Is zo vreselijk voor de turners. Wachten op de uitslag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:13 schreef Denewar het volgende:
prachtige sport, maar als je partijdig bent verschrikkleijk
wordt spannend.
Ben ook bang.quote:
Deze post geeft me hoopquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:25 schreef snellejelle het volgende:
Ik denk dat Epke 't wel haalt. Bij het vorige WK was zijn score lager en werd hij vierde. Dat zegt toch wel wat m.i.
quote:
Is dat een nieuw onderdeel ?quote:
daar ging een spanjaardquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:54 schreef SCH het volgende:
Mooie oefening hoor. Net flikkerde er een rus van de rekstok, zat ik stiekem te juichen
Ze hebben alle scores omgedraaid volgens mij maar de ranking klopt wel... alleen een Italiaan beter tot nu toequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:42 schreef TheArt het volgende:
http://results.beijing200(...)9A01.shtml#GAM499A01
Live-resultaat van het turnen. Voor de liefhebbers die willen volgen of Zonderland de toestelfinale haalt.
EDIT: Lekker handig. De score van Zonderland staat bij het verkeerde toestel.
Cassina was te verwachten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:17 schreef borisz het volgende:
Igor Cassina neemt de leiding over met 16 punten.
2 geloof ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:18 schreef TheVulture het volgende:
Geldt bij die toestelfinales ook een maximaal aantal atleten per land eigenlijk
Nee die moet nog... maar ook de 5e Chinees bijt zich stuk... het lijkt mij dat een finale zeker isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:16 schreef SCH het volgende:
Okay, die Duitser is zeker ook nog niet geweest. Fabian (Hambuger ?)
Hij heeft tenminste nog gevlogenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef BVO het volgende:
Yuri van Gelder zijn kwelgeest zit alweer op het vliegtuig naar huis.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit weer een herhaling van Zonderland?
jepquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit weer een herhaling van Zonderland?
Wijs je me er weer opquote:
Tenenkrommend inderdaad. Ook al dat stukje dat ze gister van hem lieten zien. Echt een schande ja!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:29 schreef TheVulture het volgende:
Die turner die in plaats van Yuri van Gelder mocht meedoen is trouwens kansloos uitgeschakeld. Geen verrassing, wel een schande
Wat voor een stukje lieten ze gister zien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:36 schreef Loofus het volgende:
[..]
Tenenkrommend inderdaad. Ook al dat stukje dat ze gister van hem lieten zien. Echt een schande ja!
Dat die gast uit Jemen geblesseerd raakte en in de rolstoel met de ambulance werd afgevoerd. Als Yuri dat ziet...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat voor een stukje lieten ze gister zien?
Ik zet hem ook even aan, maar er mogen dus nog 4 langszij komen...?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Hambuechen met 16.200 als 1e nu... Epke naar plek 4....
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:11 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ik zet hem ook even aan, maar er mogen dus nog 4 langszij komen...?
Dinsdag 19 augustus dus pas. Wat een tijd zit daartussen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:15 schreef franklop het volgende:
Epke zelf zei dat er nog wel wat foutjes zaten in zijn oefening, kan nog beter en was nog niet topfit.
En die nahup heeft hem natuurlijk ook iets van 3 tiende van een punt gekost. Een medaille moet echt mogelijk zijn, we zullen zien.
Finale is volgende week dinsdag
Haha, die slowmotionbeelden zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Koreaan gaat echt een paar keer vol op zijn plaat aan het rek zeg
Gingen inderdaad niet echt lekker. Beste acht gaat nog lastig voor ze worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:36 schreef TheVulture het volgende:
Korea verneukt volgens mij aardig zijn teamkansen door die valpartijen
vreselijk irritant mannetje vind ik datquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Hambuechen met 16.200 als 1e nu... Epke naar plek 4....
Alsof het nu minder erg isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:48 schreef franklop het volgende:
Om het leed om van Gelder te verzachten (..) Beste score op de ringen momenteel:
1 CHEN Yibing CHN 16.525
Persoonlijk record Yuri van Gelder:
16,650
Inderdaad. Als ik Van Gelder was zou ik er nu helemaal de ziekte over in hebben. Voor zover je dat dan al niet hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef Loofus het volgende:
[..]
Alsof het nu minder erg is, het is leed verzachten als je zou zien dat je kansloos bent. Maar hij had gewoon goud gepakt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
Hans van Zetten is wel een cultheld trouwens. Met dat aanstekelijke enthousiasme van 'm.
quote:
?quote:
Nochtans is ie een bijzonder populair persoon in Duitsland, o.a sportman van het jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Hambuechen is inderdaad een onsympathiek stuk vreten zeg, erg arrogant interview net op de Duitse tv
Het Hans van Zetten fan-topic.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
Hans van Zetten is wel een cultheld trouwens. Met dat aanstekelijke enthousiasme van 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |