.
Je bedoelt dat je dit weekend hele goeie ideeen hebt opgedaan of dat je dat komend weekend gaat doenquote:
Ik hoop komend weekend inspiratie op te doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dit weekend hele goeie ideeen hebt opgedaan of dat je dat komend weekend gaat doen
Moppie als je zit je hier zelf inspiratie op te doen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dit weekend hele goeie ideeen hebt opgedaan of dat je dat komend weekend gaat doen
You go Girlquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop komend weekend inspiratie op te doen.
kan mogelijk hulp bieden anders? -)quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop komend weekend inspiratie op te doen.
je bent blijkbaar populairquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Tjeez, what did I do?. Nu zit iedereen te wachten op mijn bericht maandag
.
Wie zou da niet willen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een v-v verhaal, ter afwisseling.
damn...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef CONCERTA_JUNK het volgende:
Ik ben al een paar dagen erg geil als ik op internet een verhaal lees over anaal vingeren. ik vindt het wel een geil idee om een vinger in mijn kontje te hebben, dus voorzie ik de vibo van nieuwe batterijen.
Ik ga lekker op bed leggen en bigin mijn sterretje in te smeren met glijmiddel. ik wordt er nog geiler van en laat langzaam een vingertje naar binnen glijden en begin mezelf heftig te vingeren. de vibo gaat aan en niet lang daarna voel ik hem zachtjes tegen me prostaat aan trillen.
ik voel dat ik moet komen maar wordt bruut gestoord door de deurbel en schrik ervan. "ik kom eraan.." roep ik snel terwijl ik alles snel van bed veeg.
ik trek snel mijn broek aan en voel dan mijn ster nog lekker sopt van de glijmiddel, mijn stijve is inmiddels al af gezakt.
Ik doe de deur open en zie mijn buurman hij vraagt waarom het zo lang duurde en of ik met lul aan het spelen was. Hij moest eens weten.
ik vraag hem binnen en ontwijk de vraag. na een tijdje babbel vraagt hij of ik geil ben en ik knik instemmend.
hij laat zijn broek snel zakken en haalt zijn grote lul tevoorschijn en trekt er een paar keer aan. ik schuif naar hem toe en neem zijn lul lekker in mijn mond en voel mijn eigen pik ook weer groeien. na een paar minuten lekker likken,zuigen en sabbelen vraag ik of hij mij wil neuken en dit wil hij wel. ik ga gebukt voor he staan en hij laat zijn langzaam naar binnen glijden. ik wordt slap in mijn benen en begn heftig te kreunen. ik stoot lekker door en trekt aan mijn pik. ik geeft aan dat hij moet komen en stoot dan nog 3 keer hard door en hij komt met een oergeluid klaar in mijn reet.
hij haalt zijn lul rustig uit mijn kontje en ik voel zijn warme zaad naar buiten vloeien, hij vraagt of hij mij nog moet pijpen. "ja zeker gaan maar lekker zitten"zeg ik en ikdruk mijn lul in zijn mond en neuk hem zachtjes in zijn mond.
dit duurt niet lang voor dat ik kom en spuit mijn lading diep in zijn keel en hij slikt geulzig alles door.
we kijken elkaar aan en roken nog een peuk en afscheid nemen met een lekkere tongzoen.........Wat een middag
En nu al vrijdagquote:Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef xtravital het volgende:
Je bedoelt het is ondertussen al donderdag
quote:
Ga je een boek schrijven ofzoquote:Op zondag 21 september 2008 17:51 schreef zagevent het volgende:
Vandaag een paar uurtjes tijd gehad om eraan te werken. Binnen dit en één -wss twee- weken is het af.
Nee, al heb ik wel eens overwogen om als het echt lang blijft duren alle deeltjes samen te bundelen en via zo'n zelfuitgeverij te laten drukken.quote:Op zondag 21 september 2008 19:45 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ga je een boek schrijven ofzohahaha nou ik ben wel erg benieuwd hoor
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef CONCERTA_JUNK het volgende:
gast.......?quote:Op donderdag 25 september 2008 04:08 schreef solem2 het volgende:
ik was ooit eens in een kleedkamer, en toen kwam er een man en die man was geil, maar ik niet, dus toen ging het feest niet door, niemand weet tot op de dag van vandaag hiervan. Jaren later had de buurt het er nog steeds over, natuurlijk, maar dat was niet cool enzo. Dus ik ging in die tussentijd gewoon proberen geil te worden. Nou, na lang zeuren ging het dan eindelijk lukken en toen is het niet goed gegaan uiteindelijk. Hij begon te trillen enzo, patriiiiiiiick, ik nog een beetje cunjo praten met die vent, maar toen stopte ie met tikken. Ik raak in paniek natuurlijk en ik bel die Dory Dory gozer op weet je, ja, een goede vriend op Bonaire met een bananenboot. Ik zeg zo, ik ga iets weten over jou, brotha, en jij iets over mij, dus ga niet focken...mijn pa heeft een gsm die sneakers kan wegtoveren. Dus hij 2 mijl ver peentjes schijten voor dat dreigement. Hij zegt...kan ik het ook in natura doen? Ik zeg tuurlijk Dory...jij wel, want die meisje wil alleen maar haaien zien. Die wijven zijn dom jonguh..dom....
Tja het is weer es wat andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |