Is zo vreselijk voor de turners. Wachten op de uitslag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:13 schreef Denewar het volgende:
prachtige sport, maar als je partijdig bent verschrikkleijk
wordt spannend.
Ben ook bang.quote:
Deze post geeft me hoopquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:25 schreef snellejelle het volgende:
Ik denk dat Epke 't wel haalt. Bij het vorige WK was zijn score lager en werd hij vierde. Dat zegt toch wel wat m.i.
quote:
Is dat een nieuw onderdeel ?quote:
daar ging een spanjaardquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:54 schreef SCH het volgende:
Mooie oefening hoor. Net flikkerde er een rus van de rekstok, zat ik stiekem te juichen
Ze hebben alle scores omgedraaid volgens mij maar de ranking klopt wel... alleen een Italiaan beter tot nu toequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:42 schreef TheArt het volgende:
http://results.beijing200(...)9A01.shtml#GAM499A01
Live-resultaat van het turnen. Voor de liefhebbers die willen volgen of Zonderland de toestelfinale haalt.
EDIT: Lekker handig. De score van Zonderland staat bij het verkeerde toestel.
Cassina was te verwachten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:17 schreef borisz het volgende:
Igor Cassina neemt de leiding over met 16 punten.
2 geloof ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:18 schreef TheVulture het volgende:
Geldt bij die toestelfinales ook een maximaal aantal atleten per land eigenlijk
Nee die moet nog... maar ook de 5e Chinees bijt zich stuk... het lijkt mij dat een finale zeker isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:16 schreef SCH het volgende:
Okay, die Duitser is zeker ook nog niet geweest. Fabian (Hambuger ?)
Hij heeft tenminste nog gevlogenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef BVO het volgende:
Yuri van Gelder zijn kwelgeest zit alweer op het vliegtuig naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |