Epke is je stokpaard hè?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:09 schreef Malahide het volgende:
Ik blijf het zeggen: Epke Zonderland maakt ook een reële kans op het hoogrek bij turnen.
Ik verwacht nog twee hockeymedailles en Anky heeft zeker al een medaille. Dat zijn er dus minimaal 15 en daarnaast zijn er denk ik nog een stuk of 6, 7 serieuze kansen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er nog 5 bijkomen... totaal van 17... zeker niet slecht maar bij het baanwielrennen en zwemmen hebben we toch wat dikke steken laten vallen...
Waar tover jij die 6,7 kandidaten vandaan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog twee hockeymedailles en Anky heeft zeker al een medaille. Dat zijn er dus minimaal 15 en daarnaast zijn er denk ik nog een stuk of 6, 7 serieuze kansen.
Ja ik verwacht ook zoiets.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er nog 5 bijkomen... totaal van 17... zeker niet slecht maar bij het baanwielrennen en zwemmen hebben we toch wat dikke steken laten vallen...
Bij het springen wel weer kans omdat alles weer op 0 begint maar verder zijn het nu de teamsporten die de rest moeten doen en Atletiek.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar tover jij die 6,7 kandidaten vandaan?
1. Tornadozeilenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar tover jij die 6,7 kandidaten vandaan?
Goed overzicht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:58 schreef Wilskracht het volgende:
De medaille kandidaten 5 serieuze en de outsiders
Outsiders
De waterpolodames was ik inderdaad nog vergeten, al acht ik de kans dat ze vierde worden het grootst (wat nog steeds een fantastisch resultaat zou zijn). Brentjes is niet meer dan een outsider, hordenlopers maken eigenlijk geen kans op een medaille, een finale zou al super zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:58 schreef Wilskracht het volgende:
Van Grunsven
Hockey ploeg dames
Hockey ploeg Taekema
Kanis baanwielrenne
Waterpolo dames
Outsiders
Zonderland Turnen
hordenlopers Sedoc en vooral Van de Westen
Rutger Smith discus
BMX fietsers
Zeilers
Edith van Dijk
tafeltennis dubbel
koppelkoers Stam/Slippens
Taekwondo Bekkers
Mountainbike Brentjes
Individueel Paardensport Schroder,Houtzager en Hoorn)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De waterpolodames was ik inderdaad nog gebeuren, al acht ik de kans dat ze vierde worden het grootst (wat nog steeds een fantastisch resultaat zou zijn). Brentjes is niet meer dan een outsider, hordenlopers maken eigenlijk geen kans op een medaille, een finale zou al super zijn.
quote:
Idd, vergeten!quote:Waterpolo dames
Dan moet er heel wat gebeuren...quote:hordenlopers Sedoc en vooral Van de Westen
Ook vergeten, maar vergeet dan ook Van der Weijden niet, vind ik eigenlijk een grotere kans (schijnt ook met speciaal pak te gaan zwemmen)quote:Edith van Dijk
Die heb ik totaal over het hoofd gezien. hebben ze al wat gepresteerd in de afgelopen jaren?quote:tafeltennis dubbel
het is Schep/Slippens.quote:koppelkoers Stam/Slippens
Schroder is dan de grootste outsider, maar moet dan wel het eerste rondje van gisteren niet herhalen. Houtzager reed gister en vandaag niet slecht...maar de concurrentie is te groot schat ik in.quote:Individueel Paardensport Schroder,Houtzager en Hoorn
Denk dat je gelijk hebt maar doordat het weer op 0 begint is 't daar nog open.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:07 schreef marcodej het volgende:
Schroder is dan de grootste outsider, maar moet dan wel het eerste rondje van gisteren niet herhalen. Houtzager reed gister en vandaag niet slecht...maar de concurrentie is te groot schat ik in.
Ware het niet dat die andere Europese duo's deels ook uit China komen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:17 schreef Wilskracht het volgende:
Het tafentennis duo komt oorspronkelijk uit china dus dat kan je in ieder geval de top van europa aan
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:58 schreef Wilskracht het volgende:
Van Grunsven
Hockey ploeg dames
Hockey ploeg Taekema
Kanis baanwielrenne
Waterpolo dames
Outsiders
Zonderland Turnen
Rutger Smith discus
BMX fietsers
Zeilers
Edith van Dijk
tafeltennis dubbel
koppelkoers StamSchep/Slippens
Taekwondo Bekkers
Mountainbike Brentjes
Wie is dat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:19 schreef Denewar het volgende:
Berk
Triathlon vannachtquote:
14 medailles is nu zeker en bij het hockey kun je voor de dames ook wel al een medaille bijschrijven. Bij de mannen nog niet, maar die kans is wel groot. daarbuiten hoop ik toch nog op wat verrassingen de komende dagen, heel misschien vanmiddag al met Smith.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:11 schreef renzell het volgende:
Dames waterpolo zilver of goud!
Epke en Kanis eruit.
Niks geen Peking, daar rijden die paarden niet. Wel in Hongkong.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niks geen Peking, daar rijden die paarden niet. Wel in Hongkong.
Ja. Commentator zegt het net ook een paar keer. Staat ook op die blauwe borden.quote:
Ja, weet je wel 100% zeker dat er in Sydney en Athene zelf werd gereden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niks geen Peking, daar rijden die paarden niet. Wel in Hongkong.
Staat me niks van bij dat het niet zo was. Maar tijdens Athene was ik wel deels op vakantie...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, weet je wel 100% zeker dat er in Sydney en Athene zelf werd gereden?
In 2004 was het paardrijden in Markopoulo (stadje zo'n 30km ten zuidoosten van Athene).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, weet je wel 100% zeker dat er in Sydney en Athene zelf werd gereden?
Mooi overzicht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:04 schreef marcodej het volgende:
Hierbij nog het lijstje van eerder, en de verkeken kansen eruit gestreept.
Brentjens absoluut geen kans. Ik geef Rudi van Houts dan nog een grotere kans. Jij gaat veel te veel op naam af.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:04 schreef marcodej het volgende:
Hierbij nog het lijstje van eerder, en de verkeken kansen eruit gestreept.
Van Grunsven![]()
Hockey ploeg dames
Hockey ploeg Taekema
Kanis baanwielrenne
Waterpolo dames
Outsiders
Zonderland Turnen
Rutger Smith discus
BMX fietsers
Zeilers
Edith van Dijk
tafeltennis dubbel
koppelkoers Stam/Slippens
Taekwondo Bekkers
Mountainbike Brentjes
Maarten van der Weijden (zet ik zelf even bij)
Het was dan ook niet mijn lijstje. Het was het beste, meest complete overzicht van alle (eventuele, ook kleine) kansen op een medaille.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Brentjens absoluut geen kans. Ik geef Rudi van Houts dan nog een grotere kans. Jij gaat veel te veel op naam af.
Als de omstandigheden goed zijn, wil ik ook Elsbeth Vink bij het mountainbiken niet uitsluiten. Die maakt een grotere kans dan beide mannen bij elkaar.
Oekraine en evt. Italië in het vizier, al zal Italie wel lastig worden. Vanmiddag wordt de droom van onze prins werkelijkheid, dan staan we in de top10 door de medaille van de waterpolo-ersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:45 schreef marcodej het volgende:
En we staan op het randje van de top10 in de medaillespiegel...
Als 1 van de drie teams goud pakt zit het er in, hoewel ik geen zicht heb op de (gouden) medailles die de concurrenten Italie, Oekraine, Frankrijk, Spanje, Roemenie en misschien Jamaica nog kunnen pakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:45 schreef marcodej het volgende:
En we staan op het randje van de top10 in de medaillespiegel...
Jamaica lijkt me wel topfavoriet voor de 4x100m estafette.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als 1 van de drie teams goud pakt zit het er in, hoewel ik geen zicht heb op de (gouden) medailles die de concurrenten Italie, Oekraine, Frankrijk, Spanje, Roemenie en misschien Jamaica nog kunnen pakken.
Ik hoorde uit de mond van Anky van Grunsven dat Minderhoud homo is (ze zij dat hij werd bijgestaan door partner ...., een andere dressuurruiter waarvan ik de naam kwijt ben), dus hem zal dat niets uitmaken. De rest wens ik wat dat betreft een plezierige dag toequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:57 schreef Marcoss het volgende:
Overigens, als de medaillewinnaars op bezoek gaan bij Beatrix, krijgen we een groep van 60 medaillewinnaars, waarvan exact 4!!!! mannen (vd Weijden, Grol, Houkes en Minderhoud). Die gaan een gezellige dag tegemoet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |