14 medailles is nu zeker en bij het hockey kun je voor de dames ook wel al een medaille bijschrijven. Bij de mannen nog niet, maar die kans is wel groot. daarbuiten hoop ik toch nog op wat verrassingen de komende dagen, heel misschien vanmiddag al met Smith.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:11 schreef renzell het volgende:
Dames waterpolo zilver of goud!
Epke en Kanis eruit.
Niks geen Peking, daar rijden die paarden niet. Wel in Hongkong.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niks geen Peking, daar rijden die paarden niet. Wel in Hongkong.
Ja. Commentator zegt het net ook een paar keer. Staat ook op die blauwe borden.quote:
Ja, weet je wel 100% zeker dat er in Sydney en Athene zelf werd gereden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niks geen Peking, daar rijden die paarden niet. Wel in Hongkong.
Staat me niks van bij dat het niet zo was. Maar tijdens Athene was ik wel deels op vakantie...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, weet je wel 100% zeker dat er in Sydney en Athene zelf werd gereden?
In 2004 was het paardrijden in Markopoulo (stadje zo'n 30km ten zuidoosten van Athene).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, weet je wel 100% zeker dat er in Sydney en Athene zelf werd gereden?
Mooi overzicht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:04 schreef marcodej het volgende:
Hierbij nog het lijstje van eerder, en de verkeken kansen eruit gestreept.
Brentjens absoluut geen kans. Ik geef Rudi van Houts dan nog een grotere kans. Jij gaat veel te veel op naam af.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:04 schreef marcodej het volgende:
Hierbij nog het lijstje van eerder, en de verkeken kansen eruit gestreept.
De medaille kandidaten 5 serieuze en de outsiders
Van Grunsven![]()
Hockey ploeg dames
Hockey ploeg Taekema
Kanis baanwielrenne
Waterpolo dames
Outsiders
Zonderland Turnen
hordenlopers Sedoc en vooral Van de Westen
Rutger Smith discus
BMX fietsers
Zeilers
Edith van Dijk
tafeltennis dubbel
koppelkoers Stam/Slippens
Taekwondo Bekkers
Mountainbike Brentjes
Individueel Paardensport Schroder,Houtzager en Hoorn)
Maarten van der Weijden (zet ik zelf even bij)
Het was dan ook niet mijn lijstje. Het was het beste, meest complete overzicht van alle (eventuele, ook kleine) kansen op een medaille.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Brentjens absoluut geen kans. Ik geef Rudi van Houts dan nog een grotere kans. Jij gaat veel te veel op naam af.
Als de omstandigheden goed zijn, wil ik ook Elsbeth Vink bij het mountainbiken niet uitsluiten. Die maakt een grotere kans dan beide mannen bij elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |