Oekraine en evt. Italië in het vizier, al zal Italie wel lastig worden. Vanmiddag wordt de droom van onze prins werkelijkheid, dan staan we in de top10 door de medaille van de waterpolo-ersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:45 schreef marcodej het volgende:
En we staan op het randje van de top10 in de medaillespiegel...
Als 1 van de drie teams goud pakt zit het er in, hoewel ik geen zicht heb op de (gouden) medailles die de concurrenten Italie, Oekraine, Frankrijk, Spanje, Roemenie en misschien Jamaica nog kunnen pakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:45 schreef marcodej het volgende:
En we staan op het randje van de top10 in de medaillespiegel...
Jamaica lijkt me wel topfavoriet voor de 4x100m estafette.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als 1 van de drie teams goud pakt zit het er in, hoewel ik geen zicht heb op de (gouden) medailles die de concurrenten Italie, Oekraine, Frankrijk, Spanje, Roemenie en misschien Jamaica nog kunnen pakken.
Ik hoorde uit de mond van Anky van Grunsven dat Minderhoud homo is (ze zij dat hij werd bijgestaan door partner ...., een andere dressuurruiter waarvan ik de naam kwijt ben), dus hem zal dat niets uitmaken. De rest wens ik wat dat betreft een plezierige dag toequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:57 schreef Marcoss het volgende:
Overigens, als de medaillewinnaars op bezoek gaan bij Beatrix, krijgen we een groep van 60 medaillewinnaars, waarvan exact 4!!!! mannen (vd Weijden, Grol, Houkes en Minderhoud). Die gaan een gezellige dag tegemoet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |